[Mondeo] ST220 '03 FL HB b/g

caqerr, 21.09.2013, 09:02 « poprzedni - następny »

caqerr

Stożek + cały dolot na 3" + przepustnica z mustanga :D

zajc

Cytat: caqerr w 28.04.2015, 18:43
Stożek + cały dolot na 3" + przepustnica z mustanga :D
Czekam na efekt końcowy i opis :)

Alek

poka poka ! ja też chce !

caqerr

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=sxMw6loUjsU

0:11 i 0:34 :D Nawet się świecił na filmiku :D
Zielony fakjus od Carlosa :D

caqerr

Cytat: zajc w 30.04.2015, 10:36
Czekam na efekt końcowy i opis :)
Cytat: Alek w 01.05.2015, 09:55
poka poka! ja też chce!

Myślę ,że w przyszłym tygodniu pojawią się konkrety. Na razie mam problem ze stożkiem...
Na początek zostawiam seryjną przepustnice z mustanga, nie będę z niej robił progresywnej przepustnicy. Pojeżdżę chwilę i zobaczę jaka jest różnica. I ewentualnie przełożę potem. Mam teraz na stanie 2 przepustnice od ST220 także można przekładać... :D

Alek

09.05.2015, 18:36 #185 Ostatnia edycja: 09.05.2015, 18:39 by Alek
Bo mam pomysł żeby robić stożek również. Jak rozwiązujesz mocowanie przepływomierza ?

T

Cytat: caqerr w 09.05.2015, 17:20Na początek zostawiam seryjną przepustnice z mustanga
Nie bardzo sobie wyobrażam, jak zamierzasz zamontować przepustnicę z kompletnie innym i inaczej działającym zaczepem linki... :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

caqerr

w takim razie problem się chyba rozwiązał, heheh

MAG

Sam przerabiasz przepustnicę czy masz kogos kto Ci to robi?

Bo znajomy chce tez taka przepustnicę założyć do siebie i szuka kogoś kto by sie podjął jej zrobienia wraz z thinbladem...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

arkadius73

Wy to macie dużo łatwiej bo macie nie elektroniczne tb ja musiałem trochę zmodyfikować
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=2978459#p2978459
albo grubo albo wcale

caqerr

A dolot jeszcze nie zrobiony heh...
Myślę ,że w końcu wleci na dniach. Brak wolnego czasu by podjechać do mechanika na wykonanie ostatniego elementu :( Eh...


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


caqerr

Dolot dalej nie zrobiony i nie wiem kiedy będzie hahah
Ale mniejsza z tym, po zlocie zdjąłem dystanse...
Wizualnie ok, jest gorzej. Nie wiem czemu ale jakąś fajniej się jeździ bez dystansów. Moge praktycznie tyle samo ale... po mieście, szybkie zakręty o wiele milej się bierze. Przy dystansie jest bardziej narwisty. Jest bardzo cienka granica nad utrata kontroli/przyczepnosci. Bez dystansów ta granica jest spora... Nie wiem, jakieś takie dziwne odczucia mam...
Wiadomo, na długich i szybkich łukach będzie fajniej z dystansem ale na co dzień, po mieście... Hmmm

bishop

To może sprzedasz dystans?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

caqerr

Nie, nie da rady :D
Dystans na pewno zostaje, no chyba ,że na przyszły sezon kupie jakąś inną felge ;)
Ale to odległy termin... ;)

sseebbaa1

Cytat: caqerr w 15.09.2015, 16:33Nie wiem czemu ale jakąś fajniej się jeździ bez dystansów. Moge praktycznie tyle samo ale... po mieście, szybkie zakręty o wiele milej się bierze. Przy dystansie jest bardziej narwisty.
Po założeniu dystansów minimalnie zwiększa się przekładanie na kierownicę sił hamowania i przyśpieszania (oraz ewentualnego wpadania w dziury). Chodzi o to, że płaszczyzna koła dodatkowo odsuwa się od punktu obrotu zwrotnicy. To powoduje, że koło tak jakby wisi na dłuższej dźwigni i mocniej reaguje na szarpanie przód lub tył. Nie są to duże różnice, jednak kierowca znający swoje auto i lubiący ostro je używać, na pewno wyczuje. Być może to caqerr odczuwasz jako większą, jak to nazwałeś, "narwistość".
Ja też to czuję, ale uważam, że zalety jednak przeważają.


Cytat: caqerr w 15.09.2015, 16:33Jest bardzo cienka granica nad utrata kontroli/przyczepnosci. Bez dystansów ta granica jest spora... Nie wiem, jakieś takie dziwne odczucia mam...
Wiadomo, na długich i szybkich łukach będzie fajniej z dystansem ale na co dzień, po mieście... Hmmm
To trochę dziwne odczucie z tą nagłą utratą przyczepności. U siebie nie zaobserwowałem tego. Wydaje mi się, że Twoje spostrzeżenie może wynikać z mniejszego wychylania się auta z dystansami (większy rozstaw kół). Jeżeli auto mniej się wychyla, to i opony lepiej układają się w zakręcie i trzymają do samego końca. Natomiast auto mocniej wychylające się jednak inaczej "układa" opony na asfalcie - opona szybciej traci równoległość bieżnika do podłoża. To oznacza szybszą utratę przyczepności, ale też płynniejszą utratę. Myślę, że gdyby sprawdzić osiągi z dystansami i bez, to jednak nie potwierdziłoby się twoje twierdzenie, że "Moge praktycznie tyle samo".

Takie moje przemyślenia...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy