[Mondeo] Ford Mondeo MK3 ST220

yayko, 11.03.2014, 22:49 « poprzedni - następny »

yayko

Nie sprzedał  się  :) więc:
Robimy audio :)
Wydechy sterowany z środka  :)
Większą glebę  :) i co tam mi jeszcze wpadnie do głowy  :)

custom

Nie wiem czy napisać że dobrze czy niedobrze  :)
ale chyba dobrze ze ST-ek zostaje u Ciebie  ;)


yayko


_arek_

Dlaczemu się nie sprzedało auto, że tak się wścibsko zapytam  8)

alibizi

Pewnie dla kogoś cena była za wysoka skoro jest tyle tańszych igieł.

yayko

I nie zależało mi aż tak bardzo :)

MotoManiaq

Cytat: yayko w 21.12.2015, 21:18
I nie zależało mi aż tak bardzo :)

czyli, nie dał tyle ile chciałeś ;)

yayko

mam pytanie czy wejdą na glebie felgi o takich parametrach :D
18X8,5 ET35 5X108 ?

« Dodane: 23.12.2015, 12:54 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


sseebbaa1

Wskazywane przez Ciebie felgi wystają o pół centymetra bardziej, niż felgi Tomasona, które już wymagają delikatnego naciągu. Dobra informacja dla Ciebie jest taka, że Twoje kombi może pozwolić sobie :) na więcej, niż sedan i hatchback.
Tomason podaje, że na ich felgę - szerokość 8,5 i ET40 - do kombi można zastosować oponę o szerokości 235, natomiast do sedana i hatchbacka musi być 225.

Przekładając te wyliczenia można OSTROŻNIE przyjąć, że te felgi (o szerokości 8,5 i ET35) dadzą radę w KOMBI, ale z oponami 225, co będzie oznaczało już wyraźny naciąg opony.
Mi takie pochylenie ścianek bocznych opony (tire strech) nie podoba się i szersza felga wówczas nie powoduje zwiększenia przyczepności, bo guma pozostaje przecież taka sama.

Pozostaje też kwestia wizualna, bo już felgi Tomasona, które mają ET o 5 mm wyższe (a więc ET40 - mniej wysuwające felgę na zewnątrz) wystają poza krawędź błotnika. Proponowane przez Ciebie felgi wysuną koło na zewnątrz o kolejne pół centymetra.

Gdybyś chciał nadal felgę o szerokości 8,5 i jednocześnie zachować zrównanie koła z błotnikiem, to ET musiałoby być 45. Wtedy zewnętrzna płaszczyzna felgi wystawałaby identycznie jak standardowa felga ST z dołożonym dystansem 20mm.


ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

yayko

Dzięki seba za info :*

WojtasS

Cytat: sseebbaa1 w 23.12.2015, 13:41Mi takie pochylenie ścianek bocznych opony (tire strech) nie podoba się i szersza felga wówczas nie powoduje zwiększenia przyczepności, bo guma pozostaje przecież taka sama.


zależy też od konstrukcji samej opony, pirelli mają wyraźnie węższą konstrukcję, niż np dunlop i na feldze 8.5  i opona 235( dunlop) jest na prosto, przy pirelli jest idealnie, jest bardzo delikatny naciąg ;)
Niech Gra Muzyka i GAAAZ Do Dechy! ]:->
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z433/4337609/big/1.jpg

olo

Na tomasonach tn4 8.5" ET40  opona 225 jest równo nie żadnego naciągu (chyba że naprawdę zależy to od konstrukcji opony danego producenta ,ja mam yokohamy) Felga ET 40 jest prawie na równo z błotnikiem z przodu ( ja mam zwykłe błotniki ,NIE ST) w tylnych błotnikach jest duuużo  zapasu

yayko

po 3 tygodniach czekania dotarły sprężyny
i tak to siadło :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



a tu seria vs mój :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



T

Bardzo ładnie stoi. No i te felgi -- jak dla mnie przy seryjnych z ST wyglądają na rozmiar większe. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

bishop

Cytat: yayko w 27.12.2015, 11:51i tak to siadło
Wygląda fajnie. teraz to już każdy krawężnik jest niebezpieczeństwem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html