[Fiesta] Fiesta ST150 problem z większą przepustnicą.

TowerST, 24.03.2014, 22:42 « poprzedni - następny »

TowerST

Włożyłem przepustnicę, nowiutką oryginalną z silnika 2.3. Miała chodzić plug&play, a po podłączeniu:

- nie chodzi 1 i 4 cylinder (wtryski są OK, ale nie podaje na 1 i 4 paliwa),
- przy 3000 obrotów odcinka,
- komp wywala błędy P1000, P2110, P2107, P2112 czyli za mało danych do kalibracji i problemy z przepustnicą,
- po przełożeniu na ori przepustnicę problem pozostał!!!

Czy przypadkiem komp nie oszalał na amen. Zgłasza te błędy jako nieusuwalne ))):


RS Mark III / było ST225 / ST150

T

Zrobiłeś reset, tzn. odpiąłeś akumulator na jakieś pół godziny? Nie jest raczej możliwe, żeby po tej operacji jakieś błędy zostały. :)

W ogóle dziwne te objawy, 2 cylindry nie działają z powodu przepustnicy? Nie odpiąłeś przypadkiem jakiejś wtyczki podczas tej całej operacji?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TowerST

Oczywiście po odłączeniu aku błędy się kasują, ale po odpaleniu silnika od razu się pojawiają. Mam nadzieję, że to coś z wtyczką / złączem - sprawdzę to jutro gruntownie.
RS Mark III / było ST225 / ST150

T

Ewidentnie wygląda to na zbieg okoliczności lub przypadkowe uszkodzenie jakiegoś innego elementu podczas przeróbki. Jaka tam jest przepustnica? Elektroniczna, czy mechaniczna z TPS?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TowerST

Mechaniczna z TPS. Przeróbek to nie było. Wykręciłem starą i włożyłem nową.
RS Mark III / było ST225 / ST150

T

Może uszkodziłeś TPS? Sprawdzałeś, czy działa? Źle działający TPS mógłby dawać efekty bardzo podobne do opisanych. No i wtyczka od TPS też lubi się "popsuć" -- mi się to kiedyś udało.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TowerST

Załatwiłem jeszcze jedną ori przepustnicę i wszystko jest OK. Wnioski są takie, że moja nowa przepustnica od 2.3 ma coś nie tak z osprzętem (nie ten setup). A moja stara ori przy okazji demontażu i rozkręcania (bo trochę przy niej dłubałem) poległa.
RS Mark III / było ST225 / ST150