[S-Max] Smokus MAXimus, czyli Rodzinny Autobus nr 2... i pół Turbo ;)

MAG, 12.04.2014, 22:28 « poprzedni - następny »

MAG

BCS - wymieniony na zamiennik (zamontowany na podszybiu) i jest OK. Nie mam ani warunków ani maneli żeby samemu posprawdzać gruszkę a dawałem auto do kolesia od turbin na jej regulację, więc teoretycznie powinna być OK...  No chyba że jeszcze coś innego - np DV popuszcza, co teoretycznie mogłoby pasować skoro auto pokazuje underboost...


Kilka fotek z aktualnym wyglądem autka....

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



no i gotowy do powrotu do Szwecji...

 

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

custom

ładnego masz tego s-maxa  ;)
co do bcs - po wymianie na zamiennik jest poprawa ?

Na tą lotkę się chyba skuszę  :P

qualin

Mieliśmy spota zrobić i co? :P następnym razem możemy ogarnąć sesje foto Twojego autobusu ;)

MAG

Za cholere nie mam czasu - rodzinka wróciła do Szwecji, ale ja siedze na miejscu (muszę pilnować buiznesu ;-) ) do poczatku wrzesnia, tyle że juz niezmotoryzowany ...   
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

yayko

Chyba kiedyś  też  sobie kupię  taki autobus :)

T


MAG

Cytat: yayko w 10.08.2015, 17:36
Chyba kiedyś  też  sobie kupię  taki autobus :)
Hehe, było nie było, to naturalna przesiadka po ST220 ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Tigerbart


MAG

Jestem bliski podjęcia decyzji o sprzedaży tuningowych gratów z mojego auta. Jeśli po październikowym przyjeździe do Polski auto nie zacznie jeździć w 100% tak jak powinno, to wracam do całkowitej serii, a graty do modyfikacji idą na giełdę - czyli do sprzedaży byłyby wtryski 440ccm z Foki RS, Actuator Forge i zawór DV...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

Skąd aż taka desperacja? Przypomnij co osiągnąłeś obecnie, co było robione i co nie działa.

ethernal

Ożesz kurna felek...  :o :o :o

Aż tak źle jest? Ja poczekałbym z decyzją do wiosny, bo teraz robi się co raz szybciej ciemno, pogoda nie rozpieszcza to i myśli coraz bardziej depresyjne...

snafu

BSa też sprzedajesz? :) A co już sprawdzałeś i co wyszło? Nie poddawaj się. Ja się nie poddaję :) Tylko czekam na jesień, bo każdy zabiegany. Albo zawody, albo kolejki. Czekam.

MAG

Mam cały czas nadzieję ze w końcu uda sie go ogarnąć i ze bedzie to jakaś pierdoła, ale póki co mam doła bo auto na serii lepiej jeździło niż po wywaleniu kupy kasy na pierdoły typu właśnie wtryski, actuator, BS, itp itd.

Najgorsze ze nie znam nikogo z mechaników kto znał y ten silnik i podjął sie usunięcia problemów, bo póki co jest zgadywanka...



« Dodane: 08.09.2015, 19:39 »

Cytat: TAM w 08.09.2015, 14:37
Skąd aż taka desperacja? Przypomnij co osiągnąłeś obecnie, co było robione i co nie działa.
Cały czas jest szarpanie i raz auto jedzie ok a raz wchodzi w tryb awaryjny. Podczas prób naprawienia sytuacji na hamowni i strojenia, zamiast przeładowania którego nikt po zmianie actuatora nie potrafił mi zlikwidować, to teraz dla odmiany jest błąd niedoładowania...

Na dodatek pali mi jak prawdziwy smok, nawet na trasie przy delikatnej jeździe nie schodzi poniżej 13-14 litrów, a na seryjnych gratach nawet przy szybkiej ale płynnej jeździe nie było problemu zejść w okolice 9,5-10 litrow...

Zaczyna mnie to wszystko na tyle dołować, ze mam ochotę wrócić do serii i zrobic sam program na te osiągalne bez żadnej inwestycji 250-260 kucy (szczególnie ze nie będę przeca demontowal IC, DP ani sportowego kata) i mieć w nosie kolejne mody i walkę z autem zeby dojechać w gore o kolejne 10-20 kucy...

Najgorsze jest to ze w Polsce bywam tylko co jakis czas i nie zawsze da sie zrobic to co trzeba w tym momencie.


Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM


MAG

Na serii były przeładowania i nie było sposobu na wyregulowanie actuatora, na obecnym programie pojawia sie niedoładowania ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0