[Focus] ST MK2 pomaranczowy diabel by thomas

thomas198, 13.04.2014, 22:36 « poprzedni - następny »

caqerr

Jakbyś miał dziś czas i ochote to wpadnij na Woszczyce.
Chociaż czuję ,że lipa z tracją będzie na ćwiartkach...

thomas198

Czas mam ale troche mam daleko, jakies 1500 ,ale dzieki za zaproszenie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

caqerr

Luzika;)
Myślałem, że w Jastrzębiu mieszkasz ;)

thomas198

Nie wiem czy komuś się kiedyś zdarzyło żeby przeskoczył pasek rozrządu o 3 żeby ,mi tak i o dziwo nic się nie stało . Z początku myślałem ze poszły wariatory bo po przekroczeniu 4500 obrotów był dźwięk taki jak by miał z 1000 koni . PO oględzinach doszlem co się stało, i okazało się ze weszła mi mysz pod obudowę paska rozrządu, i narobiła bałaganu w dosłownym jego znaczeniu , bo szczątki były wszędzie .

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tutaj dorzucam kilka fotek z słynnej już membrany . Bylem w Aso zapytać się czy była kiedykolwiek jakaś akcja serwisowa , oczywiście odpowiedz była ze nie nigdy .
U mnie awaria była dość dramatyczna i prawie zatarłem silnik , gdyby nie wypadek na autostradzie pod Wiedniem to pewnie bym zatarł , a dla czego ? A dla tego ze gdy pęka membrana silnik zaczyna wytwarzać duże podciśnienie aż do tego stopnia ze uszczelniacze walków rozrządu zaczynają przepuszczać olej , który idzie na pasek rozrządu . Wiec tak jak pisałem mi się opiekło gdyby nie wypadek było by po silniku . Co robimy żeby dalej jechać jak pęknie membrana , ściągamy gumowy wężyk który odpowietrza gore silnika zaraz pod plastikowa pokrywa świec  , dajemy po miedzy wężyk a głowice kawałek szmatki tak żeby nie zaciągało nam syfu do niego . W ten sposób można jechać . Jeszcze jedno musimy dolać olej bo pewnie dużo już go nie zostało , ja dolałem litr i nawet się nie pokazało na bagnecie .

Ta membrana jest już poprawiona i w kapselku zrobili dziurkę żeby powietrze się mogło poruszać swobodnie .
Oczywiście wymieniamy tylko sam plastik(banan) , bo reszta alu jest taka sama.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

thomas198

Etap 5 tu jedziemy z grubej rury . MOD na lifta .

Każdy wie jak wygląda przed-lift , a ze przytarła mnie kobieta na parkingu to wykorzystałem ta cala sytuacje do przerobienia pomarańczy na po-lifta. Wydawało się ze będą z tym problemy , związane z montażem nowych części , może coś nie pasować , obaw było dużo ale bez postawnych . Myślałem ze będzie najwięcej problemow z błotnikami na których są przetłoczenia  ,ale wystarczyło poszukać dobrze i znalazłem błotniki z focusa CC które są z po-lifta i nie maja przetłoczeń. Do tego musiałem dokupić światła Xenonowe , tylne lampy , maskę , dwa zderzaki i spoiler . O dziwo okular pasował bez problemow fakt ze brakuje w nim mocowań błotników gdzie można sobie dorobić płaskownik o kształcie L .
Jak każdy wie kto kupował na alledrogo od handlarzy , zawsze brakuje dużo małych części typu spinki , śrubki, ringi wokół halogenów , czy nawet dyfuzor z tylnego zderzaka , brakowało tez ślizgów które tylne są takie same a przednie krótsze ,wiec jak nie ma to trzeba dokupić .Na wszystkie te drobnostki poszło ponad 1600 PLN, bo tylko można to dostać w ASO.


Przed

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Tu byl problem
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I tu tez
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tu juz w podkladziku

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tu w komorze
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tu juz male efekty
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I tak wygląda po całej operacji

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

Kris1976

Podziwiam chęci i zaangażowanie ale...jak kiedyś będziesz sprzedawał to Ci powiedzą że ulep (albo złożony z dwóch ulepów) odwijany z latarni...
przód nowy, tył stary....choć między Bogiem a prawdą....faktycznie tył w przedlifcie jest fajniejszy, tak samo jak przód w polifcie  :D....ale zapewne znajdą się tacy co myślą dokładnie odwrotnie... :stupid:
...ale namieszałem  :}
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TAM

Niezła robótka, gratulacje. Na czym dokładnie polegał problem z założeniem standardowych błotników z polifta? W czym przeszkadzają przetłoczenia?

thomas198

A kto powiedział ze będę sprzedawał , chyba ze ktoś mi przyniesie w zębach 90kPLN i podziękuje ze będzie mógł jeździć tak modzona pomarańczą, bo to co do tej pory opisałem to jeszcze nie wszystko . Powiem tak jak NA RAZIE to jest jedyny ST aż tak głęboko modzony .

Tylna klapa z po liftu wcale mi się nie podoba i dla tego nie wymieniałem .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

Cytat: Kris1976 w 04.12.2014, 23:43przód nowy, tył stary.
Ale przecież tył też nowy, nawet światła...

Kris1976

04.12.2014, 23:55 #99 Ostatnia edycja: 04.12.2014, 23:57 by Kris1976
Cytat: thomas198 w 04.12.2014, 23:51
A kto powiedział ze będę sprzedawał, chyba ze ktoś mi przyniesie w zębach 90kPLN i podziękuje ze będzie mógł jeździć tak modzona pomarańczą, bo to co do tej pory opisałem to jeszcze nie wszystko. Powiem tak jak NA RAZIE to jest jedyny ST aż tak głęboko modzony.

Tylna klapa z po liftu wcale mi się nie podoba i dla tego nie wymieniałem.
Thomas...ja znam baaardzo głęboko zmodzone ST....Choćby TAM-A i w dodatku ma parę kucy więcej niż Twój ;)
A klapa, tak jak pisałem przedlift faktycznie ciekawszy był

« Dodane: 04.12.2014, 23:57 »

Cytat: TAM w 04.12.2014, 23:52
Ale przecież tył też nowy, nawet światła...
No tył to został b/z
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

thomas198

04.12.2014, 23:57 #100 Ostatnia edycja: 05.12.2014, 00:02 by thomas198
Cytat: TAM w 04.12.2014, 23:47
Niezła robótka, gratulacje. Na czym dokładnie polegał problem z założeniem standardowych błotników z polifta? W czym przeszkadzają przetłoczenia?
Masz na zdjęciach trzeba przespawać jedno górne mocowanie błotnika , i przednie dolne mocowanie pod lampa nie pasuje , po prosto w przednim pasie okularze nie ma tego mocowania , ale już to poprawiłem i wymieniłem okular na nowy po-liftowy bo mnie to drażniło.
W po-lifcie idą przetłoczenia na bokach przez cala długość samochodu , tylna klapa tez ma takie przetłoczenie . Przetłoczenie jest na wysokości klamki ,i nie ma listw na drzwiach i tylnych błotnikach.

« Dodane: 05.12.2014, 00:02 »

Cytat: Kris1976 w 04.12.2014, 23:55
Thomas...ja znam baaardzo głęboko zmodzone ST...Choćby TAM-A i w dodatku ma parę kucy więcej niż Twój ;)
A klapa, tak jak pisałem przedlift faktycznie ciekawszy był

« Dodane: 04.12.2014, 23:57 »
No tył to został b/z
W tym setupie silnika i podzespołami Heko z luzem mógł wykręcić 370 , ale prosiłem go żeby się zatrzymał po niżej 340 . A tył jest zmieniony zderzak po-liftowy , światła tez fakt ze na tych zdjęciach ich nie ma i największa lotka dostępna w ST.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/


thomas198

Szpera juz blisko , albo raczej skrzynia z RSa ,ale to juz wpadnie do pomaranczy z zakutym silnikiem ktory juz sie sklada.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

Kris1976

Skoti...zakuwamy ? Jaki to koszt w przybliżeniu?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

szaman696

Miazga jeśli chodzi o ilość modów w tym samochodzie :)