[Focus] Focus II ST 5d black edition

weksla, 03.11.2014, 08:31 « poprzedni - następny »

thomas198

Cytat: steveno w 07.03.2015, 21:21
IC FMIC 600x300x76

Jak ten Ic? Daje rade wdzę :) Ile dałeś? Może nie warto pakować w Airteci?



Zobacz sobie mój profil, moze w koncu sie przekonasz ze FMIC daje rade , a przeplacanie za airteki to bezsens. Ja jak na razie na Fmicu krecę 340 KM
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

vtec

To moze warto rozważyć rowniez jazdę na oponach od chinoli, w sumie tez dają radę, kręcą sie, itd ;).
Temat poruszany nie raz. Mnie nie przekona.

yayko

A ja powiem tak wszystko to chińczyk ;)

snafu

07.03.2015, 21:37 #288 Ostatnia edycja: 07.03.2015, 21:45 by snafu
Jeśli byłyby za 1/4 ceny i dawały radę, upalałbym te chinole.

thomas198

Ale chyba nie rozumiesz to nie tylko daje rade , na tym IC nie ma żadnych spadkow mocy , ale widze ze jestes niedowiarkiem lub osoba która wierzy sprzedawcą i daje sie im otumanic , a oni wlasnie zeruja na takich jak ty ! Tak jak ja przetestowalem fmica, myślę ze nikt w takich warunkach jeszcze go nie testował,  gdzie u mnie przez 6 miesiecy w roku jest +30 , to co zaobserwowalem to nie puchnie , nie przegrzewa sie, temp na wylocie jest stala , moc tez stala .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

skoti79

Wynik jak na takie mody, bez rewelacji.  DP 3" chyba by tutaj pomógł :)  Zakładam, że pomiary na 98 robiłeś.

PyRsHaL

Cytat: steveno w 07.03.2015, 21:21
IC FMIC 600x300x76

Jak ten Ic? Daje rade wdzę :) Ile dałeś? Może nie warto pakować w Airteci?

Thomas ma chyba grubszą wersję tego i bardzo daje radę, bardzo wydajny - jak jechaliśmy to na wyjściu z IC było tyle temp co za oknem...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

weksla

Koledzy, pewnie że wynik nie rewelacyjny ale widząc serie bałem sie że wogole Heko z tego nie wyjdzie. Nim się dowiedziałem haka lipa jest w głębi duszy wierzyłem że 300 będzie a tu jednak niestety. Po zduagnozowaniu i usunięciu przyczyn pofalowanej serii wyszedł powiedzmy taki standard. Jak na te graty to wg. mnie za mało. Wychodzi na to że bez turbo z RSa nie warto wrzucać wtrysków 440cc. Poczekamy do wakacji i może wpadnie turbinka z RS i wtedy ze 320+ na bank będzie. Aha skoro tak się dopominacie to zrobię wszystko żeby DP 3" doszedł. Sęk w tym że nie chcą puścić śruby a wyciągać turbo NA RAZIE mi sie nie uśmiecha. Tak czy siak dla mnie teraz jest mega. Auto jeździ zupełnie inaczej. Dziś 2 razy już bym wypadł z zakrętu
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

custom

Weksla wynik przyzwoity przez wtrysku z Rs może mniej pali  :P

I uważają na siebie z tymi zakretami :)

wilhelm

Cytat: weksla w 08.03.2015, 02:05Dziś 2 razy już bym wypadł z zakrętu

Jakie masz opony?

weksla

Zimowe Fuldy 17" 205/50. Strasznie miękkie a przy dzisiejszych temperaturach to już W OGÓLE rzeźnia
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

skoti79

Bo 17 to nie do tego samochodu :). Zimówki 18 i jest różnica.  A tak na marginesie,  to skąd weźmiesz to turbo??

weksla

Mam zamówione u kolegi Thomasa  ma wymieniać na inne w okolicach wakacji
A co do kół zimowych to takie już były na aucie więc nie wybierałem
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Kris1976

08.03.2015, 16:22 #298 Ostatnia edycja: 08.03.2015, 16:29 by Kris1976
Cytat: weksla w 08.03.2015, 01:05Wychodzi na to że bez turbo z RSa nie warto wrzucać wtrysków 440cc.
Raczej warto...wtryski STkowe przy mocy ok 280-290 już leją paliwo, RSowe dalej rozpylają. Ja bym zadał pytanie, co by było gdyby siedziały ori wtryski? Mogło by wyjść np ok 270KM
U Skotiego zmiana ori na 440cc (przy ori turbo) spowodowała mega zmianę... przynajmniej  na Kreatorowej hamowni. Nie pamiętam dokładnie ale moment ok 500nm moc ok 300 km...(przypomnij Skoti)


« Dodane: 08.03.2015, 16:29 »

Co do Icków chinoli to mimo że mam u siebie Fmica...to nie bardzo wierzę że  IC za 400 pln może być równie dobry jak Airtec.
Wystarczy lekka jakościowa niedoróbka i jego wydajność może być dyskusyjna. Brak jest 100% powtarzalności. Stąd niska cena.
Poniżej cytat z Forum Audi S/RS 3
...sprawdzaliśmy na hamowni i na vag-u w Audi TT 224km serie IC, chiński duży IC zamontowany z przodu, i IC Forge zamontowany z przodu. Chiński mocowo i momentem w pewnym zakresie obrotów czasami przewyższał serie ale charakterystyka była strasznie "poszarpana" a szczytowy moment wyszedł ok 5Nm więcej za to moc ok 3KM mniej, Forge wyszedł w porównaniu z serią ok 5% lepiej i na mocy i na momencie. Nasz test ma potwierdzenie w "dużym" teście w magazynie GT, więc cały czas a rozumiem jaki sens jest rezygnować z serii jeżeli nie planuję się jakiś większych zmian. Ale jeżeli chcecie chińskie zamienniki to wasza sprawa.

Warto by było przeczytać ten artykuł w GT!
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

steveno

Cytat: thomas198 w 07.03.2015, 21:28
Zobacz sobie mój profil, moze w koncu sie przekonasz ze FMIC daje rade, a przeplacanie za airteki to bezsens. Ja jak na razie na Fmicu krecę 340 KM


Ja też nie wirzę Ic za 400 zł,ale ale jeśłi jeżdzą chłopaki i kręcą kuce to mówi samo za siebie. Będę zakładał do rajdówki Fmic i stąd moje pytanie. Bo jak przywale ,gdzieś to nie szkoda:)

« Dodane: 08.03.2015, 18:19 »

Cytat: weksla w 08.03.2015, 15:26
Zimowe Fuldy 17" 205/50. Strasznie miękkie a przy dzisiejszych temperaturach to już W OGÓLE rzeźnia

A taki profil do tej mocy to samobójstwo:) Kris miał racje i 17 nie dają rady a  a 18 jest ok. Ja tak kupiłem i było w porządku.
A co do jeszcze do Icka do może kwestia też na ile lat posłużą.
Do przodu!!!