[Focus] Focus II ST 5d black edition

weksla, 03.11.2014, 08:31 « poprzedni - następny »

Mustang

Cytat: TAM w 06.12.2014, 13:12To byłoby całkiem logiczne, tyle że w Focusie ST MK2 nie ma zbiornka na płyn wspomagania kierownicy (wspomaganie jest elektryczno-hydrauliczne), więc problem niestety pozostaje.

Ale jak nie ma jak jest. Przecież jest zamocowany do pasa przedniego zaraz pod zbiorniczkiem na płyn chłodniczy.

caqerr

Też obstawiałbym układ wspomagania. Tyle ,że konkretnie zbiorniczek. 2.5T ma wadliwy zbiorniczek, a konkretniej filterek w zbiorniczku który się zapycha co powoduje wycie pompy. Sprawdź sobie to dokładnie :)

weksla

07.12.2014, 05:06 #107 Ostatnia edycja: 07.12.2014, 10:08 by weksla
Dzięki chłopaki, dzisiaj to sprawdze

« Dodane: 07.12.2014, 10:08 »

caqeer, a da się wyciągnąć ten filterek żeby sprawdzić czy nie jest zapchany? Dojscie do zbiorniczka jest bezproblemowe?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Cytat: Mustang w 06.12.2014, 17:52Ale jak nie ma jak jest. Przecież jest zamocowany do pasa przedniego zaraz pod zbiorniczkiem na płyn chłodniczy.
Jakiś musi być, ale chodzi mi o to co napisał skoti79 - normalnie nie ma do tego dostępu, płynu się nie uzupełnia ani nie sprawdza. A gdy z powodu jakiejś usterki jest go za mało, powinna się zaświecać kontrolka, ale wtedy nie wystarczy uzupełnić płyn, tylko trzeba poszukać przyczyny wycieku. Natomiast bardzo ciekawe jest to, co napisał caqerr.

Mustang

Cytat: TAM w 07.12.2014, 13:59Jakiś musi być, ale chodzi mi o to co napisał skoti79 - normalnie nie ma do tego dostępu, płynu się nie uzupełnia ani nie sprawdza. A gdy z powodu jakiejś usterki jest go za mało, powinna się zaświecać kontrolka, ale wtedy nie wystarczy uzupełnić płyn, tylko trzeba poszukać przyczyny wycieku. Natomiast bardzo ciekawe jest to, co napisał caqerr.

No właśnie jest na widoku i ma miarkę min.-max. Czy nikt pod maskę nie zaglądał czy ja oszalałem już? :D W zwykłej wersji foki faktycznie nie ma go na widoku bo jest połączony z pompą.
Na tym foto widać zbiorniczek w lewym dolnym rogu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://i26.photobucket.com/albums/c109/ABYSS69/Ford%20Focus%20ST%20Performance%20Blue/P1040415.jpg

TAM

Nie, to raczej ja oszalałem! Patrzyłem na ten korek dziesiątki razy (jest nawet na nim napis Power Steering Fluid) i chociaż go widziałem, to według mnie nie istniał. Prawdopodobnie jest to niezwykła siła autosugestii - jak tylko kupiłem ST-ka to przeczytałem instrukcję, a w niej na rysunku "widok komory silnika wersji ST" nie ma tego korka (w wersji RS też nie), a na dodatek jest napisane "nie ma konieczności sprawdzania poziomu płynu". Przepraszam wszystkich za zamieszanie...

weksla

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

jak widać zbiorniczek płynu wspomagania jest
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

yayko


weksla

07.12.2014, 16:15 #113 Ostatnia edycja: 07.12.2014, 18:47 by weksla
Ciężko tam coś zobaczyć  ale wydaje mi się że jest oznaczenie tylko nie wiem czy to max czy min. Jak widać poziom płynu jest poniżej tej kreski i W OGÓLE nie mogę do niego nawet sięgnąć palcem. Mam w garażu płyn czerwony ale z tego co wyczytałem na stronie forda do focusów zaleca się zielony. Więc jutro kupię i zobaczę czy piszczenie ustanie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

caqerr

Cytat: weksla w 07.12.2014, 05:06caqeer, a da się wyciągnąć ten filterek żeby sprawdzić czy nie jest zapchany? Dojscie do zbiorniczka jest bezproblemowe?


W MK4 po wywaleniu go nic to nie dało, dopiero po wymianie na nowy...

weksla

No i zaczęło się:(
dziś zrobiłem trasę ok 100km i jak wracałem z Krakowa jechałem w dużym korku, długo ok 30min (jedynka luz-jedynka luz)
W pewnym momencie bez żadnych symptomów zaświeciła mi się kontrolka ESP i wyskoczył komunikat na wyświetlaczu "Awaria układu ESP"
Zbyt pieknie żeby mogło byc długo dobrze ehhh
Nie miałem możliwości wczesniej zgasić silnika więc dojechałem ok 30km na tej kontrolce. W końcu pod domem zgasiłem silnik, poczekałem i odpaliłem ale niestety nic nie zgasło. Póxniej ponowna próba i nic świeci cały czas. Poza tym auto wydaje mi się ze jeździ normalnie.

Czy da sie to jakoś skasowac czy tylko komputer?
Co to moze być?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

weksla

A tak na marginesie pomijając moje zmartwienie spowodowane błedem, foczka dostała takie cuś:d

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



powiem szczerze, spasowanie super, wygląd super, działanie jak dla mnie ok (czas pokaze)

Ale póki co blueetoth działa wyśmienicie, Automapa działa wysmienicie (satelita znaleziona w 3s), WI-Fi działa super.

Jakośc dzwięku po przesiadce z AlPINE IVA-W200R owszem gorsza, ale tragedii nie ma, jak dla mnie wytstarczająca.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

yayko


weksla

Jutro zrobie więcej fotek w dzień, dzis podłączałem to już ciemno było.
Powiem tylko że gdybym wiedzia o tym wcześniej nie trudzilbym się tyle czasu nad DENSO w mondeo.
No troche drogie niestety. Ja nabyłem za 1900zł
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Cytat: weksla w 13.12.2014, 22:35
... Ja nabyłem za 1900zł
Turbo hybryda z montażem ... 

Mi tam dźwieki fabrycznego Sony wystarcza - co najwyżej latem pobawie się w wytłumienie auta ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0