Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


V6 vs TDCI

weksla, 19.07.2010, 22:55 « poprzedni - następny »

weksla

Kolego Petersan, skąd u Ciebie taka niechęć do diesli, śmiem twierdzić że mk4 2,2 po wirusie objeżdżam Twojego st220.
Skoro zwykłym mk3 2.0 da sie objechać dłubanego 2,5 V6.
Już wcale nie wspominam o podróżowaniu po trasie.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cytat: weksla w 19.07.2010, 22:55
Kolego Petersan, skąd u Ciebie taka niechęć do diesli, śmiem twierdzić że mk4 2,2 po wirusie objeżdżam Twojego st220.
Chyba w snach. ;)

Cytat: weksla w 19.07.2010, 22:55
Skoro zwykłym mk3 2.0 da sie objechać dłubanego 2,5 V6.
Chyba popsutego, a nie dłubanego i/lub z kierowcą który nie ogarnia auta. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Cytat: weksla w 19.07.2010, 22:55

Skoro zwykłym mk3 2.0 da sie objechać dłubanego 2,5 V6.
Już wcale nie wspominam o podróżowaniu po trasie.


Skąd takie sensacje Sławku ;>?

weksla

20.07.2010, 09:58 #3 Ostatnia edycja: 20.07.2010, 10:52 by weksla
Kolego Tomasz, Było to udowodnione 2x
Heko mondkiem moim i mondkeim gabba objechał 2,5 V6 Klebera które ma 170ps - jest po strojeniu w V-techu i wszystkich innych zabiegach powszechnei znanych. A driver Kleber jest jednym z lepszych kierowców na forum FCP i MKP.
Wiadomo ze nie sa to różnice duże, ale jednak, tak czy owak auta idą bardzo podobnie, i co ty na to?
Nie mówię juz że  gdyby to było mk3 ale 2,2 po chipie to V mięknie. sorry.
A mk4 2,2 dłubane ma już ponad 500Nm i co kolego???
Więc odpuść prosze

« Dodane: 20.07.2010, 09:59 »

Darku a czy byłeś może na Rybitwach - przecież byłes?
Objechał Klebera Heko - ??
objechał

tak żebyście nie zapomnieli:)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=5MLRxBQAh_U (czarny to 2.2 tdci)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

boner

a ten srebrny to kto ?? troche to dla mnie niezrozumiałe, żeby diesel ... nie nie nie to jak z koszmarów nocnych  :)

weksla

No widzisz, widzę kolego ze mało wiesz:)
ten mk3 ma ponad 200 koni i 500Nm, pozatym koleś ma start opanowany do perfekcji. no i srebrny st 220 nie daje rady
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

auchim

dajcie spokój przecież takie gadki nie mają sensu w ogóle,  jak już porównywać to dłubane do dłubanych i serie do serii tylko co przy dłubniętych wziąć pod uwagę bo tuning diesla i V nijak się mają do siebie

T

Cytat: weksla w 20.07.2010, 09:58
Kolego Tomasz, Było to udowodnione 2x
Raczej "udowodnione".

Cytat: weksla w 20.07.2010, 09:58
Heko mondkiem moim i mondkeim gabba objechał 2,5 V6 Klebera które ma 170ps - jest po strojeniu w V-techu i wszystkich innych zabiegach powszechnei znanych.
Skoro kleber po kolektorze, przepustnicy, decacie i strojeniu uzyskał serie to najwyraźniej z jego silnikiem jest coś nie tak.

Cytat: weksla w 20.07.2010, 09:58
A driver Kleber jest jednym z lepszych kierowców na forum FCP i MKP.
Może jednak Heko jest lepszy? Po za tym skoro oba auta miały zbliżoną masę i moc to nic dziwnego, że jechały podobnie.

Cytat: weksla w 20.07.2010, 09:58
Nie mówię juz że  gdyby to było mk3 ale 2,2 po chipie to V mięknie. sorry.
Nic dziwnego że seryjna V-ka "mieknie" skoro ma mniej mocy niż chipowane 2,2 TDCI.

Cytat: weksla w 20.07.2010, 09:58
A mk4 2,2 dłubane ma już ponad 500Nm i co kolego???
To co zawsze, istotny jest moment na kołach w skali prędkości. Żeby mk4 2,2 TDCI miał szansę z ST220 musiałby mieć ze 230 koni, a tyle nie ma "chipowane mk4 2,2 TDCI".

PS. Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=qu-WoHGgVxQ

« Dodane: 20.07.2010, 14:59 »

Cytat: weksla w 20.07.2010, 12:09
No widzisz, widzę kolego ze mało wiesz:)
ten mk3 ma ponad 200 koni i 500Nm, pozatym koleś ma start opanowany do perfekcji. no i srebrny st 220 nie daje rady
Ale co to w ogóle jest za test? Prawie nic tam nie widać, nic nie wiadomo, po co w ogóle o tym dyskutować? Prawda jest taka, że jak ktoś dieselkiem wygra z V-ką to zaraz wrzuca wszędzie filmiki i się tym strasznie podnieca, a właścicielom V-ek zwykle nie chce się nawet z dieselkami ścigać. Ja na światłach zawsze olewam diesle bo to nie ma sensu. Jedyny z którym przegrałem 2x to E-46 330d, ale to raczej nic dziwnego bo ma 6 s. do setki.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Sławku ale ja objechałem GaBBa co ma ponad 170 koni. Sam to widziałeś i on sam to potwierdził. I co TY na to ;>?

T

Cytat: eng w 20.07.2010, 19:22
Sławku ale ja objechałem GaBBa co ma ponad 170 koni. Sam to widziałeś i on sam to potwierdził. I co TY na to ;>?
Bo to jest tak. Jak V-ką objedziesz diesla to diesel miał zły dzień, dieslem nie da się ruszać, opony nie takie, sprzęgło zużyte, brak wprawy itp. itd. A jeśli przypadkiem jakiś dieselek objedzie V-kę (choćby popsutą) to zapisuje się to do kronik jako niepodważalny dowód na wyższość dieselka nad V6. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cartoon

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


boner

nie ma się co napinać ja już wiele w wyścigach widziałem, mnie np. swego czasu wyprzedzała znajomego Ibiza 1,9 TDI Cupra FR  o centymetry ale mnie brała i wcale nie musi być to wasze 2,2 silnik wystarczyy tylko dobrze auto wysterować także ... poluzujcie paski i ustawcie/my jakieś ściganie i wszystko się wyjaśni.  :evil:

Petersan

jeden dzień mnie nie było...
8)

po pierwsze primo:
nic nie mam do ropniaków...
z tym, że nie mam też nic do Żydów i Czarnych, co nie przeszkadza mi
"nie być w stosunku do nich śmiertelnie poważnym"  ;)

po drugie primo:
proponuję poluzować warkoczyki i nie udowadniać "kto ma większego" na forum, za pomocą youtuba...
sensu nie widzę

po trzecie primo... ultimo:

Cytat: boner w 20.07.2010, 21:27poluzujcie paski i ustawcie/my jakieś ściganie i wszystko się wyjaśni.  :evil:

amen

pzdr
Peter

weksla

Boner i właśnie takich ludzi szanuję, którzy umieją przyznać rację. Brała Cię Kupra 1.9 tdi i nie kryjesz tego, ale wszystkim wlaścicielom "V"-ek jak coś takiego powiesz to sie na ciebie poobrażają jak dzieci heheh.

Każdy silnik ma swoje plusy i minusy i wszyscy powinni to wiedzić.
"V" ma lepszy start, i z reguły na 1/4 mili ciężko jest go dojechać dieslem, jednak jest to wykonalne (jednak "im" to nie w smak) - Prawda w oczy kole.
Ale zmiezmy się na autostradzie, załóżmy od 100km/h i głowę daję że mój 2.0 tdci będzie szybszy, prędkości od 120km/h do 180-200 tez szybciej zrobie, sprawdzane na autostradzie z "V" mitsubishi galant 170ps. Z mondeo będzie efekt podobny albo jeszcze lepszy.
Elastyczność tdci (400Nm) jest w ogóle nie do porównywania z momentem 220Nm "V" a co za tym idzie bezpieczeństwo i przyjemność wyprzedzania.
O kosztach spalania już nie wspomnę.
i co mi po tym że właściciel "V" ruszy trochę szybciej na światłach jak i tak go potem dojadę - na autostradzie już mnie nei pogoni, a przed byle górką trzeba redukować na "trójkę" lub "czwórkę".
A jak będe chciał odjechać benzyniaka na światłach to kupię sobie takie np audi 3,2 tdi albo 4.2 tdi i bedzie przysłowiowo "po ptokach":)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Cinkciarz

Mozę ja coś dodam od siebie :D ostatnio miałem okazję jechać "bratem blizniekiem mojego mondeo" a tam pod machą jest ryczaca "V-ka" no i trochę się rozczarowałem przynajmniej przy ruszaniu silnik pieknie chodzi no ale nic na plecach nie czułem żadnego ucisku :D ale dzwiek V-ki po prostu marzenie pozazdroscic :D
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600