[Focus] FF II ST FL 2008 290/460

TowerST, 07.05.2015, 14:36 « poprzedni - następny »

TowerST

cześć,

w pierwszym etapie na szybko i bez detali: Za 40 000 PLN sprzedaje swoją pomarańczę.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,2986.0.html

Wątek uzupełnię na dniach o najświeższe informacje, ale wtedy też ogłoszenie wyjdzie po za te forum.
W skrócie auto jest konkretnie porobione, od kiedy się nim nie ścigam ma nowy silnik (kupiony nówka, bez przebiegu), turbo, sprzęgło, zawias. Ściągnąłęm z niego boczne oklejenie WRC. Więcej info jak znajdę czas w tym tygodniu, chyba, że się sprzeda - moim zdaniem mega okazja.

pozdrawiam
Tomek
RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

obiecany komplet informacji:

Focus ST mk2 Face Lift (tapicerka skórzana + podgrzewane fotele).
Data prdukcji: 27.05.2008
VIN: WF0GXXGCDG8C59719

Jestem drugim właścicielem, przywieziony z Francji, miał lekkie wgniecenie nad lewym tylnym nadkolem.
U mnie od początku 2013 roku. Auto przez 1,5 roku służyło mi jako prywatne wozidło oraz samochód do zabaw na torze.
Na torze nie miałem z nim poważnych przygód czytaj wypadku, kolizji. Najpoważniejszym zdarzeniem był wystrzał pirotechnicznych napinaczy pasów po "skoku na hopce". Oczywiści zostało to naprawione.

Od strony mechanicznej tor dał autu w kość, dlatego "wszystko" zostało w nim wymienione (skrzynia, zawieszenie, silnik, turbo, sprzęgło). Po włożeniu nowego silnika (kupiony jako nowy / 0 km przebiegu) i turbo dałem sobie totalny spokój z zabieraniem auta na tor i kupiłem do tego celu Fiestę ST.

Auto tej zimy zostało na parkingu przyrysowane z lekkim wgnieceniem  (lewy błotnik przód i drzwi kierowcy). Choć wgniecenie było kosmetyczne to ASO (Ford Germaz) przyznało mi nowy błotnik i nowe drzwi. Przy okazji wymieniłem również przedni zderzak, który był już zmęczony oraz usunąłem boczne oklejenie WRC.

MODYFIKACJE:


Outside:

- oklejony dach (czarny mat),
- oklejona listwa nad grillem (czarny mat),
- oklejone ringi świateł przeciwmgielnych (czarny mat),
- pomalowane na czarno felgi (czarny mat),
- oryginalna lotka RS (czarny mat),
- ciemne lampy tył LED Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.in.pro,
- logo ST na grillu,
- dołożone większe płetwy do tylnego dyfuzora (czarny mat),
- duże, czarne końcówki wydechu

Inside:

- skrzynia RS ze szperą Quaife LSD,
- sprzęgło spiek, jednomas (trzyma do 480 Nm )
- nowiutki silnik T5, rok produkcji 2013, aktualnie przebieg 17 tys. km / łączny przebieg auta 109 tysięcy
- dolot ITG z customową rurą i przegrodą,
- sterownik na boxie z RSa,
- mocowanie skrzyni Vibra Technics,
- customowe wzmocnione półosie (przeguby z RS500),
- stabilizator poprzeczny na tył Elevate,
- Bilstein B12 Pro Kit, przód zregenerowany w Zerkopolu 3000 km temu.
- poliuretany w zawieszeniu (nie założone),
- downpipe Milltek,
- customowy deCAT,
- customowy duży FMIC intercooler,
- tarcze tył i przód Brembo + klocki DS2000,
- przewody hamulcowe w stałowym oplocie Goodridge + RBF660,
- podwyższony lewarek dźwigni ręcznego,
- większe wtryski z RSa (nie założone),
- nowe DV (nie założone),
- chłodnica oleju z RSa,
- płyny Millersa,

Auto wystrojone i shamowane na 290/460.
500 km temu założone nowiutkie (r.prod 2015) opony letnie Dunlop Sportmaxx
500 km temu zalany Millers i wymienione filtry.

Auto jest zrobione z głową, świetnie wygląda i super jeździ. Z ewentualnych z mocnym akcentem na ewentualnych rzeczy do zrobienia to:

- sprzęgło jednomas przenosi lekkie wibracje i chyba docelowo lepszą opcją jest dwumas z RSa (dołączam ori sprzęgło ST z przebiegiem 1000 km więc trzeba się z jakimś handlarzem wymienić za dopłatą),
- pierwszy właściciel usunął z oryginalnych lamp silniczki i wsadził ksenony bez innych modyfikacji, od razu je wyciągnąłem i wsadziłem oryginalne żarówki, ale silniczków do regulacji nie ma.

Do auta dorzucam wtryski z RSa oraz poliuretany. Wystrojenie wtrysków to koszt 600 PLN w Ecuproject (oni stroili auto).

Aktualnie auto prezentuje się tak (kliknij, aby powiększyć):

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Powód wymiany zderzaka / błotnika i drzwi:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Cena :  40 000 PLN (nienegocjowalna). Dla tych którzy chcą negocjować cena 43 000 PLN (((:


RS Mark III / było ST225 / ST150

wilhelm


TowerST

poprawione zdjęcia, teraz po kliknięciu otwierają się duże:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Powód wymiany zderzaka / błotnika i drzwi:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

Uaktualniam ofertę. Nowa cena to 36 000 PLN.
RS Mark III / było ST225 / ST150