Focus mk1 Brak podświetlenia bagaja- nie koniec problemów.

jazzga7, 01.09.2015, 22:05 « poprzedni - następny »

jazzga7

Nie wiem jak temat nazwać..
taka sytuacja. :
Otóż w niedziele postanowiłem zdiagnozować  brak podświetlenia bagaja. Prawdę mówiąc myślałem że może coś zrobiłem podczas malowania na czarno podsufitki, bo parę dni potem straciłem  prąd w bagażniku. Otóż zdjąłem podsufitkę-wiązka ok. W przednim słupku odkryłem kostkę,  sprawdziłem napięcie miernikiem i okazuje się że od skrzynki bezpieczników nie ma prądu na pomarańczowo- żółtym przewodzie.  Na bezpieczniku prąd jest, bo reszta oświetlenia wnętrza działa. Oddałem autko do znajomego elektryka, bo tu moja wiedza i zakres możliwości się  kończy. 
Okazało się,  że  przepaliła się  jedna dioda w skrzynce bezpieczników.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

. Elektryk majster wlutował nową-podświetlenie bagaja działa.
TERAZ NAJCIEKASZE
W marcu zaobserwowałem brak kontrolki otwartych drzwi. Wykluczyłem żarówkę i oprawę i ze wzgl. Na brak czasu i niski priorytet olałem. Kontrlka zapaliła się od tego czasu 2 moze 3 razy.. do dzisiaj..
Od momentu odbioru auta działa  normalnie..
Po drugie. Po przejechaniu ok 100-200m  zapaliły się kontrolki od abs i ręcznego.
Jutro cofnę autko  z powrotem do elektryka, skoro problemu nie było.
Ogolnie to zastanawiam się czy nie zmienić całej puszki bezpieczników w kabinie.
Jakieś sugestie?

jazzga7

Przyczyną palących się kontrolek było nie wykasowanie błędów po włożeniu skrzynki. 
Teraz problem jest inny:
Mruga całe podświetlenie kabiny, kokpitu, zegarów, a także oświetlenia zewnętrznego. Dzieje się  tak tylko na biegu jałowym. Czekając na żonę zauważyłem mruganie kontrolki ładowania losowo nie dłużej niż 1sek. Gdy sprawdzałem jak zachwuje się mruganie podczas wiekszego obciążenia, włączając światła mijania zrestartowało się radio, jak by był skok napięcia  (2razy).
Ładowanie sprawdziłem jest ok, bez i z wszystkim co się dało włączyć.
Macie jakieś sugestie? Czy winą może być zbyt duży opór w nowo wlutowanej diodzie (była h1, jest h3) czy może pada mi regulator napięcia?