Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


ST220 :)

veg, 29.09.2016, 20:32 « poprzedni - następny »

T

Niestety takie rzeczy się zdarzają w tych silnikach, jednak zwykle jest to pech (np. uszkodzony napinacz) lub cofnięty przebieg.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Alek mam drugi silnik w garażu, ale on ma jakiś problem z ciśnieniem na jednym garze, więc kupiony był tanio do popracowania nad nim.

Co do rozważań veg-a czy robić, czy nie robić dodam, że jeden kolega na fb wskazał, że zestaw rozrządu można kupić w USA za około 200 dolarów i ponoć jest to produkt od firmy, która dostarczała części rozrządu na pierwszy montaż! Można znaleźć tańsze rozrządy, ale jeżeli potwierdziłoby się, że ten konkretnie zestaw odpowiada jakością oryginałowi, to warto wziąć go pod uwagę. Ta informacja może mieć znaczenie dla matematycznych wyliczeń i wyboru rozwiązania problemu.
Wspomniany zestaw to Cloyes 90708S a cena była znaleziona na stronie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.rockauto.com
Sam na razie nie potrafię potwierdzić czy rzeczywiście był to pierwszy montaż.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

veg

Po wielu bojach auto zostało sprzedane  8)