Focus ST markII FL oranje

TowerST, 04.08.2012, 19:23 « poprzedni - następny »

TowerST

Silnik wymieniony. Bez najmniejszych problemów przejechane 1000 km. W przyszłym tygodniu wymiana oleju i ceramizer. Skończę go docierać i zhamuję - zobaczymy co wypluje nowy T5 (rok produkcji 2013).

Koniec z upalaniem foki. Teraz będę bawił się porobioną Fiestą ST150  (((:
RS Mark III / było ST225 / ST150

MAG

Wpakowałeś słupek z Volvo? 

Cos trzeba było zmieniać/modyfikować, czy było p&p?

Pytam, bo pojawił się w ogłoszeniach S-Max z walnietym silnikiem i wypasem który mnie satysfakcjonuje i jak patrzyłem na allegro za silnikami, to tych ze znaczkiem Forda jak na lekarstwo (poza 3-ema sztukami tych z RS'a), za to do wziecia sa nówki sztuki (jeszcze nie montowane w aucie) właśnie z Volvo...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TowerST

brałem od tego gościa Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/silnik-2-5t-b5254t3-t5-nowy-volvo-c70-s80-v70-xc70-i3826525659.html
Miał 40 takich silników. Potwierdzam są nówki nie śmigane. Jak nie potrzebujesz faktury to powinien z ceny zjechać.

Silnik w 98% p&p. Jest w nim jakieś niepotrzebne wyjście, które trzeba zaślepić, żeby oleju nie wywaliło na dzień dobry. I jakiś jeden czujnik przełożyć - pierdoły ogólnie. Oczywiście musisz mieć konkretnego mechanika, który to zrobi.
RS Mark III / było ST225 / ST150

sseebbaa1

A silnik jest kompletny? Turbo na miejscu itp.?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TowerST

to goły słupek z rozrządem. Ale wszystko NOWE!!!
RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

a w Volvo ten silnik  nie miał paru koni mniej ? ;)
...jak pracuje funkiel nówka ? jakoś lepiej pieści uszy  :evil:
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

MAG

210 w specyfikacji T5, a pierwsze miały 199 z tego co pamietam
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TowerST

ten miał iść do 258 KM wersji, ale słupek to jedno, a osprzęt, dolot, wydech i program to drugie. Za jakieś 2 tygodnie shamuję to wkleję wykres.

A silnik pracuje aksamitnie  :D
RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

po włożeniu flex pipe-a Millteka, coś nie tak z pomarańczą. Może ktoś jest w stanie pomóc:

- wariuje na wolnych obrotach potrafi zejść do 500 i się dusić (czasem nawet poleci z wydechu czarna chmura)
- wywalił kontrolkę ESP / boost działa do 1/4 (więc jak strzelił tryb ochronny)
- komp znajduje błąd P2281 (nieszczelność pomiędzy MAFem, a przepustnicą)
- strasznie syczy przy załączonym turbo. Po skasowaniu błędu przez chwilę turbo się wkręca i jak jest doładowanie duże to jest uczucie, że te świszczenie leci gdzieś przez schowek pasażera (ten przy oklanach w kokpicie)

Przy aucie grzebało już pare osób (niesttey nie Fordziarze, ale dobrzy mechanicy). MAF jest sprawny i nie ma nieszczelności między MAF a przepustnicą. MAF wymieniałem (na nówkę oryginal jakieś 3 tysiące km temu). Zastanawiam się, czy to nie jest wina braku strojenia, a auto ma (ICek większy, dolot, decat i flexpipe) - tylko co do strojenia ma ten świst. Za wszelką pomoc będę wdzięczny.

RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

11.05.2015, 15:55 #159 Ostatnia edycja: 12.05.2015, 13:29 by TowerST
Jako, że chcę sprzedać pomarańczę, a w ogłoszeniach odsyłać do tego wątku uaktualniam informacje odnośnie auta.

Focus ST mk2 Face Lift (tapicerka skórzana + podgrzewane fotele).
Data prdukcji: 27.05.2008
VIN: WF0GXXGCDG8C59719

Jestem drugim właścicielem, przywieziony z Francji, miał lekkie wgniecenie nad lewym tylnym nadkolem.
U mnie od początku 2013 roku. Auto przez 1,5 roku służyło mi jako prywatne wozidło oraz samochód do zabaw na torze.
Na torze nie miałem z nim poważnych przygód czytaj wypadku, kolizji. Najpoważniejszym zdarzeniem był wystrzał pirotechnicznych napinaczy pasów po "skoku na hopce". Oczywiści zostało to naprawione.

Od strony mechanicznej tor dał autu w kość, dlatego "wszystko" zostało w nim wymienione (skrzynia, zawieszenie, silnik, turbo, sprzęgło). Po włożeniu nowego silnika (kupiony jako nowy / 0 km przebiegu) i turbo dałem sobie totalny spokój z zabieraniem auta na tor i kupiłem do tego celu Fiestę ST.

Auto tej zimy zostało na parkingu przyrysowane z lekkim wgnieceniem  (lewy błotnik przód i drzwi kierowcy). Choć wgniecenie było kosmetyczne to ASO (Ford Germaz) przyznało mi nowy błotnik i nowe drzwi. Przy okazji wymieniłem również przedni zderzak, który był już zmęczony oraz usunąłem boczne oklejenie WRC.

MODYFIKACJE:


Outside:

- oklejony dach (czarny mat),
- oklejona listwa nad grillem (czarny mat),
- oklejone ringi świateł przeciwmgielnych (czarny mat),
- pomalowane na czarno felgi (czarny mat),
- oryginalna lotka RS (czarny mat),
- ciemne lampy tył LED Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.in.pro,
- logo ST na grillu,
- dołożone większe płetwy do tylnego dyfuzora (czarny mat),
- duże, czarne końcówki wydechu

Inside:

- skrzynia RS ze szperą Quaife LSD,
- sprzęgło spiek, jednomas (trzyma do 480 Nm )
- nowiutki silnik T5, rok produkcji 2013, aktualnie przebieg 17 tys. km / łączny przebieg auta 109 tysięcy
- dolot ITG z customową rurą i przegrodą,
- sterownik na boxie z RSa,
- mocowanie skrzyni Vibra Technics,
- customowe wzmocnione półosie (przeguby z RS500),
- stabilizator poprzeczny na tył Elevate,
- Bilstein B12 Pro Kit, przód zregenerowany w Zerkopolu 3000 km temu.
- poliuretany w zawieszeniu (nie założone),
- downpipe Milltek,
- customowy deCAT,
- customowy duży FMIC intercooler,
- tarcze tył i przód Brembo + klocki DS2000,
- przewody hamulcowe w stałowym oplocie Goodridge + RBF660,
- podwyższony lewarek dźwigni ręcznego,
- większe wtryski z RSa (nie założone),
- nowe DV (nie założone),
- chłodnica oleju z RSa,
- płyny Millersa,

Auto wystrojone i shamowane na 290/460.
500 km temu założone nowiutkie (r.prod 2015) opony letnie Dunlop Sportmaxx
500 km temu zalany Millers i wymienione filtry.

Auto jest zrobione z głową, świetnie wygląda i super jeździ. Z ewentualnych z mocnym akcentem na ewentualnych rzeczy do zrobienia to:

- sprzęgło jednomas przenosi lekkie wibracje i chyba docelowo lepszą opcją jest dwumas z RSa (dołączam ori sprzęgło ST z przebiegiem 1000 km więc trzeba się z jakimś handlarzem wymienić za dopłatą),
- pierwszy właściciel usunął z oryginalnych lamp silniczki i wsadził ksenony bez innych modyfikacji, od razu je wyciągnąłem i wsadziłem oryginalne żarówki, ale silniczków do regulacji nie ma.

Do auta dorzucam wtryski z RSa oraz poliuretany. Wystrojenie wtrysków to koszt 600 PLN w Ecuproject (oni stroili auto).

Aktualnie auto prezentuje się tak (kliknij, aby powiększyć):

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Powód wymiany zderzaka / błotnika i drzwi:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Cena :  40 000 PLN (nienegocjowalna). Dla tych którzy chcą negocjować cena 43 000 PLN (((:




« Dodane: 12.05.2015, 13:29 »

poprawione zdjęcia, teraz po kliknięciu otwierają się duże:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Powód wymiany zderzaka / błotnika i drzwi:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

Tower a te niezałożone  wtryski od RS-a sprzedaż ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

Przykro mi, ale nie ma takiej opcji.
RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

nowa cena 36 000 PLN
RS Mark III / było ST225 / ST150

TowerST

Sprzedana. Przesiadłem się na 1.3 CDTi (((:
Do zabawy został Gokart Fiesta ST150 więc plakietka ST przy nicku zostaje i się tak zastanawiam, czy przy nicku może się pojawić jednocześnie plakietka ST i RS. Bo jak nie to admin ma czas do marca / kwietnia to ogarnąć (((((((((:
RS Mark III / było ST225 / ST150