prawdopodobnie pare gratow do tuningu 2,5T do sprzedania...

MAG, 10.11.2015, 14:39 « poprzedni - następny »

MAG

Jestem bardzo blisko podjecia decyzji o sprzedazy Smokusa na jesieni 2016 (dosyc optymistyczne przewidywania rozwoju sytuacji sugeruja mozliwosc przesiadki na sporo mlodszego eSia 2,0 EcoBoost - tylko z manualem) i dlatego rozwazam demontaz kilku ciekawych rzeczy z obecnego auta.

1. Actuator Forge (oryginal)
2. Wtryski RS 440ccm
3. DV - podrobka Forge
4. HeavyDuty BoostSelenoid

Wszystkie te rzeczy beda dostepne dopiero w okolicy Nowego Roku (bede w Wawie na Swieta i wtedy odwiedzam warsztat i przy okazji moge te rzeczy zdemontowac...)

Nad kwestia ceny sie zastanawiam - postaram sie ja podac jutro rano...

Poza tym mam do sprzedania rozrzad do 2,5T (napinacz, rolka i pasek - ori Ford) - cena 150zl ponizej ceny na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ford.sklep.pl  czyli okolice 350zl plus wysylka :D
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

yayko

ile sa smokusa chcesz :)

MAG

Tu w Szwecji bede go wystawial za okolice 70-80 tys koron - zalezy jak beda akurat staly podobne wersje z przebiegami 180-185tkm, bo pewno tyle wtedy bede mial.

« Dodane: 11.11.2015, 13:58 »

Ceny

1. Actuator - 550zl + kw - jestem na 90% zdecydowany na jego sprzedaz
2. Wtryski 440ccm z Foki RS - 800zl + kw - na 75%
3. DV - 100zl i ja pokrywam koszty wysylki
4. BS - 200zl, ale tutaj bardzo mocno zastanawiam sie czy wogole jest sens go sprzedawac, bo te ori dosc czesto padaja...




Jeszcze co do ewentualnej ceny Smokusa - obecnie za 2,5T ze zblizonym wypasem i podobnym do mojego przebiegiem wolaja 80-90tys kr. Najtanszy 2,5T jaki jest obecnie dostepny w ogloszeniach ma przebieg 230tkm i cene 65tys kr
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

Moze bym rezerwnąłem ten aktuator:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Ok, odezwe sie tuz przed przyjazdem do Polski zeby ustalic szczegoly...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

MAG

DV i BS nieaktualne.

Rozrzad praktycznie sprzedany - czekam tylko na przelew.

Actuator wstepnie zarezerwowany, podobnie jak wtryski ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

Tak aktuator ja biorę☺
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

custom

Widzę MAG ze masz podobne plany co do zmiany samochodu jak ja :) tylko ja gdzieś wiosna - jesień 2016

weksla

Zwalniam rezerwację tego aktuatora. W rs niestety jest inny czego nie wiedzialem.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

OK - spoko - czyli actuator nadal do sprzedania ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

matosu

Glupio pytac ale co daje zmiana samego actuatora?

Kiedyś Focus ST MK2 5d - 260/450

MAG

Sama zmiana raczej nic, ale po zrobieniu programu masz znacznie lepsze mozliwosci dobrego wysterowania sprezarki przy wyzszych doladowaniach...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

ethernal

Jak długo latałeś na tym aktuatorze?
Gwarancja jeszcze jest jakby co? :D

MAG

Ethernal - jesli chodzi o aktuator, to latalem na nim chyba od lutego albo marca tego roku - kupiony od TAMa...  
Mam wstepna rezerwacje - bede wiedzial czy koles go wezmie we srode wieczorem.

Zwolnily sie natomiast wtryski i zastanawiam sie czy ich sobie jednak nie zostawic, bo na 99,99% auto zostanie u mnie dluzej niz do jesieni 2016 - syn idzie na studia do Angolandii, a zonka ma perspektywe dostania specjalizacji, co na 3 lata wykluczy zmiane auta na duzo mlodsze - juz predzej bede musial drugie zakupic, jakies male i tanie do smigania po miescie  :/

Teraz wymieniam sprzeglo (zdecydowalem sie na standardowe z RS), a na wiosne wydech i tak musze zrobic, wiec kto wie, kto wie, moze cos grubszego jednak bede robil, bo jesli mi odbije, to wsadze turbo z RSa i auto pojedzie na strojenie z celem na 300KM+   :stupid:  
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

ethernal

19.12.2015, 21:26 #14 Ostatnia edycja: 20.12.2015, 00:50 by ethernal
Ws. aktuatora OK. Czekam na wieści ;)

Wtryski od RSa mam od kilku m-cy... w garażu... :/ nie mam kiedy ich założyć, bez odkręcenia kolektora dolotowego się nie obejdzie, a to nie takie proste i robota może nawet na 4h.

Nie boisz się iść w moc 300+? Nie wiem czy ori blok, głowica, panewki i korbowody wytrzymają takie parametry? Ja też myślałem docelowo o cca. 300-320KM, ale niektórzy - Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.m.in. na tym forum - sprowadzili mnie na ziemię i po przemyśleniach na teraz byłbym zadowolony z cca. 280KM i 400NM :)