[Ford] Focus ST mk2 kilka pytań

Wawrzi, 24.01.2016, 11:24 « poprzedni - następny »

Wawrzi

Witam,

Jestem tutaj nowy i od waszej opini zależeć tez będzie czy zakupie forda :) mowa o 2007 rocznik.

Mianowicie chciałem się zapytac o takie rzeczy jak:

-Jakie są minusy tego samochodu. Tzn na co mam zwrócić uwagę przy kupnie .
-czy moc podniesiona na 280 hp i 480Nm jest bezpieczna i czy to możliwe dzięki wyciętemu ic i katalizatorowi
-czy te samochód rdzewieje :)? Słyszałem ze przed 2009 gnija :)
-czy lubi gaz :)
- kupić ten czy poczekać na polifta :)?
Ciężko mi wkleić ofertę z otomoto dlatego zobaczcie sobie kto chce . 33 tys czarny miejscowość szarów małopolskie.


Z góry dziękuję i sory ze zawracam gitarę :)


malolat

Jak zadbany egzemplarz to nie ma minusów ;),

Boxik

Witaj. Zajrzyj do działu giełda , może już był na tapecie :)

Toretto88

Cytatczy to możliwe dzięki wyciętemu ic i katalizatorowi

IC - intercooler? tego raczej się nie wycina ;) , a moc podniesiona przez program.

Maaaajjk

Kolego, byłem oglądać tego czarnego ST'ka. Auto źle poskładane, spartolona robota - bite w przód (nie składa się reflektor z błotnikiem/maską). Po podpięciu komputera wyskoczyło masę błędów.

Poniżej LOG:

===PCM DTC P2127-22===
Kod: P2127 - Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie przełącznika/czujnika E położenia pedału/przepustnicy

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie przełącznika/czujnika E położenia pedału/przepustnicy

Napięcie wejściowe APPS 2 jest mniejsze niż limit kalibracji.

Wskazówka: Ten kod DTC dotyczy APPS.

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Otwarty obwód w przewodach lub elemencie

Zwarcie sygnału z masą lub z sygnałem powrotnym.

Uszkodzony czujnik APPS.

===END PCM DTC P2127-22===

===PCM DTC P0299-62===
Kod: P0299 - Zbyt niskie ciśnienie doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

===END PCM DTC P0299-62===

===MC DTC U1900-20===
Kod: U1900 - błąd magistrali komunikacyjnej CAN

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny

Szczegóły kodów usterek

Usterka magistrali komunikacji CAN - błąd odbioru

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===END MC DTC U1900-20===

===MC DTC B1389-20===
Kod: B1389 - Usterka obwodu czujnika temperatury oleju

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny

Szczegóły kodów usterek

Usterka obwodu czujnika temperatury oleju

===END MC DTC B1389-20===

===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS

===END ABS DTC Brak===

===HCM DTC B1318-30===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł regulacji reflektorów

Szczegóły kodów usterek

Niskie napięcie akumulatora

===END HCM DTC B1318-30===

===EPS DTC C1956-20===
Kod: C1956 - Usterka obwodu czujnika kata skretu

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

Szczegóły kodów usterek

Usterka obwodu czujnika kata skretu

Możliwe przyczyny:

Usterka obwodu czujnika kata skretu

Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.

Wykonaj reset ECU

Jezeli usterka jest trwala, nastapila awaria czujnika SAS.

Wymien czujnik jedynie wtedy, gdy usterka jest wciaz obecna.

===END EPS DTC C1956-20===

===EPS DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

Szczegóły kodów usterek

Niskie napięcie akumulatora

Sprawdź napięcie zasilania

Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.

===END EPS DTC B1318-20===

===EPS DTC U1900-20===
Kod: U1900 - Brak komunikatów sieci CAN

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

Szczegóły kodów usterek

Błąd magistrali komunikacyjnej CAN (brak komunikatów)

Możliwe przyczyny:

Brak komunikatów sieci CAN

Nieprawid_owe dane RPM silnika.

Nieprawid_owe dane czujnika pr_dko_ci pojazdu.

Sprawdz przewody CAN /czy siec CAN dziala.

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===END EPS DTC U1900-20===

===IC DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora.

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Tablica przyrządów

Szczegóły kodów usterek

Zbyt niskie n apięcie akumulatora.

Możliwe przyczyny:

Przewód wyjściowy akumulatora - otwarty lub zwarty

Zły stan akumulatora.

===END IC DTC B1318-20===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===EATC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury

===END EATC DTC Brak===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

===END GEM DTC Brak===


weksla

Brak słów. Masakra. Co to za STek?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Toretto88

. Kosz

Toretto88

Cytat: Wawrzi w 24.01.2016, 11:24

Ciężko mi wkleić ofertę z otomoto dlatego zobaczcie sobie kto chce. 33 tys czarny miejscowość szarów małopolskie.


Black_ST

Witam,

Samochód należy do mnie. Wszystkie błędy sprawdzone przy padniętym akumulatorze - samochód nie odpalił. Panowie błędy sprawdzili, nie skasowali. Na tym ich sprawdzanie się zakończyło. Należało skasować i sprawdzić jeszcze raz. (proszę osoby znające się na temacie o weryfikacje, kto się zna wie o co chodzi). Zapraszam wszystkich kupujących z komputerem, nie mam nic do ukrycia. Błąd P0299 - problem wyeliminowany nie związany z akumulatorem. Osoba która oglądała samochód została poinformowana przez telefon o bardzo delikatnym parkingowym uszkodzeniu lewego narożnika samochodu. Reszta 100% bezwypadkowa. Zapraszam znawców :)

fabio210

Kolego black_st, po pierwsze, nie jest to miejsce typu allegro czy otomoto, by ogłaszać auta na sprzedaż z d#py. Po drugie nie jest to centrum sporów. A po trzecie, chyba źle trafiłeś, bo każdy z większości z nas, miał do czynienia z st, wiemy z czym to się je. Gdzie czego szukać. Nie potrzeba kompa aby odgadnąć że auto było bite. A zapisane błędy, świadczą o tym że to nie tylko ten przytarty narożnik był. Tyle, czapka na uszy.

T

Spokojnie, skoro kupujący się wypowiedział to i sprzedający ma do tego prawo. Nie wiem jak ze stanem blacharskim, bo nie widziałem auta, ale akurat wyjaśnienie takiej ilości błędów brzmi całkiem wiarygodnie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Wawrzi

Według mnie taka ilość błędów to lekka przesada :)

T

Ale właśnie tak duża ilość różnych dziwnych błędów może świadczyć o jakimś jednym problemie elektrycznym. Nie zrozumcie mnie źle -- nie znam tego auta ani jego właściciela, ale to po prostu jest prawdopodobne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Black_ST

Cytat: fabio210 w 09.02.2016, 02:18
Kolego black_st, po pierwsze, nie jest to miejsce typu allegro czy otomoto, by ogłaszać auta na sprzedaż z d#py. Po drugie nie jest to centrum sporów. A po trzecie, chyba źle trafiłeś, bo każdy z większości z nas, miał do czynienia z st, wiemy z czym to się je. Gdzie czego szukać. Nie potrzeba kompa aby odgadnąć że auto było bite. A zapisane błędy, świadczą o tym że to nie tylko ten przytarty narożnik był. Tyle, czapka na uszy.
A gdzie to ogłoszenie tutaj jest wystawione? Jest odpowiedź na pytanie potencjalnego kupującego od którego otrzymałem informacje o takim poście na forum. Ciekawe że nie można się ustosunkować do zarzutów jak to Ty napisałeś z d#py. :) Przy rozmowie telefonicznej klienci są informowani o uszkodzeniu lewego narożnika a co do błędów jakbyś był mądry to byś wiedział od czego są (przewija się przez log x razy problem z akumulatorem ale widać lista długa więc nie chce się czytać). Takiemu "znawcy" to ja dziękuje ;P

fabio210

Znawcy... Kolego, nie będę dyskutowal o czymś czego nie widziałem. Tak, zauważyłem że nie które błędy są związane ze słabym aku, ale nie które także wskazują na większy problem z elektryka auta. Nie będę się klocil,  gdyż to nie mój problem. Ale na przyszłość, taka rada. Takie sprawy lepiej załatwić między sobą, a nie na forum publicznym. Głupie tłumaczenie się sprzedającego że stanu auta, wskazuje zazwyczaj na to że coś jest nie halo.