Nowy Ford Focus RS "DOSTĘPNOŚĆ"

Artex RS, 25.02.2016, 17:55 « poprzedni - następny »

Pyzo

W specyfikacjach nie chodzi tylko o wyposazenie.
Np Focus na rynek niemiecki jest lepiej zabezpieczony przed korozja i lepiej wyciszone wnetrze.
Zanim mnie tu ktos zhejtuje - pracuje bezposrednio z Fordem w Kolonii i Saarlouis, wiec wiem co pisze.
...we are standing here, at the edge of time...

Tigerbart

Myślę, że ciśnienie na terminy jest tak duże, że nie bawią się w pakiety wyposażeniowe dla poszczególnych krajów tylko wyprodukowane egzemplarze procentowo rozdzielają na kraje.

Prosta ekonomia i tabelki.

MAG

Bartek - Nowy RS jest autem specyficznym i mysle ze minimum 90% RS-ow jest skonfigurowanych przez ludzi ktorzy je zamowili do produkcji w konkretnej specyfikacji. Pozostale egzemplarze zamawiane przez importerow czy dystrybutorow sa z reguly w dosc bogato doposazonych wersjach, bo te auta trafiaja np do testujacych je dziennikarze, więc oczywiście lepiej takiemu komus pokazac fajnie wypasioną furkę niz "golasa".

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Pyzo

Cytat: Tigerbart w 21.05.2016, 22:47
Myślę, że ciśnienie na terminy jest tak duże, że nie bawią się w pakiety wyposażeniowe dla poszczególnych krajów tylko wyprodukowane egzemplarze procentowo rozdzielają na kraje.

Prosta ekonomia i tabelki.


Grubo sie mylisz ;)

Zreszta sa specjalne egzemplarze Press Edition.
I to nie tylko Ford takie wersje wypuszcza tylko praktycznie wszyscy producenci...
...we are standing here, at the edge of time...

Tigerbart

Ten post miał na celu raczej złagodzenie obyczajów w związku z rozwijającą się tu nie potrzebną dyskusją.

Artex RS

02.06.2016, 18:45 #140 Ostatnia edycja: 02.06.2016, 19:03 by Artex RS
Zamówienie złożone, umowa podpisana, zaliczka wpłacona. Czas oczekiwania bez cenny  ;)
Zdeklarowany przez daelera 4Q 2016 - 1Q 2017. I tak myślałem, że będzie dłużej. Kamień z serca :)

Artex RS

Coś z rodzimego podwórka.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://moto.trojmiasto.pl/Na-stadionie-ponad-1000-koni-mechanicznych-n102396.html

Artex RS

Nie jestem kosa z angielskiego, ale z grubsza niewesoło.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.yahoo.com/news/2016-ford-focus-rs-production-160119505.html

TAM

Eee, przeczytałem to. ,,Jedna pani powiedziała drugiej pani", żadnych konkretów, powtórzone tylko stare informacje-spekulacje. Jedyne co jest pewne, to opóźnienie w produkcji wynoszące 200 sztuk; te samochody będą wydawane pechowym nabywcom w 2017  roku priorytetowo.

ST

06.10.2016, 11:02 #144 Ostatnia edycja: 06.10.2016, 11:05 by ST
Tak sobie ostatnio pooglądałem TVN Turbo i sporo ciekawostek porónawczych było odnosnie nowego RS-a. Fajny test pokazano na torze w Pszczółkach, gdzie Seat Leon (270PS) na starcie trochę został, ale już dalej w zakrętach trzymał się tuż za Focusem.
Patryk Mikiciuk (tak się bodaj nazywa ten redaktor) jednoznacznie stwierdził: zaraz po zakupie RS-a właściciele powinni się udać do najbliższego zakładu tuningowego, bo to auto jest za wolne...

Franek

Z całym szacunkiem, ale ze zdaniem "redaktora" Patryka to liczył bym się najmniej :D
Wystarczy podlecieć do ich "muzeum" motoryzacji w Otrębusach by zobaczyć co dla nich jest young - oldtimerem i w jakim stanie to trzymają. Za jednego RSa wykupił by całe to ich śmieszne muzeum :)

Tu o same osiągi już nie chodzi.
Fury są coraz gorsze. Bardziej liczy sie(nie nawidzę tego słowa) feeling w aucie, jak CI się jeździ, jak wrażenia, nie suche dane.
Zawsze znajdzie się szybsza fura od Twojej. Kupisz RSa a obok stanie typ w furze 100 k droższej i też Cię objedzie.

Może i seat jest dobry. Ale tak jakoś k!@#$... Parkując furę miał bym się odwracać za seatem?
:D

ST

06.10.2016, 11:28 #146 Ostatnia edycja: 06.10.2016, 12:01 by ST
Fakt, że jest to młody człowiek, ale trochę różnych samochodów miał już pod swoim butem. Jemu bardzo się podobała możliwość driftowania RS-em i sam sposób prowadzenia się. Ale jak wspomniał - RS powinien być szybszy... Tomek Kuchar też mimochodem dał do zrozumienia, że w pewnych momentach brakuje mocy chociażby na drugim biegu... A był to akurat test trzech aut: Focus RS, Audi RS-3 i Merc AMG 45.
Możę w Foczce też przydałyby się dwie turbiny tak jak w AMG?

sseebbaa1

RS-owi  nie tyle brakuje mocy, co ma o 100-150 kg za dużo masy. Seat Leon bardzo dużo odrabia właśnie przez wyjątkowo niską masę (z tego co pamiętam to niższą nawet w porównaniu do braci z jego koncernu).
Zresztą duża moc pomaga tylko w przyśpieszaniu. Natomiast niska masa pomaga w przyśpieszaniu, hamowaniu i zakręcaniu :)

Oczywiście RS ma napęd 4x4, który swoje musi ważyć, ale jednak gdyby udało się te 100 kg wyrzucić, to nikt nie marudziłby o powolności auta.

Dużo bardziej mnie ciekawi czy RS-y rzeczywiście trzymają deklarowana moc 350 KM...
Heko na pewno to sprawdzi :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

ST

06.10.2016, 11:44 #148 Ostatnia edycja: 06.10.2016, 11:46 by ST
No babola z zaniżoną mocą, to chyba by nie wypuścili do ludzi? :/
No ale faktycznie, może jakiś szczęśliwy posiadacz się pokusi o podjechanie na hamownie i sprawdzi...

Franek

Nie jestem dokładnie w temacie. Kolega który podjął nowego RSa wspominał o tym, ze podobno pierwsze wyniki w necie rozczarowywały.
Nie mniej podobno okazało sie, ze jest specjalna procedura hamowania tego silnika - i wtedy prawilnie wyniki wychodzą.