Wydech w TDCI

Oktan, 11.08.2010, 21:26 « poprzedni - następny »

Oktan

11.08.2010, 21:26 Ostatnia edycja: 12.08.2010, 00:34 by badger
u mnie zapadła w końcu decyzja - wlatuje nowy wydech (z kwasówki ma się rozumieć) z wyjściem na dwa tłumiki (nie wiem tylko, czy końcówki mają być ozdobne i widoczne - prawie jak w ST, czy ukryte pod spodem - styl cichociemny) i ten sam koleś będzie montował IC (który leży i czeka zdecydowanie za długo)
tak więc przyszły piątek będzie pod znakiem rzeźbienia :)

(dyskusja wydzielona z Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.wątku o wyborze intercoolera -- Tomasz)
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

wojoo

jakiej srednicy robisz ? tez chce u siebie zrobic porzadny wydech ale nikt nie jest mi wstanie powiedziec dokladnie co i jak trzeba zrobic

« Dodane: 11.08.2010, 21:42 »

u mnie Ic czeka na montaz ;) wstepnie jestem umowiony na poniedzialek - wtorek
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Oktan

de-cat już jest (3 calowy) od tego idzie 2.5", rozwidlenie (przy tylnej osi) na 2"
jak to powiedział koleś: "będzie Pan zadowolony"

pytałem o hałas z racji dużej ilość km pokonywanych w trasie (coby łeb nie odpadł, a i rodzinka mnie nie udusiła) to ma być jak w standardzie - ale coś mi się wydaje, żze pogadam nt. lekko gardłowego brzmienia - coś pomiędzy Metallicą a Behemoth'em  :evil:

co do IC:
z aracji nie grzebania w turbinie, zostawiam wszystkie rury jak są - montaż mam gratis z uwagi na robienie wydechu

podsumowując:
koleś ma BARDZO dobrą renomę w internecie i na mieście, można z nim pogadać co i jak by się chciało, głupie pomysły od razu krytykuje i uzasadnia - bardzo logicznie nomen omen

morda już mi się cieszy
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

boner

gdzie robisz ?? w Łodzi ??

wojoo

pisz ile taki wydech ;)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Oktan

Cytat: boner w 11.08.2010, 22:23
gdzie robisz ?? w Łodzi ??
boner - czy ty czasem nie należałeś/należysz do TKL'u ?? -> czerny ST'ek z czerownym Recaro ?? jeśli dobrze pamiętam ?!


Cytat: wojoo w 11.08.2010, 22:26
pisz ile taki wydech ;)

~ 1300 zł (wydech i montaż IC'ka)

tak, robię to w Łodzi - nie chce mi się jeździć po kraju za czymś takim
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

wojoo

wydaje mi sie ze chyba dobra cena ;) z tego co sie dowiadywalem u nas to srednio 2500 sobie licza :wojoo:

ja natomiast montaz IC'ka tak czy siak mam za free  :yahoo:
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Cytat: Oktan w 11.08.2010, 22:30
~ 1300 zł (wydech i montaż IC'ka)
To cena wręcz okazyjna. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boner

Cytat: Oktan w 11.08.2010, 22:30
boner - czy ty czasem nie należałeś/należysz do TKL'u ?? -> czerny ST'ek z czerownym Recaro ?? jeśli dobrze pamiętam ?!



yup

Oktan

mam jeszcze dylemat:

końcówki mają być widoczne (jak w ST) czy schowane ??

jedno i drugie ma swoje wady i zalety


wiem na 100%, że przy diesel'u końcówki MUSZĄ być skierowane w dół i może być problem z przeglądem u diagnosty przy montażu jak w ST
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

wojoo

Cytat: Oktan w 18.08.2010, 16:25
wiem na 100%, że przy diesel'u końcówki MUSZĄ być skierowane w dół i może być problem z przeglądem u diagnosty przy montażu jak w ST

kto ci takich głupot nagadał ? ani nie mam koncówek skierowanych w dół (tylko tak jak w st220) ani zaden diagnosta nie robi problemu z przegladem bo go to nie obchodzi ... zaczynasz marudzic :wojoo: :D
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Z tego co wiem Oktan ma rację. Chodzi bodajże o to, żeby cząsteczki sadzy trafiały w asfalt, a nie były wydmuchiwane w powietrze. Aczkolwiek nie wiem, czy jest taki wymóg formalny.

A co do diagnostów... jak już kiedyś wspomniałem ostatnio przepuścili mnie z cieknącymi półosiami i wydechem podwieszonym na opaskach zaciskowych (zrobiłem tak bo i tak będzie zmieniany), a zawieszenie kontrolowali "wzrokowo". Więc to nie jest żaden wyznacznik. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

ST TDCI miały końcówkę taką jak ST220 tylko że pojedyńczą :) więc tak jak mowi wojoo, nie przejmowałbym się tym.

auchim

no nie dokładnie taką samą, końcówka chromowa tak ale w jej środku była jednak skierowana w dół rura a końcówka była tylko jakby atrapą

coś jednak może być w tym co pisze Oktan że nie do końca zgodnie z przepisami ale co się czarować i tak wszędzie przejdzie

wojoo

Cytat: auchim w 18.08.2010, 17:37
no nie dokładnie taką samą, końcówka chromowa tak ale w jej środku była jednak skierowana w dół rura a końcówka była tylko jakby atrapą

coś jednak może być w tym co pisze Oktan że nie do końca zgodnie z przepisami ale co się czarować i tak wszędzie przejdzie


szkoda ze audi zapomnialo dac w dół koncówki rur wydechowych ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





« Dodane: 18 Sierpień 2010, 17:48:28 »

o i nawet bmw zapomniało ?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 18.08.2010, 17:49 »

co ma do tego diesel czy nie diesel - jak sie chce to mozna i dac w góre wydech ... a tak apropo st tdci - nigdy nie bylo czegos takiego jak atrapa ;)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl