[Focus] Zegar doładowania focus st

mateuszess, 24.08.2016, 17:50 « poprzedni - następny »

mateuszess

Witam.

Mam problem z zegarem doładowania w moim focusie. Nie pokazuje on doładowania a jedynie lekko skacze przy schodzeniu z obrotów i to nie zawsze. Może ma ktoś fokę st w ok Torunia abym mógł założyć sprawne zegary i sprawdzić czy to jest wina własnie zegarów. Po podłączeniu pod kumputer Texe doładowanie pokazuje ale na zegarze brak

Lymok

Koło 19 w piątek będę przejeżdzał przez Bydgoszcz, jeśli nie zajmie Ci to długo można się zgadac. Jadę w stronę Grudziądza.
Nirimov / Dawid

KrisSz

Czujnik ciśnienia MAP do wymiany / sprawdzenia ?
Pozdrawiam

K

mateuszess

Zegar już działa, ale wdaje mi się, że ciśnienie doładowania za bardzo skacze wskakuje na 3 kreskę czasami przy dodawaniu gazu a potem staje na połowie. Czy ciśnienie doładowania nie powinno być wyższe i być bardziej stabilne?

KrisSz

Masz jakieś kody błędów np w forscanie ?

Dolot szczelny ?
Pozdrawiam

K

mateuszess

Dolot szczelny nie słychać żadnych świstów czy nieszczelności.  Błędów nie sprawdzałem. sprawdzam zaranie symponzer bo słyszałem ze potrafi sie rozszczelnić. I pytanie na jakim poziomi powinno skalować eis doładowanie na zegarze wewnątrz

KrisSz

A jak sprawdzałeś szczelność dolotu ? Podłączyleś zaślepkę z zegarkiem i po nadmuchaniu ciśnienia sprawdzałeś czy spada ? Jeżeli robiłeś to inaczej to imho może Ci się wydawać że dolot jest szczelny. Warto to sprawdzić zanim pójdziesz w inne koszty. Brak wskazań zegarka z inicjalnego wskazuje z dużym prawdopodobieństwem na czujnik Map. Nietrzymanie ciśnienia to może być (poza nieszczelnym dolotem) recirc valve, boost control selenoid albo pęknięta membrana w sound symposerze/rezonatorze (puszka koło przepustnicy). To ostatnie możesz sprawdzić bezkosztowo zdejmując go, rozbierając i sprawdzając. W seryjnym st doładowanie było w peaku bodajże 0,9 bara ale nie napisałeś czy masz np inny program
Pozdrawiam

K

mateuszess

auto kupiłem o faceta co sprowadził go z Niemiec i żadnych info o wirusach nie dostałem. Doładowanie u mnie dochodzi do trzeciej kreski więc jakieś 0.9 ale potem spada na 0.6 

Dybek_87

Jeżeli dochodzi do 0.9 i spada na 0.6 to jest prawidłowe przy seryjnym doladowaniu nic złego się nie dzieje...

mateuszess

Sam już nie wiem. O oglądałem filmy na yt i tam doładowanie było zwykle wyższe. Może ma ktoś seryjnego st aby to potwierdzić. Wczoraj wywaliłem ten symponser i jest lekko przerwana membrana ale nie tak by uciekało doładowanie moim zdaniem, przy czujniku ciśnienia poci się lekko olej ale go wymienię dla swojego spokoju.

Dybek_87

Ja mam jeszcze seryjne doladowanie i tak właśnie wyglądają u mnie wskazania.

Tu masz linka wskazania z mojego St.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://youtu.be/mKWp32FV9-M

wodzmistrz

Potwierdzam - u mnie na serii, przed programem, wskazania były praktycznie identyczne jak na filmiku.
Dodatkowo w kilku miejscach na forum było już pisane, że seryjnie właśnie tak ładuje :)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

mateuszess


KrisSz

Cytat: mateuszess w 31.08.2016, 09:15
Sam już nie wiem. O oglądałem filmy na yt i tam doładowanie było zwykle wyższe. Może ma ktoś seryjnego st aby to potwierdzić. Wczoraj wywaliłem ten symponser i jest lekko przerwana membrana ale nie tak by uciekało doładowanie moim zdaniem, przy czujniku ciśnienia poci się lekko olej ale go wymienię dla swojego spokoju.

Jak masz pękniętą membranę to dolot nie jest szczelny. Silnik dostaje inną ilość powietrza i generalnie imho to może być jedna z przyczyn problemów z doładowaniem i generalnie nie jest to zdrowe dla silnika. Samej membrany nie kupisz - albo używka z allegro (ale też nie wiesz czy membrana cała) nowa z aso coś za 4 stówki albo zaślepiasz wąż do którego podłączony jest rezonator. Będzie mniej mruczenia w kabinie ale będzie normalnie jeździł. Pokaż może zdjęcie tej membrany ....
Pozdrawiam

K

mateuszess

Fakt membrana jest pęknięta od strony doładowania ma małą dziurkę ale pękniecie nie dochodzi do strony co robi dźwięk do kabiny. W samej membranie jest oryginalna mała dziurka w plastiku po środku ale dla spokoju zaślepiam przewód alu korkiem.