Mój mondeo mk3 przed i po lifcie:)

weksla, 14.05.2010, 18:26 « poprzedni - następny »

caqerr

chłopak lubi chrom... :D

« Dodane: 16.10.2012, 22:52 »


MAG

dżizas, toz to normalnie zalatuje tuningiem a'la daleki wschód....

tak popsuć auto, to trzeba naprawdę się starac i chociaż Pasek mi się nie widzi, to nie jest to jednak jakieś bardzo brzydkie auto w serii ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

Wersja zimowa...
NIe widzi mi się wizualnie, jednak jeździ się o wiele mniej "sztywno" mimo eibaha i bilsteinów. A i wydaje mi się sporo mocniejszy :P

Niebawem relacja z wymiany świec żarowych w podgrzewaczu

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Essio

Wydmuchany, wychuchany. Umyty, wypastowany co tam jeszcze. :)
O widzę... mały brud przy tylnym nadkolu.  :D
Oberslejzen!

weksla

Korzystając z resztek ładnej pogody w sobotę zabrałem się za wymianę wspomnianych świec żarowych w dodatkowym podgrzewaczu płynu.
Oto kilka zdjęć z zabiegu. Jedna świeca była zapieczona, miałem problem z odkręceniem ale udało się.

Tak wygląda owy podgrzewacz wpięty w obieg płynu. W nim są 3 świece żarowe.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Przed odkręceniem świec ścisnąłem zaciskami węże, spryskałem stare świece WD40 i za pomoca płaskiej grzechotki 12 odkręciłem wszystkie 3 sztuki świec wcześniej zaznaczając kolorowymi izolacjami poszczególne kable.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tak wygląda zużyta świeca.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


2 szt z 3 świec były niesprawne.

Teraz tylko nie wiem jak sprawdzić czy ta grzałka działa, wiem że niby załącza się przy temperaturze poniżej zera.


Najgorsze jest to że dwa dni temu albo sam zarysowałem auto o krzaczory albo ktoś mi to zrobił (chyba specjalnie) Nic się nie da z tym zrobić. Rysa jest mega głęboka także kamuflaż woskami itp odpada. Pozostaje tylko malowanie tylnego błotnika:(

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Szlag mnie trafia...
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Kup lakier zaprawkowy, wprowadź do rysy szpilką (najpierw oczywiście wszystko oczyść), potem wypoleruj i nie będzie śladu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

lakier zaprawkowy mam
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

No to pobaw się trochę i nie powinno być widać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

linkgrabber

jeszcze delikatnie papierem wodnym np 2500 lub 3000 możesz spróbowac, ogolnie jesli chodzi o lakier to poczytaj sobie na forumkosmetykaaut ;)

weksla

No spróbuję się pobawić tak jak piszecie. Najwyżej spapram bardziej ale to i tak będzie trzeba malować:D
Linkgrabber a Ty szukaj tej wtyczki:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

weksla

Dzieki wtyczce od Linkgraberra mogłem po około 2 latach zamontować w końcu przycisk poliftowy od ESP/otw. bagażnika:)
Teraz to już komplet:D

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 10.12.2012, 17:57 »

No i usterka związana z przekładną kierowniczą mi się pogłębia. Dzwoniłem dziś do serwisu gdzie to regenerują Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/przekladnia-ford-mondeo-mk2-mk3-mk4-maglownica-i2802792947.html
i łącznie ze wszystkim + wymiana płynu i zbieżność wynosi 1266 brutto
Koszty mega duże
Koleś po opisie usterki powiedział że dodatkowo trzeba tulejować komorę przekładni i to sa dodatkowe koszty 300zł
Typowa usterka w mk3
Koleś widać że w tym siedzi i zna się.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

weksla

jak uważacie warto regenerować tą przekładnie?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Essio

Ja regenerowałem w swoim oplu jest to ich bolączką, że maglownica pada. Do opla za regenerowaną płaciłem 1000zł.
Wytrzymała rok (na tyle było gwarancji) i potem kupiłem nową trw, także miałem podwójne koszta.
Regenerowałem u kogo innego, o tym gościu co podajesz, firma wygląda porządnie.
Dzwoniłem wtedy do niego jak ta regenerowana padła. Gość sprawiał wrażenie, że wie co i jak. Ale zakupiłem nową.
Sama maglownica u Ciebie 550zł ale potem te koszta hm...  :/ Pisze, że daje 24mc/gw to może warto.
Oberslejzen!

NeroN

Ja regenerowałem w Łodzi z Focusa.

Objawy padania zaczęła mieć przy 70kkm, dojechała do 130kkm ale już stukała niemiłosciernie. Od regeneracji mam teraz 274kkm i zero objawów. Także dłużej niż fabryka. (coś ponad 500zł płaciłem).
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Kapi1983

A tak z innej beczki. Nie wiem czy zauważyliście, że w ST220 po drugim lifcie zrezygnowali z przycisku otwierania bagażnika ze środka?? Nie wiem jak w zwykłych mondkach bo nigdy nie miałem styczności.
Kapi