[Focus] Focus ST MK2 - bezpieczne zwiększenie mocy

marok, 31.12.2016, 06:37 « poprzedni - następny »

marok

Cześć,
Jak do tej pory z modów to mam zrobione :
-Sprzegło Focus RS
- Wtryski 440cm
- turbo RS czeka na założenie

Teraz moje pytanie odnośnie wytrzymałości wnętrzności w tym silniku. Dużo się naczytałem na forach u naszych kolegów z wysp odnoście pękających tulei cylindrów w tym silniku w szczególności po podniesieniu mocy powyżej 290 -300 KM. Wiecie może do jakiej mocy wytrzymują fabryczne korby i tłoki ? podobno te z RS'a są mocniejsze.

Znalazłem na stronce jw racing coś takiego odnośnie wzmocnienia bloku silnika :
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8836/3735/dsci_block_mod_kit___ford_focus_st_

Oraz firmę w Polsce, która zajmuję się zamykaniem bloków w Zawoji :
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://satistechpolska.pl/oferta/zamykanie-blokow-silnikow-volvo-tuning-silnika-volvo/
Dzwoniłem do nich cena za zamknięcie bloku to 1700 zł netto

Co polecacie ? oraz który warsztat w okolicach Żywca lub na Śląsku jesteście mi w stanie polecić, który zamontuję wkładkę, turbo z RS'a i to wszystko wystroi ?


bishop

Pogadaj z Thomasem Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?action=profile;u=1195 Firma też zakuwa bloki.
ps. Obiło mi się o uszy że w poliftowych fokach bloki były zakuwane? To prawda? ..chyba że chodziło o focusa RS.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

thomas198

FSV-Performance Pszczyna , zapraszam.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

PyRsHaL

31.12.2016, 13:23 #3 Ostatnia edycja: 31.12.2016, 13:25 by PyRsHaL
Definitywnie FSV-Performance

ST-kowe tłoki i korby u mnie dają radę przy 350KM, ale powyżej tego raczej nie będę ryzykował i jeśli będę podnosił moc dalej to wrzucę kute tloki i korby, bo RSowe będą wtedy miały raczej charakter półśrodka

@bishop - chodziło o RS, ale ten mit został już obalony, a Ford usunął tą wzmiankę ze swoich katalogów... :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

marok

Forum przeglądam jako niezarejestrowany użytkownik od lipca tego roku. Dzwoniłem jakoś we wrześniu do FSV zapytać się jakie są koszta wkładki bloku i całej operacji, telefon odebrał chyba Daniel albo Damian już nie pamiętam i nie był mi w stanie określić kwoty mówiąc , że wyjdzie w trakcie pracy. Szczerze powiem zawsze jak oddawałem auto na warsztat to serwis z góry potrafił się określić co do kwoty.... dlatego jestem delikatnie zniechęcony jak ktoś mi mówi 1200 zł a przy odbiorze okaże się że nagle będzie do 2000 zł szczególnie, że już wykonywali parę takich operacji patrząc na ich stronę www.

thomas198

Wszystko zależy co chcesz zrobić w samochodzie, co trzeba wymienić a to wszystko wychodzi po weryfikacji, wiesz jak dla mnie to mogę Ci powiedzieć od razu ze wszystko do wymiany. To tak jak byś szedł do dentysty z bolącym zębem i chciał od razu wiedzieć ile , bez zrobienia przeswietlenia.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

marok

Ok to rozumiem, domyślam się że są takie koszt jak na pewno głowica do poprawki bo pewnie przy ściągnięciu trzeba to zrobić ale takie rzeczy jak uszczelki, wkładka, zamknięcie bloku czy wkładka, wyciągnięcie/włóżenie silnika, wymiana tłoków i korb na inne jest raczej stała. Jakie u was są koszty za robociznę ? Sami zamykanie blok czy gdzieś wysyłacie ?

thomas198

A nie będzie prościej zadzwonić lub przyjechać do nas porozmawiać bo takie pisanie na forum nie ma sensu. 691986313 Tomek.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

marok

Napisz na PW jak możesz ile taka operacja u was wyniesie a po nowym roku postaram się podjechać

weksla

Skąd wy tak namiętnie bierzecie te turba z Rsa? Chyba nie płacicie po 8tyś hehe?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

KrzysiekM

Tez mnie interesuje skąd bierzecie te turbiny?

burnfeel

Mi się akurat udało kupić od jednego z forumowiczów z Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.focusstoc.com za całkiem fajne pieniądze.

MAG

Jeśli to nie tajemnica, to za ile ją kupiłeś?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

tango

Cytat: marok w 31.12.2016, 14:02
Ok to rozumiem, domyślam się że są takie koszt jak na pewno głowica do poprawki bo pewnie przy ściągnięciu trzeba to zrobić ale takie rzeczy jak uszczelki, wkładka, zamknięcie bloku czy wkładka, wyciągnięcie/włóżenie silnika, wymiana tłoków i korb na inne jest raczej stała. Jakie u was są koszty za robociznę? Sami zamykanie blok czy gdzieś wysyłacie?

Ja polecam zdecydowanie FSV po tym co u mnie robili nie widze sensownej alternatywy warsztatowej. Tam gdzie robilem
nie poradzili sobie i silnik w częściach trafil do FSV. Wiem, ze koszta wychodzą w trakcie, Tomek przy mnie rozbieral i weryfikowal blok, panewki, pompe oleju, ogladal wal. Kazda z tych rzeczy  nabija kase. Glowica u mnie kosztowala 1500 pomimo, ze w Wawie była zrobiona to nie nadawala się do zalozenia. Trzeba doświadczenia z tymi silnikami żeby to ogarnąć a chłopaki je maja jak widziałem. Pare dni temu byłem jeszcze raz - już autem żeby zrobić porządek z dolotem bo się cos chrzanilo - zrobili bez problemu. Zaluje, ze nie sa bliżej Wawy :)

Boxik