[Focus] Byl ST.. jest ST Mk3 tym razem

bmarcin, 13.06.2017, 21:56 « poprzedni - następny »

bmarcin

Witam

Zgodnie z podpisem, w grudniu sprzedalem ST Mk2. Od lipca bedzie Mk3, kombi tym razem. W tygodniu rodzinne auto, na weekendy cos na zakrety :). Podobnie jak poprzednik, tez 100% seria i pewnie tak zostanie. Rocznik 2013, przebieg niecale 59kkm. Stan igla.
Kolor - jednym sie podoba, innym mniej. Na zywo wyglada zaje... scie :).

Na razie jedno spy-foto z placu dealera.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Czen


steveno

graty zakupu ...seria nigdy nie jest lepsza od modzonego:) daj więcje fotek zwłąszcza środka
ps. jak się zachowuje szpera w zakrętach?
Do przodu!!!

sseebbaa1

Cytat: steveno w 19.06.2017, 10:00ps. jak się zachowuje szpera w zakrętach?

Ale chyba elektroniczna :)
Bo takie były seryjnie "montowane" w Focusach ST mk3.

Podobno jak na rozwiązanie elektroniczne całkiem nieźle sobie radzi, ale jednak nie jest to mechaniczna szpera.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bmarcin

19.06.2017, 11:23 #4 Ostatnia edycja: 19.06.2017, 11:25 by bmarcin
Dzieki. Wiecej fotek i relacje z jazd w lipcu. Na razie nie ma kiedy odebrac, robota goni. Ale juz sie nie moge doczekac :D

Szpera jest elektroniczna.
Jedno co zauwazylem podczas test-drive'a to promien skretu - mam wrazenie, ze jest jeszcze gorzej niz w Mk2 :)





sseebbaa1

Cytat: bmarcin w 19.06.2017, 11:23Jedno co zauwazylem podczas test-drive'a to promien skretu - mam wrazenie, ze jest jeszcze gorzej niz w Mk2

Jest to raczej uwarunkowane technicznie - to znaczy łatwiej chyba zrobić dobrze prowadzące się w zakrętach auto, gdy ma ono kiepski promień zawracania (nie trzeba się przejmować zbyt mocno możliwością wychylania kół).
Ja to zauważyłem np. po przesiadce z Mondeo mk2 na Mondeo mk3. W nowszym modelu nie mogłem juz na raz zawracać na znanych mi ulicach, ale za to otrzymałem auto prowadzące się lepiej o jakieś dwa poziomy :D

W programach motoryzacyjnych można też zobaczyć, że samochody dobrze jeżdżące po torze mają potem problemy z zawracaniem w warunkach miejskich :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bmarcin

@sseebbaa1 - to co piszesz jest jasne (przynajmniej dla mnie). Dziele sie tylko pierwszymi wrazeniami / obserwacjami. To czy Mk3 lepiej sie prowadzi tego jeszcze nie zweryfikowalem, ale mam nadzieje ze tak wlasnie jest :D

Michal85

Gratulacje zakupu.
Musimy jakiegoś spota zrobić jak już odbierzesz żeby zobaczyć.
Za jakiś czas też pewnie będę musiał pomyśleć o czymś takim ;)

bmarcin

Auto odebrane. Na pierwszych 50km zlapalem fotke z radau :D. Pierwsze wrazenie po 150km - jest zaje..scie :D. Auto jest konkretnie sztywne w porownaniu do Mk2. No i fotele to przepasc. Jak na razie wjezdzam sie w auto, niedlugo dalsze trasy to bedzie okazja przetestowac, lokalnie nie da sie poszalec....

Kilka foto juz pod domem.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Tutaj z szybszym bratem... niestety RS nie moj...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I auto na prawde latwo znalezc na parkingu :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


bmarcin

Maly update po miesiacu.. Zrobione 3000km w roznych warunkach, glownie autostrady, troche bocznych drog i kilka wypadow na zakrety.
Autostrady - bajka, na pusto czy z bagazem idzie bez problemu lewym pasem, czysta przyjemnosc i bez wysylku miedzy 120 a 200kmh, bardzo stabilne prowadzenie. Fotele bardzo wygodne, po raz pierwszy wysiadam z auta po 1000km i nie czuje bolu plecow (czy tego co ponizej). Dotrzymuje kroku mocnym BMW czy Audi.
Minus - na autostrady przydalby sie aktywny tempomat.
Boczne drogi, szczegolnie te mniej rowne - pomijam. Auto sie nie prowadzi, skacze i meczy sie (kierowca razem z nim).
Zakrety - tutaj jeszcze wgryzam sie temat i troche wiecej musze wyczuc auto. Jest stabilnie i szybko, pseudo-szpera dziala, ale kierownik nie ogarnia :). W przyszlosci trzeba bedzie rozejrzec sie za wiekszym hamowaniem, na razie gwarancja ogarnicza.

Ogolnie - jestem mega zadowolony i wymyslam gdzie tu jeszcze mozna pojechac :)
Na minus - audio. Z radiem za bardzo sie nie powalczy, ale cos z glosnikami chociaz sprobowac.

Dzis bylem tu - 25 min zakret w zakret pod gore, dookola glownie motory.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.