[Mondeo] Wycięcie katów Mondeo ST220 Konkrety

Tycek, 20.02.2014, 13:57 « poprzedni - następny »

zajc

Cytat: Tigerbart w 28.11.2017, 15:46
Jakich emulatorów konkretnie użyłeś? pomóż mi bo ja mam z tym kłopot. Chodzi o sondy za katami.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.phjacus.pl/G45-Emulator-katowy-sondy-lambda-redukcja-M-18x15-M-D4-GZ-12-82-p2033.html
Czyli taki sam, o którym wspomina "bishop". Do dnia dzisiejszego nie mam błędów.

Tigerbart

A nadają się do tylnych sond za katami ?

zajc

Cytat: Tigerbart w 03.12.2017, 16:59
A nadają się do tylnych sond za katami?
Nie znam się dokładnie na temacie, całą operację zleciłem ogarniętemu człowiekowi i poradził sobie super. Wyciął katy i wpiął sondy w to samo miejsce, gdzie były wcześniej na tych właśnie emulatorach. Całą wiedzę na ten temat otrzymałem od kolegi "Yayko". Może on pomógłby rozwiać wszelkie wątpliwości ;)

bishop

Cytat: Tigerbart w 03.12.2017, 16:59A nadają się do tylnych sond za katami?
Tak, przecież piszemy jakie użyliśmy;]
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

06.12.2017, 08:47 #64 Ostatnia edycja: 06.12.2017, 13:49 by sseebbaa1
Ale za katami, czy za dekatami?

Tulejki oszukują czujnik poprzez odsunięcie go od strumienia spalin, tak żeby czujnik mierzył mniejsze wartości - tak robi się przy dekatach, czyli przy całkowitym wyrzuceniu katalizatorów.

Natomiast Tigerbart założył sportowe katalizatory. Czyli stawiające mniejszy opór dla przepływu spalin, ale oczyszczające spaliny.

Czy wówczas tulejka nie za bardzo obniży odczyty i przez to nie będą pojawiały się błędy?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy