Wkładka w moim aucie w F..V performance

Airedale, 20.03.2018, 22:45 « poprzedni - następny »

Airedale

20.03.2018, 22:45 Ostatnia edycja: 20.03.2018, 23:14 by Airedale

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Witam, poniżej opis naprawy auta w f..v performance.
Zdecydowałem się na zamknięcie bloku w focusie w powyższej firmie. W rozmowie telefonicznej ustaliliśmy kwotę naprawy na 8-9 tys. W tej cenie miał się zawrzeć kompletny remont silnika, z regeneracją  głowicy( będzie chodził jak zegareczek- słowa Tomka), rozrządem, pierścieniami. Tomek zaproponował schowanie instalacji lpg. Zgodziłem się. Potem się okazało, że za 1300zł. Dodatkowo poprosiłem, żeby dokładnie sprawdził wszystko skoro silnik jest wyjęty z auta.
Po miesiącu pojechałem z kolegą po odbiór auta. AUTO odpalone, wszystko chodzi, pogadaliśmy i w drogę. Po 40 km zatrzymaliśmy się na jedzonko, i patrzymy jeszcze raz pod maskę żeby sobie popodziwiać. Szok. Dwie obejmy na dolocie niedokręcone, rura na silniku - luźna. Kupuję specjalnie śrubokręt na stacji dokręcam. Ok myślę, każdemu może się zdarzyć.  Po przejechaniu do domu(300km) okazało się, że auto plami olejem. Był to olej silnikowy. Położyłem się pod auto i zobaczyłem cieknący olej z węża smarowania turbiny. Dzwonię. Dodzwoniłem się na następny dzień i usłyszałem, że mam to źle zrobione i mam sobie podjechać do kogoś od hydrauliki siłowej i mi zrobią. Powiedział,, nie myślałem, że to będzie kapać".Spytałem, czy można to dokręcić. Usłyszałem,, próbowałem to dokręcić"  Powiedziałem, że maja to poprawić. Po kilku dniach jadę 300km. Wstawili nowy wąż. Cena 550 zł! Nie liczę kosztów dojazdu i mojej nieobecności w pracy. Przypominam, że cały remont kosztował 15tys złotych. Na pytanie dlaczego  tak drogo odpowiedź:,, u mnie tzn. przed odbiorem nic nie kapało". Oczywiście dodam, że jazda spokojna do 3 tyś obrotów, silnik na dotarciu.
Namęczyli się przy tej wymianie i usłyszałem, że mam dziurę w łączniku gumowym zaraz przy turbo na dolocie. Taka czarna redukcja. Po prostu pękła podczas zakladnia  węża od smarowania turbo, bo była całkiem sparciała. KRUSZYŁA SIĘ W RĘKACH. Było widać w około opasek że jest spękana.  Pytam dlaczego tego nie wymienili podczas remontu.
Cena za remont :
9k - remont silnika
700zl blok ( wymieniony)
2k- regeneracja głowicy.
Plus chowanie instalacji lpg 1300 plus inne rzeczy daje 15tys.
Remont silnika (czyli 9tys) miał zawierać głowicę oraz nawet 700zł za blok (bo była to kwota między 8 a 9 tys), tak rozmawialiśmy przy przywiezieniu auta. Po robocie dostałem rozpiskę na 9 plus 2 plus 700.
Jak to wyglądało u was?

Black Mamba

Witam. Widzę że kolejny z " zadowolonych klientów " owej Firmy. Przykro mi kolego że trafiłeś tam gdzie Ja 1.5roku temu. Mnie też tyle remont wykosztował. Moja sprawa trafiła do Sądu.  Też polecam tak zrobić.  Bo to się musi skończyć. Człowiek płaci nie małe $$ A jest dymany na $$ Ja już nie ufam żadnemu Mechanikowi.  Pozdro Dla Kumatych.

weksla

20.03.2018, 23:41 #2 Ostatnia edycja: 20.03.2018, 23:43 by weksla
Widzę że ktoś zdecydował. sie opisać z własnej autopsji efekt tak drogiego remontu. No cóż z wielkim.zainteresowaniem bede sledził sprawę
Z tego co widzę metodyka działania jest stała i niezmienna w czasie  :D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bishop

Cytat: weksla w 20.03.2018, 23:41No cóż z wielkim.zainteresowaniem bede sledził sprawę
Ja też bo dotychczas z opisów wynikało że warto oddawać auta do w/w firmy.
Cytat: weksla w 20.03.2018, 23:41Z tego co widzę metodyka działania jest stała i niezmienna w czasie
Ty też coś wiesz na ten temat? Może także się wypowiesz?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

thomas198

Dzisiaj wam opiszę tą naprawę popartą zdjęciami, także głupie komentarze jak wyżej nie poparte zdjęciami są nie na miejscu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

paweleczek666

21.03.2018, 11:35 #5 Ostatnia edycja: 29.03.2018, 21:50 by Rijndael
Witam serdecznie wszystkich. Tak się składa, że jestem poprzednim właścicielem nieszczęstnego focusa użytkownika Airedale, przez co jestem z nim w ciągłym kontakcie od momentu zawiezienia auta pod bramę firmy, po dzień dzisiejszy - dzięki czemu bylem na bieżąco informowany o szczegółach całego przebiegu naprawy wraz z dokumentacją, zdjęciami oraz cenami o których właściciel auta był informowany. Wybrałem się również z nim po odbiór auta, wszystko widziałem i slyszałem. Potwierdzam, że kwota rzędu między 8-9 tys padła na początku jako całość za silnik. Dlatego sam zacząłem zastanawiać się nad zrobieniem wkładki do swojej kugi, myśląc, że jeżeli wybiore się razem, pogadam, wynegocuję jeszcze lepszą opcję, to czemu nie, w końcu będę kolejnym klientem i będę mógł ponegocjować. Zrezygnowałem kiedy usłyszałem, że do tej kwoty trzeba doliczyć te 2 tys oraz 700 za blok. Ale skoro obiecałem, że pojadę, to tak zrobiłem.
Potwierdzam, że w drodze powrotnej zatrzymaliśmy się i dokręcaliśmy obejmy. Potwierdzam, że po powrocie tego samego dnia wieczorem właściciel auta zadzwonił do mnie z informacją, że ma wycieki oleju spod auta. Żeby nie być gołosłownym,  poniżej, za przyzwoleniem właściciela, wrzucam przesłane mi zdjęcia z danego dnia, gdzie widać o czym jest mowa:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jeżeli chodzi o sprawę gazu instalacji LPG w aucie, którą mechanik przekładał, chował, zmieniał i wgrywał swoją mapę w sterownik, twierdząc że dużo rzeczy jest do poprawek z nią, wrzucam zdjęcie z hamowni, na którym widać jak wystrojony jest lpg w firmie PITEC w której za moich czasów zakładałem w owym focusie lpg. Proszę spojrzeć i pomyśleć, czy jest to źle zrobione, jest tam też widoczny afr, oczywiście na zielono jest lpg foto:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Generalnie dziwię się obecnemu właścicielowi, że zgodził się na poprawki z lpg.
Odbyłem z Tomkiem rozmowę telefoniczną, on obiecał, że prześle mi swój wykreś po różnych swoich strojeniach lpg, w swoich autach. Proszę odnieś się do tego i potwierdź to tutaj, żeby nie byc gołosłownym.

Jest jeszcze jedna sprawa, którą pragnę tutaj przedstawić i za zgodą obecnego właściciela, mam pozwolenie na jeszcze jedną dokumentację tutaj. Otóż, za moich czasów, miałem do zrobienia uszczelniacze wałków (jak się przeszuka mój nick jest tutaj na forum nawet mój temat). Po robocie, zrobiłem zdjęcie rozrządu wraz z kółkami które bardzo ładnie widać, wrzucam foto:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Tutaj wrzucam zdjęcia, które przedstawiają obecny stan rozrządu i kółek, które obecny właściciel ma po przywiezieniu auta od mechanika:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zostawiam sprawę do przemyślenia, widząc to co tutaj.

Acha, Tomek, tyle się mówi i widzi projekty twojego lub twoich własnych auto pod 500 lub 700 koni czy w ile tam celowałeś...nigdzie nie widziałem wykresu tych mocy finalinie. Wrzuc proszę tutaj wykresy tych mocy, aby uwiarygodnić te projekty i słowa.

EDIT: zaktualizowane linki do zdjęć na prośbę autora

weksla

Hahah :D w końcu widzę znalazł się ktoś z jajami. Tak to ujmę. Koła wałków są że tak powiem.....hmmm widać że robione w najlepszym warsztacie na świecie:) Toż to światowa elita:) Może zrzucą się forumowicze na zestaw torxów:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Black Mamba

21.03.2018, 11:51 #7 Ostatnia edycja: 21.03.2018, 12:08 by Black Mamba
Jestem w bardzo wielkim szoku ale to potwierdza że nie jestem Sam. Przykro mi kolego

thomas198

Widzę w twojej wypowiedzi słowa sławka, nic nikomu nie muszę udowadniać,
I fajnie ze dodałeś fotki rurki waszej rurki, rurki której ja nie dorabialem , z której się lało.
O i dzięki za fotki kółek na których widać ślad po moich kleszczach zacikowych, bo w środku były tak objechane jak widać na zdjęciu .
Co do cen zawsze jest 9 z wkładką 7 bez plus głowica, od 1000 do 2000 w zależności od zużycia. Co do reszty kasy klient sobie wymyślił ze chce zawór dv, czy chłodnice oleju z rsa, blok silnika bo były pęknięte 3 tuleje, 1 tłok gdzie była pęknięta półka po między pierscieniami, wysprzeglik , tarczę sprzęgła, trzeba było kupić osłonę turbo bo nie było, osłonę pod zderzak sam klient chciał, trzeba było przerobić rurki między turbo a ic bo zrobione druciarstwo,
Nie mówię jak bylo zrobione lpg pocięte wiązka silnika pocięte kable od szyny can w wiazce silnika, gazownia upchana od góry przydeptana nogą , łączniki na rurze dolotowej sparciale, sterownik silnika przykrecony do przedniego pasa,
Potem dodam fotki z tego całego druciarstwa.
Sławek nie wypowiadaj sie bo nie jesteś w temacie twoje komentarze są zbędne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

21.03.2018, 12:18 #9 Ostatnia edycja: 21.03.2018, 12:20 by weksla
No wiem Tomku że nie jestem wygodny, ale cóż jest okazja do opisania moich "przejsć" więc myślę że znajdę chwilę mimo iz mam mało czasu. A tak moim laickim okiem jak patrze na te koła wałków to wygladają jak nie te same co pierwotnie :D Przypadek? Haha

P.s odniosleś sie że widzisz w wypowiedzi kolegi Paweleczek moje slowa?

No tak te wirtualne kosmiczne moce 500...600..700 k9ni na które wabią sie ludzie nie istnieją. Nikt nigdy nie widział zadnego wykresu. I czcze gadanie ze nie kreskami sie jezdzi nie jest tu na miejscu. Konkret na papierze.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

To jest to samo co zrobiliście u heka  z samochodem olka wirtualne 400 , już do nas dzwonił zeby mu to poprawić bo temperatura spalin za wysoka i boi sie o silnik.

« Dodane: 21.03.2018, 12:34 »

A co do kółek na co mi jego kółka jak mam ich cała półkę razem z walkami .
Zdjęcie które przedstawia kółka nie wiadomo kiedy było robione więc nie można porównać z tymi co są na samochodzie, kółka zawsze chwyta rdza bo to zwykły metal niczym nie pokryty.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Nie u Olka nie jest wirtualne tylko realne. To raz a dwa hmmm nie sądzę  ze do was dzwonił hehe.
Trzy? Nie wiem po co były zmienione kółka ale są wsadzone inne. Widać to po foto
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

heko

Tomaszu, nie opowiadaj bajek, nikt do "was" nie dzwonił :P
Olek dzwonił do Kobiura o aktuator i fotele, przy okazji opowiadał o swoim aucie...392KM nie są wirtualne :P
temp. do 1000st. czasami dochodzi, ale to z braku paliwa, bo 440-ki są do ok. 360KM :P przy seryjnej pompie, na której ciśnienie spada o 0.5bar
dlatego będzie schodził lekko z boostem, który nie przekracza 1.3 bara :P
ale trzyma 1.2bar do odcinki, stąd te 390KM
więc albo delikatniejszy aktuator, żeby lekko odpuścić z boostem górą
albo...i to najlepiej, wydajniejszą pompę, która utrzyma ciśnienie, wtedy na 440-kach będzie afr do odcinki 11 :P
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

thomas198

Po niżej fotki z tej super instalacja , pocięte wiązki itp.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wysłane z mojego ASUS_Z012DE przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

thomas198

A tu kilka fotek po przerobieniu instalacji, dodam że gazownik przyłączył sie w chłodzenie równolegle co jest błędem, nie dogrzany parownik i w zimne dni lpg załącza się bardzo późno nawet po 5 kilometrach, teraz jest wpiete w szereg cała temperatura z głowicy idzie pierw na parownik a potem do kabiny lpg ustawienie na 35C° załącza sie po 1.5km .
Kilka fotek

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wysłane z mojego ASUS_Z012DE przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/