Wkładka w moim aucie w F..V performance

Airedale, 20.03.2018, 22:45 « poprzedni - następny »

jacekplacek

Pyrszal to się określ i trzymaj się jednej wersji- raz piszesz ze upaliło Ci silnik na Pumie370 a gdzie indziej piszesz ze na sofcie z rs-a który jest faktycznie "ubogi" i szczytem głupoty jest go wgrać do dużo bardziej doprezonego silnika ST na hybrydowej turbinie jak to miało miejsce u ciebie...
To na którym sofcie w końcu padł ci silnik poraz kolejny?? Modzisz już 4 lata, za kosmiczna kasę (zresztą przepraszam bo to nie moje pieniądze i rób oczywiście z nimi co chcesz, chce tylko zobrazować ile są warte te wszystkie pseudo-mody) silnik miał być przygotowany pod jakieś kosmiczne moce typu 500,700,800.... I co?
Zabił go soft z rsa lub Puma?? (proszę jeszcze raz trzymaj się jednej wersji)
A może inny czynnik się przyczynił do upalenia silnika??
Czemu Tomek nie wystroil Ci auta??

weksla

24.03.2018, 23:48 #61 Ostatnia edycja: 24.03.2018, 23:51 by weksla
Cytat: Anulka w 24.03.2018, 23:11
Ja tylko zapytam co Wy macie z tymi wykresami? Od kiedy to wykresem się jeździ? Czy wykres to coś co trzeba wozić w aucie? Aaaa to może dlatego na wykresie od super hiper tunera miałam 20KM więcej niż w rzeczywistości bo nie wzięłam go na sprawdzenie... ehhh... no nie pomyślałam...

A tak serio to wasze wołanie o wykresy wygląda jak mierzenie przyrodzenia...

Jak to mówi pewna osoba już się tutaj wypowiadająca "droga zweryfikuje"

Wiec Panie i Panowie boicie sie wykresów? Od dluższego czasu pisze że cala familia unika ich jak ognia.  Kazda szanująca sie firma ma takowe. Nie bede wymieniał przykladow bo nie o to chodzi. Dobrze zainteresowani o tym wiedzą. Ty anulka jako motoryzacyjny expert za jakiego sie uwazaszie powinnaś wiedziec najlepiej:D Ale tak jest jak jest.
Ja mam wykres a na drogę zapraszam was jutro po poludniu. Ma byc ladna pogoda. Wystawcie czarnego konia i jedziemy z tematem. 3...2...1 króry?
Ja stawiam otwarte karty. Który/która sie podejmuje?
Tyle macie do powiedzenia?. Bo bicie piany o kosmicznych wirtualnych mocach jest dobre do czasu. Ale potem zaczyna się przesyt. Wiem ze fame jest podstawą biznesu...ale k..wa ile można?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

PyRsHaL

Cytat: jacekplacek w 24.03.2018, 23:35Pyrszal to się określ i trzymaj się jednej wersji- raz piszesz ze upaliło Ci silnik na Pumie370 a gdzie indziej piszesz ze na sofcie z rs-a który jest faktycznie "ubogi" i szczytem głupoty jest go wgrać do dużo bardziej doprezonego silnika ST na hybrydowej turbinie jak to miało miejsce u ciebie...
To na którym sofcie w końcu padł ci silnik poraz kolejny? Modzisz już 4 lata, za kosmiczna kasę (zresztą przepraszam bo to nie moje pieniądze i rób oczywiście z nimi co chcesz, chce tylko zobrazować ile są warte te wszystkie pseudo-mody) silnik miał być przygotowany pod jakieś kosmiczne moce typu 500,700,800... I co?
Zabił go soft z rsa lub Puma? (proszę jeszcze raz trzymaj się jednej wersji)
A może inny czynnik się przyczynił do upalenia silnika?
Czemu Tomek nie wystroil Ci auta?

Nigdy nie pisałem, że coś zepsułem na Pumie...
I jeśli już trzymać się szczegółów to na ubogim sofcie z RS uwaliłem tłok z ST, a nie cały silnik.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Puma aktualnie stoi na odprężonych kutych tłokach - modów jest dużo to fakt, ale wpadają powoli.
To co robił wcześniej Tomek - miało na celu wzmocnić blok silnika, a w planie zakucie silnika miałem dopiero na później.
Blok nie zawiódł - zawiodły tłoki, których nie ruszalismy, ale z tym się liczyłem cały czas że to się może stać - dlatego szybko wleciała kucizna ;)
A stroić nie chciałem, bo stwierdziłem że nie będę wydawać kasy skoro za kilka miesięcy będę musiał robić to ponownie na nowych częściach...

Jako ciekawostkę - dodam że pierwsza poważna awaria (uwalone tuleje cylindrów) stały się, gdy Tomek jeszcze nie zajmował się moim autem. Było to jeszcze za kadencji Damiana Szlakowicz (damiano na tym forum, którego widzę co chwilę online)...
Pękł wtedy wąż od chłodnicy, który nie został wymieniony, a był wsadzony na kleju w inny wąż i dociagnięty opaska zaciskową tak żeby nie ciekło... Pękło na autostradzie przy pełnym bucie i z całego silnika przetrwał tylko wał i miska olejowa...
Po miesiącu kwitnięcia u niego na placu - samochód powędrował do Tomka i od tego czasu jest pod jego opieką
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

T

Cytat: Anulka w 24.03.2018, 23:11Ja tylko zapytam co Wy macie z tymi wykresami? Od kiedy to wykresem się jeździ? Czy wykres to coś co trzeba wozić w aucie?
Nie wypowiadam się na temat omawianej tu firmy, bo nie korzystałem z jej usług, jednak do tego muszę się odnieść. Przecież wykres mocy i momentu (a nie tylko ich maksymalne wartości) pokazuje efekty tuningu silnika. Na drodze po każdej zmianie wydaje się, że jest lepiej, co wie każdy, kto tuningował auto. :) W rzeczywistości bywa różnie, dlatego warto to zweryfikować obiektywnym pomiarem.

PS Jacekplacek — powstrzymaj się proszę od zbyt ogólnych stwierdzeń, wyrazów dźwiękonaśladowczych i niepotrzebnego sarkazmu. Skupmy się na konkretach. Emocjonalne wypowiedzi są całkowicie zbędne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ecik

Pyrshal napisz prawdę jak to się stało, jaki był soft bo twój post jest nie na miejscu.

PyRsHaL

Cytat: Ecik w 25.03.2018, 00:16Pyrshal napisz prawdę jak to się stało, jaki był soft bo twój post jest nie na miejscu.

Skoro już pytasz o soft

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

weksla

25.03.2018, 00:22 #66 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 01:00 by Rijndael
Cytat: PyRsHaL w 24.03.2018, 23:59
Nigdy nie pisałem, że coś zepsułem na Pumie...
I jeśli już trzymać się szczegółów to na ubogim sofcie z RS uwaliłem tłok z ST, a nie cały silnik.

Puma aktualnie stoi na odprężonych kutych tłokach - modów jest dużo to fakt, ale wpadają powoli.
To co robił wcześniej Tomek - miało na celu wzmocnić blok silnika, a w planie zakucie silnika miałem dopiero na później.
Blok nie zawiódł - zawiodły tłoki, których nie ruszalismy, ale z tym się liczyłem cały czas że to się może stać - dlatego szybko wleciała kucizna ;)
A stroić nie chciałem, bo stwierdziłem że nie będę wydawać kasy skoro za kilka miesięcy będę musiał robić to ponownie na nowych częściach...

Jako ciekawostkę - dodam że pierwsza poważna awaria (uwalone tuleje cylindrów) stały się, gdy Tomek jeszcze nie zajmował się moim autem. Było to jeszcze za kadencji Damiana (damiano na tym forum, którego widzę co chwilę online)...
Pękł wtedy wąż od chłodnicy, który nie został wymieniony, a był wsadzony na kleju w inny wąż i dociagnięty opaska zaciskową tak żeby nie ciekło... Pękło na autostradzie przy pełnym bucie i z całego silnika przetrwał tylko wał i miska olejowa...
Po miesiącu kwitnięcia u niego na placu - samochód powędrował do Tomka i od tego czasu jest pod jego opieką

Kamilku tyle już w tym siedzisz a podstaw nie znasz? Wstyd!  jak tuleja peka to cisnienie idzie do układu chłodzącego i normalną rzeczą jest ze przy 6 tys obrotow powyrywa węże [jeden wykrzyknik w zupełności wystarczy]
A to że klejenie (jesli było) bylo najsłabszym punktem dlatego tam.wyrwalo jako pierwsze. Jesli niebyloby klejenia wyrwaloby ci jako pierwsze przy grodzi silnika! A ty błednie interpretujesz że klejenie (o ile było) bylo problemem. To tylko pokłosie peknięcia tuleji i przedostania się spalin do układu wody.
Bardzo jestem wstrząśnięty ze nie rozumiesz "mechaniki" problemu.
U mnie bylo tak samo. Węże miałem "zdrowe" a jak j...bła tuleja to moment miałem twarde i napompowane węże. Tyle ode mnie. I nie włączaj tu osób które nie mają absolutnie żadneg związku z efektem Twojego kaboom!
Mam jeszcze jedno osobiste pytanie, Dobrą masz tą rolnetkę? Dobry ZOOM? Droga była? A może dostałeś ją jako narzędzie pracy? :D
WSTYD [jeden wykrzyknik w zupełności wystarczy]
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

PyRsHaL

Cytat: weksla w 25.03.2018, 00:22Kamilku tyle już w tym siedzisz a podstaw nie znasz? Wstyd!  jak tuleja peka to cisnienie idzie do układu chłodzącego i normalną rzeczą jest ze przy 6 tys obrotow powyrywa węże [jeden wykrzyknik w zupełności wystarczy]
A to że klejenie (jesli było) bylo najsłabszym punktem dlatego tam.wyrwalo jako pierwsze. Jesli niebyloby klejenia wyrwaloby ci jako pierwsze przy grodzi silnika! A ty błednie interpretujesz że klejenie (o ile było) bylo problemem. To tylko pokłosie peknięcia tuleji i przedostania się spalin do układu wody.
Bardzo jestem wstrząśnięty ze nie rozumiesz "mechaniki" problemu.
U mnie bylo tak samo. Węże miałem "zdrowe" a jak j...bła tuleja to moment miałem twarde i napompowane węże. Tyle ode mnie. I nie włączaj tu osób które nie mają absolutnie żadneg związku z efektem Twojego kaboom!
Mam jeszcze jedno osobiste pytanie, Dobrą masz tą rolnetkę? Dobry ZOOM? Droga była? A może dostałeś ją jako narzędzie pracy? :D
WSTYD [jeden wykrzyknik w zupełności wystarczy]

Co było to było, ale dobrze napisałeś - miałeś zdrowe węże i zrobiły się twarde i napompowane. Gdyby został wymieniony przez mojego (wtedy) zaufanego mechanika to zapewne stało by się tak samo i nie musiałbym 99% silnika wywalić na złom przez co koszt naprawy był by o wiele, wiele mniejszy ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

Ecik

25.03.2018, 00:42 #68 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 00:49 by Ecik
To miał Ci go na poczekaniu wyczarować? Naprawił doraźnie a ty miałeś kupić nowy ale po co w p*sde i na gaz. Zastanów się co piszesz.
A poza tym w podpisie powinno być by heko a nie fsv :)

Airedale

25.03.2018, 00:54 #69 Ostatnia edycja: 25.03.2018, 00:55 by Airedale
Anulka ile Cię kosztował remont tego diesla? Masz też wkładkę? W jakie celujesz moce?

Anulka

To ile mnie kosztował to już moja prywatna sprawa... zapłaciłam tyle ile to było warte...
Nie nie mam wkładki czy cudownej blaszki... i myślę że śledząc fora powinieneś wiedzieć że nie celuje w żadne moce ;) nie potrzebuje robić z diesla potwora ;) moja wizyta na hamowni była jedynie sprawdzeniem jak bardzo pewna hamownia okłamuje ludzi, ale to nie jest mój temat więc nie będę rozwijać tej myśli  ;)  i tak wszyscy wiedzą o co chodzi a ja z tym panem nie mam zamiaru już mieć nic do czynienia bo za dużo nerwów mnie to wszystko kosztowało.

To będzie mój ostatni post tutaj...

Próbuje zrozumieć niektóre fenomeny...
Próbuje ale nie potrafie :/

Jak już wspomniałam wcześniej ja z usług Tomka jestem bardzo zadowolona i wiem że zawsze mogę zadzwonić po radę lub pomoc i ciężko mi uwierzyć jak ktoś mówi że jest inaczej. Nie znam go może tak długo jak większość wypowiadających się tu ludzi, ale od początku Tomek dbał o moje auto najlepiej jak tylko potrafił. Po zakończeniu docierania silnik został sprawdzony i wiem że na 100% remont jest wykonany dobrze i sumiennie.

Niestety są tu osoby które chociaż bym im pokazała słońce to będą mówić że jest noc... Mówię niestety bo jeszcze niedawno byli to kumple z forum którzy teraz szyderczo podchodzą do mnie i do mojego przypadku i te osoby które może raz widziały mnie na oczy znają mój przypadek lepiej niż ja sama.

PyRsHaL

Cytat: Ecik w 25.03.2018, 00:42To miał Ci go na poczekaniu wyczarować? Naprawił doraźnie a ty miałeś kupić nowy ale po co w p*sde i na gaz. Zastanów się co piszesz.

Oj Paweł, Paweł - od kiedy to klient kupuje części dla mechanika? Poza tym do awarii doszło ok 8 miesięcy po sklejeniu węża, a bywałem u Was wystarczająco często żebyście mogli to zrobić do porządku...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

paweleczek666

pewnie koszt Anulki to z 15 kafli, znając standardy firmy, ale ok jeżeli trzeba było płacić, to się zapłaciło. Ważne, że klientka zadowolona, odjechał spod bramy i gwarancja nadal się znamy;)

Olek

Przytocze Ci Kamil prawo Pascala – jeżeli na płyn (ciecz lub gaz) w zbiorniku zamkniętym wywierane jest ciśnienie zewnętrzne, to (pomijając ciśnienie hydrostatyczne) ciśnienie wewnątrz zbiornika jest wszędzie jednakowe i równe ciśnieniu zewnętrznemu.W tym przypadku wąż jest najsłabszym ogniwem i cisnienie szuka ujścia w układzie zamknietym.Jezeli obroty są wzglednie niskie wtedy one po prostu twardnieją poprzez cisnienie ,,szukające,, rozładowania a przy wysokich obrotach w takiej sytuacji kiedy gromadzi sie dużo wieksza masa wtłaczanych spalin po prostu sie poddaja i je wyrywa.Doszukując sie tutaj analogi odnosnie zarzutów kierowanych pod adresem Damiana nasuwa mi się przykład z uszkodzeniami Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.turbospreżarki.To jakby mieć pretensje do turbiniarza który świeżo zregenerował turbosprężarkę i po jej zalożeniu wpadłoby do niej ciało obce w postaci kawalków tłoka wtedy los wirnika jest przesądzony. Tak samo jest w wypadku pękniecia tulei , ciśnienie któro się zgromadzi przy bardzo wysokich obrotach powyrywa węże Podejrzewam że były wysokie skoro stało sie to podczas pojeżdżawki z cuprą. W tym czasie nasza wiedza na temat silnikow st była na tyle wystarczajaca że zdawałeś sobie sprawę z tego że powyżej 300koni tuleja może pęknąć.

paweleczek666

PyrsHal, piękny wykres od Heko. Heko, graty!