Wałki z ST200 - jaka realna korzyść

KLUSEK, 08.11.2010, 10:42 « poprzedni - następny »

KLUSEK

Chłopy :)

Jakie realne korzyści można osiągnąć po wymianie wałków na STkowe w zwykłej Vce?
Drugie pytanie, są one p'n'p czy coś do tego jeszcze dochodzi?

T

Cytat: KLUSEK w 08.11.2010, 10:42
Jakie realne korzyści można osiągnąć po wymianie wałków na STkowe w zwykłej Vce?
Drugie pytanie, są one p'n'p czy coś do tego jeszcze dochodzi?
Jak zrobisz dolot i końcową część wydechu, a do tego dodasz wałki, to będziesz miał 90% ST200. Nie wiem czy jest sens zmieniać wałki bez dolotu i wydechu, chyba nie. Co do samych wałków to były dwa rodzaje. W ostatnich kilku miesiącach produkcji ST200 były takie wałki jak w mk3 (nie chodzi o krzywki tylko o rodzaj wałków) i żeby je założyć do starszych mk2 trzeba zmienić ślizgi i napinacze. Te wcześniejsze powinny pasować bez żadnych przeróbek. Oczywiście jak rozbierzesz górę to powinieneś dać raczej nowe uszczelki co też będzie trochę kosztowało. No i sama zmiana wałków wymaga też pewnej wiedzy albo kosztów. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK

Dzięki za odpowiedź :)
W takim razie chyba dam sobie spokój, bo na razie większych modów w planach nie ma przy silniku.

No to kto chce kontakt na te wałki po 200zł ? ;)

T

Szczerze, to jak masz możliwość kupna za taką kwotę to kup, bo potem będziesz szukał i nie znajdziesz. Ciężko to dostać. A dolot można czasami w bardzo dobrej cenie znaleźć (kilkaset zł), do tego końcowa część wydechu i byś miał już ST200. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK

Szczerze to nie bardzo chce mi się ten silnik robić :) Ale jak zawsze przez chwilę zapaliła mi się lampka, aby modować :D

W planach mam zrobienie zawieszenia kompletnie i już tylko sobie jeździć.

Wyścigówka i tak z tego nigdy nie będzie, a do odpychania się do przodu starcza :)

T

Cytat: KLUSEK w 08.11.2010, 11:30
Szczerze to nie bardzo chce mi się ten silnik robić :) Ale jak zawsze przez chwilę zapaliła mi się lampka, aby modować :D
Tylko musisz pamiętać, że jak nie umiesz sam wymienić wałków albo nie masz znajomego co to zrobi to jest to koszt w okolicach 500-1000 zł za robociznę + uszczelki.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK

Ooo Panie :) Raczej samych walków się nie opłaca wymieniać przy takiej robociźnie. Pewnie bardziej sensownie byłoby zmieniać np przy wymianie uszczelek pod głowicami czy coś.

T

To jest dużo roboty. Praktycznie tyle co przy wymianie rozrządu i demontażu całego dolotu. Do tego dochodzi demontaż/montaż samych wałków. No i trzeba z tym pojechać do mechanika który potrafi ustawić rozrząd w V-ce, a nie do takiego, któremu wydaje się, że potrafi.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Schem

A dolot od st200 to ja mam na zbyciu, tylko nie wiem ile chcę. Cały. Airbox, przepływka, gumy - wszystko od nadkola do przepustnicy (bez niej) z odnogami.
There's no replacement for displacement