Focus ST 06' by Vtec

vtec, 09.11.2010, 18:13 « poprzedni - następny »

vtec

Cytat: wilhelm w 16.03.2012, 10:27
Z tego co wiem to: wydech z decatem, ic airtec, aktuator forge i soft :D

Vtec, naprawdę masz seryjny dolot? Z tego co widziałem na fotkach to jest bardzo restrykcyjny...
potwierdzam powyższe, czyli Airtec nowej generacji, przelot Mongoose oraz aktuator Forge taki:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/product-Focus-ST-225-High-Pressure-Forge-Actuator-inc-yellow-spring_776.jsp


Cytat: Lukasz-no1 w 16.03.2012, 07:29

He he i Trojana Foka też się zjawiła :)

ona tam na stałe nocuje :)
z tego co wiem ma jakies problemy, napewno z aktuatorem ...

molo

a ile teraz Ci dmucha?

Lukasz-no1

Cytat: molo w 16.03.2012, 14:34
a ile teraz Ci dmucha?
Stawiam że jest  1,25/1,35bara w piku, czyli brakuje skali na seryjnym budziku bostu :)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

MAG

Cytat: vtec w 16.03.2012, 11:29
potwierdzam powyższe, czyli Airtec nowej generacji, przelot Mongoose oraz aktuator Forge ...
Co daje ten aktuator, bo się na tym nie znam?
Jak z głosnością przy tym wydechu?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

vtec

Cytat: MAG w 17.03.2012, 09:43
Co daje ten aktuator, bo się na tym nie znam?
Jak z głosnością przy tym wydechu?
głośno jest, strzela ostro, w szczególności przy wyższych obrotach i szybszej zmianie biegów
najgłośniej jest w okolicach od 2,5 do 3 tys. i przy zwalnianiu na biegu, strasznie buczy ... no ale na pokładzie jest 300KM, musi tak być, mi nie przeszkadza ...
co daje aktuator musiałbys dopytac w szczegółach Miniac-a z PromotoR-a,

a do spoglądania na wskaźniki boostu jeszcze nie doszedłem ... w weekenda jakies filmiki może ponagrywam

carlosc

czyli mam rozumiec ze po programie masz 295km i 450znm?:-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

vtec

czyli źle rozumiesz, jest 301,5km i 449,5nm

T

Ech, widzę, że jesteś niereformowalny. ;) Zhamuj zimą, przy -20, to będziesz miał jeszcze więcej. ;)

Jakby kogoś ciekawiło -- wpływ temperatury i ciśnienia na moc silnika:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

carlosc

vtec pytanie masz w foce icka airtec,wydech,dolot jaki masz?i sota u promotora on wspolpracuje z compsportem?:-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

vtec

carlos, czytaj, na tej samej stronie sa te informacje ...
nie wazne, wymiana sprzegła i wrzuce 310KM i jakies 460Nm,
bedzie ciekawie ...

T

Cytat: vtec w 17.03.2012, 22:09nie wazne, wymiana sprzegła i wrzuce 310KM i jakies 460Nm,
No... to wtedy faktycznie pęknie 300. :) Zresztą i tak jest bardzo dobrze.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

ares

Cytat: MAG w 17.03.2012, 09:43
Co daje ten aktuator, bo się na tym nie znam?
Jak z głosnością przy tym wydechu?

aktuator daje to, ze turbo trzyma dluzej cisnienie czyli, ze jak obroty rosna to cisnienie rosnie a potem nagle spada na seryjnym a na mocniejszym trzyma zadana wartosc np 1.2b prawie do konca obrotow

po programie masz glosniej niz przed??
była Impreza jest Focus mam nadzieje, ze wspolpraca miedzynami bedzie rownie Imprezowa :)
Kamerki GoPro Hero HD 1080 Helmet lub Motorsports 949zl info PW

T

Cytat: ares w 19.03.2012, 14:10aktuator daje to, ze turbo trzyma dluzej cisnienie czyli, ze jak obroty rosna to cisnienie rosnie a potem nagle spada na seryjnym a na mocniejszym trzyma zadana wartosc np 1.2b prawie do konca obrotow
Ciekawe, ile pożyje. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

barti87

Wczoraj polataliśmy troche z Vteciem, dzwięk fajny wydaje mi się że troche głośniejszy niż milltek ale nie wiem bo z zewnątrz swojego auta nie słyszałem, końcówki wydechu imponująco wielkie :) Naprawdę fajnie się odpycha :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

vtec

Cytat: ares w 19.03.2012, 14:10
po programie masz glosniej niz przed?
po wymianie wydechu dużo głośnie (robione w tym samym momencie co strojenie)
Cytat: Tomasz w 19.03.2012, 15:17
jak nie pożyje to ... nowe, większe turbo ;)
Cytat: barti87 w 19.03.2012, 16:20Wczoraj polataliśmy troche z Vteciem,
aparat już zestroiłem, także przyszły weekend mam na razie wolny, i można potestować, a mam fajne miejsce do takich testów :)