Focus ST 06' by Vtec

vtec, 09.11.2010, 18:13 « poprzedni - następny »

Essio

Cytat: Tomasz w 04.11.2012, 18:43
Jak w V6 wywiercisz np. kilka otworów w airboksie, to będzie brzmiała co najmniej jak V8. ;)
Dokładnie... :)

Jednak różnica cenowa robi swoje. ST225 to cukiereczek, a ST220 (czytaj V6 205KM również) to malinka i tyle w tym guście.
Np.: wydech wilhelm'a słyszałem i jest miodzio. :)
Oberslejzen!

vtec

informacyjnie dla zainteresowanych, foczka idzie na sprzedaż na początku września.
cena netto: 42 000 zł, pełna faktura VAT lub inne możliwe opcje :), jeśli będzie ktoś zainteresowany to jestem otwarty na propozycje, a chyba warto ;).

informacyjnie:
-focus krajowy, II właściciel, u mnie 3 lata.
-kwota za mody to jakieś 15 kPLN,
-bezwypadkowy
-pełny serwis do samego końca (wszystko w serwisach FORD-a)
-jeśli chodzi o wygląd to chyba jeden z ładniejszych w PL (oczywiście wg mojej opinii)
-stosunek modów do mocy pokazuje, iż jest to zdrowa sztuka,
-przelot 80 kkm,
-wrażenia z jazdy niezapomniane :)
-stosunek ceny do jakości i osiągów - wg mnie w takim stanie i z tą mocą nie wiele tego znajdzie się.
-nic nie stuka, puka czy coś na podobę,

jeśli ktoś spyta się skąd ta cena, należy jeszcze raz przeczytać odnośniki :) lub należy przypomnieć sobie  podstawy matematyki  :evil:

w niczym nie lukruje, takie fakty...
ogłoszenie będzie na początku września poza forum.

z autem mogę oddać stare graty sprzed modów, plus ori zawiecha.

dodatkowo płatny felunek (ori) + prawie nowe, nieużywane zimówki

coś dla zainteresowanych, po myciu, brzydal  :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=EjzslAABnkMi

na zewnątrz
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=tHpMUnVFh0M

więcej info na ffkp lub pw

vtec

otwarcie sezonu :)
3:13 (początki 3:18 ), także jak na standard zawieche i heble to czas nie najgorszy (nie wspominając o masie). RS też jakiś był, także myślałem że będzie jakieś odniesienie, a ten dziad powyżej 3:20 za każdym razem :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



da się to zerwać? pierwszy taki przypadek, strasznie "nagumowały" się.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


walec

Da się zerwać, musisz zrobić jak poniżej:
- nabyć droga kupna 6pak piwa
- nabyć lub pożyczyć szpachelkę i opalarkę
- usiąść w garażu lub w plenerze jak jest pogoda
- podgrzewamy opalarką i szpachelką zdejmujemy niechcianągumę

Można także na nastepnych zawodach trackdayu czy upalaniu powężykowac na początku i też powinno zejść
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

steveno

Daj znać jaki czas na zwykłych drogowych oponach a nie semislikach...Tak dla porównania
Do przodu!!!

vtec

na drogowych nie widzę sensu wjeżdżać na żaden tor ...

sseebbaa1

Cytat: vtec w 02.07.2014, 21:10
na drogowych nie widzę sensu wjeżdżać na żaden tor....
Jest tylko taki sens, o którym pisze steveno:
Cytat: steveno w 02.07.2014, 18:59
Tak dla porównania
Czyli właśnie - dla porównania. Bo to może być akurat ciekawe.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

steveno

Chodzi mi o to czy ten rs był na serii czy też na wyczynówkach bo na dobrych oponach wyczynowych to i z 10 sekund się urwie.
Do przodu!!!

vtec

RS był na semi slicku. pewnie ze na slicku będzie zawsze lepszy czas, a jakoś nie mam zestawu drogowego do zjechania, a po jednym kółku na Ułeżu opony drogowe mogą ulec dość mocnemu zużyciu.
Poza tym średnio mnie interesuje na czym był RS, mógł założyć slicki :), a tak na pewno miał gorszy czas ;)

vtec

dwa lata minęły, trzeba było coś dłubnąć :)
rurka, zawsze chciałem coś zmienić w dolocie, i to jest to na czym zakończę ten temat.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


IPD (tzw. solenoid)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


DV

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wtryski z RSa

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


i na koniec świece Denso Iridium - IKH22

tak wygląda w realu, doszła jeszcze oczywiście odpowiednia izolacja "rurki" oraz spray odporny na high temperature ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


jak widać, rurka poza faktem iż posiada większą średnicę, z innego materiału niż oryginał to jest również dłuższa, oczywiście od strony turbo.

całość już na pokładzie, ale autko nie jeździ tak jak ma jezdzić, to jest wężyki w solenoidzie zostały źle założone i turbo na pełnym doładowaniu nie ładuje :)

sseebbaa1

Miło widzieć, że kolega nie odpuszcza modyfikacji i troszczy się o autko!
Życzę jak najszybszego poustawiania wszystkiego zgodnie z planem.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Rura bardzo fajna i pewnie coś da, ale taśma raczej wiele nie zmieni, dolot nagrzewa się przede wszystkim na styku z przepustnicą, a nie od powietrza w komorze silnika. Jeśli chcesz obniżyć jego temperaturę, to zrób uszczelkę z PTFE pod przepustnicę. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

skoti79

Masz jakieś odczucia po zmiamie gratów?  Jakieś spostrzeżenia podobne np. Do moich :)

vtec

na razie nie mogę opisać wrażeń, bo auto musi jeszcze wrócić na warsztat ...

vtec

Auto już jeździ. Na razie większych odczuć nie widać poza tym iz jest zwawzszy. Poza tym definitywnie brakuje mu powietrza, ale na to jest już zaplanowano drobne usprawnienie, które polepszy troszkę sytuacje. Trzeba pojeździć trochę bo na razie to z 10km zrobionych.