Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

boner


T

No i dolot już w zasadzie gotowy i częściowo zmontowany:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Podsumujmy:

- W LIM jest zrobiony porting, polerka i thin blade
- W UIM jest zrobiony porting i lekka polerka gdzie się dało (a dało się głównie przy wlocie i wylotach) no i oczywiście UIM został dokładnie wyczyszczony
- Przepustnica jest 65 mm + thin blade + polerka zamiast seryjnej 60 mm
- Odma puszczona przez catch tanka, EGR nie było już seryjnie (czyli nic nie będzie zasyfiało dolotu)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Ten to nie ma co robić. Ino żyć w Warszawie to będziecie mieli czas na taką zabawę :evil:

Dobra to pakuj to i wysyłaj na mój adres. Tak jak ustaliliśmy 50 zł plus wysyłka 10 zł  8)

Lasko1990

a mondek pewnie cały czas w krzakach stoi :D

wilhelm

jego mondek czesciej stoi w warsztacie niz nasz TDCI ;)

T

Cytat: wilhelm w 09.05.2011, 13:42
jego mondek czesciej stoi w warsztacie niz nasz TDCI ;)
Tylko ja w moim zmieniłem zawieszenie, hamulce i silnik, a Wasze się po prostu psują. ;)

« Dodane: 10.05.2011, 00:49 »

Dzisiaj wykonałem chyba ostatni już drobiazg, czyli tulejki pozycjonujące uszczelkę pomiędzy głowicą, a LIM. W głowicach z 2.5 są miejsca na trzpienie pozycjonujące, w moich niestety ich nie ma, a otwory na śruby mają niestety większą średnicę niż same śruby, więc uszczelka może się przesuwać. Tulejki temu zapobiegną. ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Mała rzecz, ale bardzo ważna. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Dziwne, że konstruktorzy forda na to nie wpadli?

T

Cytat: eng w 10.05.2011, 09:48
Dziwne, że konstruktorzy forda na to nie wpadli?
Nie czytałeś dokładnie. W 2.5 są otwory na trzpienie pozycjonujące. Ja w przerobionych głowicach 3.0 ich nie mam i dlatego muszę zastosować takie rozwiązanie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Silnik już w zasadzie w aucie, do podłączenia zostało jeszcze tylko kilka drobiazgów:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lasko1990

no to niedługo Tomasz zaczniesz już pomykać chyba nareszcie swoim autem ?? :)

KLUSEK

MSDSy masz, czy nie ? Bo już nie pamiętam :)

T

Cytat: KLUSEK w 11.05.2011, 23:09
MSDSy masz, czy nie ? Bo już nie pamiętam :)
Mam Racebits. Konstrukcja taka sama, tylko z nierdzewki. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK


T

Cytat: KLUSEK w 12.05.2011, 09:25
Dużo kosztowały ? :)
1500 + przesyłka (za dwa kolektory 3-1 i y-pipe z nierdzewki oraz dwie uszczelki i komplet śrub).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Silnik wstępnie odpalony. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club