..no i jest długo oczekiwany, nowy hekowóz, pierwsze 300km machnięte, w instrukcji piszą aby jeździć w różnych zakresach obrotów, wiec większość trasy z Opola przeleciałem z prędkością 180-200 km/h, 2 x próba 250km/h i...bajka :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
No pięknie. Można tylko pomarzyć. :o
Pomarańcz do tego 5 drzwi idealnie.
Ładny. gratulacje , ale ja się bede upieral ze to żółć a nie pomarańcz :-D
Ładny choć najbrzydszy z wszystkich focusów ST;] ale to kwestia gustu. Fajnie wygląda wydech. Pogratulować.
...powiem szczerze, na żywo kolor miażdży :D
Ładny :)
Tylko to "VW" w rejestracji nie pasuje!
Piękna :)
Ale tak jak dizel pisze. To vw w nr rejestracji to Ci nazłość dali chyba :D :D :D
Tak czułem że coś w tą mańkę STkową pójdzie Heko :D
gratulacje - jaki wynik po chipie? :D
nie mogłem sobie odpuścić i wjechałem na rolki...nie bede wysadzał w powietrze producenta, jest seria 1 :D :D :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Ale od 5500 w górę to jakieś nieporozumienie :P
nie mam czasu sprawdzać co tam tnie, podobno ma pierwsze km jest coś w sofcie, na docieranie, pewnie dowalone paliwem
« Dodane: 04.07.2013, 12:32 »Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Pokaż fotki środka jak to to jest wyposażone :D
nie mam, po urlopie...środek jest zajebiaszczy, od FF2 przeskok o lata świetlne :D
Autko wygląda pięknie. To będzie kolejny zakup jak tylko będzie w zasięgu portfela.
Nie wiem jak może się nie podobać.
no no nooo piękny...
a ja na spocie go nie zobaczę ;(
A ja go już widziałem, nawet w nim piłem :D
Cytat: wilhelm w 04.07.2013, 17:49
nawet w nim piłem :D
Jest ciepło to pić się chce. 8)
Ah... ta dzisiejsza młodzież. ;)
Bardzo fajny :D
Cytat: wilhelm w 04.07.2013, 17:49
A ja go już widziałem, nawet w nim piłem :D
:D :D :D
A mogłem wtedy jechać... też bym się w nim napił :D :D :D
Ja chętnie bym zobaczył filmik jak autko mruczy i jedzie. :-)
kiedy program ? ;)
po powrocie z urlopu, właśnie startuje...no i z 2000km na dotarcie i zmiana oleju na jakis słuszny, bo ten fordowski castrol 5w20 to raczej słaby pomysł :)
Zacna fura :)
mi jednak bardziej podoba sie rozszczepiony wydech z RS :) pogratulowac :)
http://www.carsreviews2014.com/wp-content/uploads/2013/05/ford_focus_rs_iii_yellow_2014_2015_2016.jpg[/img]]
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://[img%20width=600%20height=399)
...docieramy w szerokim zakresie obrotów :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
No, no, ładne autko Heko. :)
Ładnie to śmiga , co prawda to był tylko krótki oes zapełnionym autem po okolicach plazy ale nieźle jedzie :D
I do tego ten dźwięk. Zabijcie mnie nigdy bym nie powiedział ,że tak R4 będzie brzmieć. ;)
Cytat: caqerr w 19.07.2013, 21:02Zabijcie mnie nigdy bym nie powiedział,że tak R4 będzie brzmieć.
Oto cała tajemnica: http://www.worldcarfans.com/112100949192/ford-develops-sound-symposer-for-amplifying-engine-sound (http://www.worldcarfans.com/112100949192/ford-develops-sound-symposer-for-amplifying-engine-sound). :)
Cytat: Tomasz w 19.07.2013, 22:32
Oto cała tajemnica: http://www.worldcarfans.com/112100949192/ford-develops-sound-symposer-for-amplifying-engine-sound (http://www.worldcarfans.com/112100949192/ford-develops-sound-symposer-for-amplifying-engine-sound). :)
Wiem, Heko o tym wspominał. Robi nieziemską robotę w stosunku do tego co robi w MK2...
to nie tajemnica...w v-kach wiercą dodatkowe dziury w airboxach żeby brzmiały, a tu ford pomyslał sprytnie jak to zrobić :)
Zdaje mi się, czy on ma podświetlane klamory?
Cytat: heko w 19.07.2013, 21:45to nie tajemnica...w v-kach wiercą dodatkowe dziury w airboxach żeby brzmiały, a tu ford pomyslał sprytnie jak to zrobić
W zwykłych to robili wszystko, żeby nie brzmiały (rezonator + zwężka), a w V-kach ST... No cóż... Poszli po taniości. :) Tak czy siak symposer to jeszcze nie dźwięk silnika z głośników jak w BMW. :)
« Dodane: 27.07.2013, 21:13 »Cytat: cramp120 w 27.07.2013, 19:33Zdaje mi się, czy on ma podświetlane klamory?
...i nakładki na progach?
PS. Wnętrze rzeczywiście dużo ciekawsze niż w mk2. :)
Widziałem, siedziałem, zostałem przewieziony, jestem pod wrażeniem całości - Piękny, szybki ST
Heko kiedy jakieś zdjęcia robimy? :)
Cytat: cramp120 w 27.07.2013, 20:33
Zdaje mi się, czy on ma podświetlane klamory?
jak dobrze widziałem to ma ;)
Cytat: Tomasz w 27.07.2013, 20:13..i nakładki na progach?
to na bank ma :)
Heko kiedy bierzesz się za mody? I tak już dużo wytrzymałeś :D
wszystkie wnęki, klamki, schowki podświetlane są na czerwono...a napisy na progach całe świecą
jak dobije ze 3000km, wywalę oliwę fordowo/castrolową do pieca, to zabiorę się zamoda
Środek to kosmos w porównaniu z Mk2. Fotele prawie jak w Star treku :mask:
...teraz dopiero zauważyłem. Czemu fotele masz szaro-czarne a nie pomarańczowo-czarne ? Opcja taka czy sam tak wybrałeś ?
jest kilka wersji, żółta szmatka łatwo się syfi...poza tym nie chciałem aż tak wyzywającego wnętrza :)
Ile można dmuchnąć ? IC będziesz wymieniał ? znajomy zamontował kompletny układ wydechowy Miltec fajnie zaczął gadać :) Gratuluję autka.
nie wiem...zasadniczo niema info w temacie, coś tam w UK próbują, ale szału niema :)
myślę 300+...DP i IC tak czy inaczej do zrobienia
Jak ogarniesz swojego to może kolega się zgłosi, z tym że on nie chce przekraczać 300..
...a jak jak najbardziej :D
...no to zaczęło się, efekt dzisiejszej "zabawy"
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
nieźle, spróbuj wypłaszczyc bardziej moment.
jak znajdę jeszcze co najmniej z 10 map, to jakoś bedzie, bo ten soft, to 32bitowa masakra...tak naprawdę to wyjąłem sterownik żeby go odczytać i przygotować sobie rozpiskę map, ale oczywiście nie mogłem sobie odpuścić i wrócić do domu na serii :D
Czyli od niechcenia machnąłeś 20 koni. Hehe. Fajnie.
pwiem tylko że na drodze wyglada to znaaacznie lepiej
Tylko program czy coś zmieniałeś ?
zaczynam od softa...na grubsze mody...DP IC itd przyjdzie czas...muszę jeszcze w aso dogadać sprawy :)
Jezeli chodzi o serwis to wiem że nie robią problemu z wydechem i IC. boli ich soft.
Cytat: sseebbaa1 w 18.08.2013, 10:46
Czyli od niechcenia machnąłeś 20 koni. Hehe. Fajnie.
koni jak koni... moment podskoczył o 74NM!!
...Heko nie za dużo tego momentu ? sprzęgło klęknie, wyszło od tego niechcenia więcej jak w zdłubanych ST MK2 i więcej jak w ori RS MK2 :stupid:
bo zrobić sporo Nma, to najprostsza sprawa, bedziemy "walczyć" "D
Twój Ecoboost też jak starsza foka ma stałą geometrię?
jak każda turbobena
I jakie masz ciśnienie szczytowe? Też około 1,3 bara?
serie 1.35bar, na tym modzie 1.45
Cytat: heko w 20.08.2013, 17:53
jak każda turbobena
911 turbo ma zmienną geometrie :)
...a teraz pytanko, jaką felgę zapodać na zimówkę, nie ma kosztować 4 klocki, ma być twarda i nie straszyć, na allegro znalazłem tylko takie od Mondeo MK4, miałem takie i są niezniszczalne :)
http://allegro.pl/ford-mondeo-focus-s-max-oryginalne-felgi-alu-17-i3466815627.html
wyglądają na trwałe, nie wiem czy takie pełne "wypełnienie" pasuje do bryły MK3,
może coś takiego - lżejszego z wyglądu?
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-mondeo-mk4-s-max-kuga-5x108-17-i3420282699.html
BTW teamt do poprawy na "Ecoboost 273" :p
ooo...super, biorę...malnę na czarno i bedzie piknie...tylko ET masakra 55, trzeba dystanse zapodać
oponka może taka? http://www.24opony.pl/opony,0,66961/goodyear-ug-8-performance-225-50-r17-98-v-xl.html
...a tak a"propos, montował już ktoś dystanse do ff3...tak myślałem o 1.5cm choć na tył :)
Cytat: heko w 21.08.2013, 15:00choć na tył
Trochę bez sensu tylko na tył.
Zrobi się z tego tylko podsterowność, co zwłaszcza przy FWD nie jest zaletą.
do tych zimówek to na 100% bedą potrzebne, nie wiem co mam seryjnie, ale na pewno mniejsze ET
Nie kwestionuję sensowności dystansów (sam założyłem akurat dzisiaj 20mm od Eibacha w moim ST220).
Myślę tylko, że jak już zakładać to komplet 4szt i raczej tej samej grubości. A z Twojej wypowiedzi wynikało, że tylko tył chcesz poszerzyć... i to byłoby bez sensu.
heko ja bym nie zakładał dystansów, moim zdaniem wpływa to niekorzystnie na zawieszenie i łożyska. Miałem nie byłem zadowolony. Przecież nowy ST trzyma się drogi jak RS, latałem nowym ST i rórznica w porównaniu z mk2 jest ogromna.Pozdrawiam
no jest nieźle, tylko lubię jak jest trochę szerzej :)
jeżeli dystanse by weszły to też szpilki dłuższe trzeba zapodać albo dystanse które przykręca się do piast i koło do piasty wtedy
szukałem i ceny są duże - lepiej kupić felgi z lepszym ET i nie kombinować ;)
Z jednej strony dobry przykręcany dystans nie jest żadnym kombinowaniem - w sensie słabego połączenia.
Z drugiej strony jeżeli Heko chce dopiero kupić felgi to rzeczywiście można poszukać felg z niskim ET.
No ale z trzeciej strony :) oryginalne felgi Forda są naprawdę mocne i warto je zakładać do jazdy po dziurawych miastach czy zimą.
Ja właśnie dołożyłem dystanse do ori felg 18" bo drogi w Gorzowie nie rozpieszczają. Miałem na tych felgach już kilka porządnych bum bum po dziurach, a po sezonie nie musiałem nawet prostować felg.
Wybór więc należy do Heko. A Heko wybiera bramkę nr ...
...ori felgi Forda zawsze mają ET 52 ew. 55 więc nie ma wyboru, a w cenie 1500-2000 można co najwyżej chinole kupić...a nie dam za kółka na zimę 6000...bo za gumy zapłacę ok 2600
Heko poluj na okazje na aukcjach.
Ja na początku tego roku na allegro kupiłem nowiutki komplet oryginalnych felg do S-Maxa żony. 15-ramienne 17x7.0 et50.
Z rodzaju rzeczy sprzedawanych przez sprzedawcę wywnioskowałem że podbiera on całe nowe koła z samochodów sprzedawanych w salonie.
Takie felgi kupiłem za niecałe 1300zł !
Nawet na takie felgi włożyłbyś oponki 215 i na zimę byłoby super. No ale ET rzeczywiście wysokie.
Pozdrawiam.
Heko, Braidy sobie zamów - robią z parametrami jakie chcesz. Firma XXL rally czy jakoś tak. Gdzieś nawet na południu mają siedzibę.
masz linkę jakąś?
...mogę mieś SpeedLine jakieś ładne za lekko ponad 2000zeta
http://www.xxlrally.pl/braid/
No ale tanio nie będzie. Tysiaka za sztukę trzeba liczyć. Plus jest taki, że szerokość, ET czy otwór centrujący jest pod wymiar.
...jest...jest, wszystko wymiarowe, tylko cena :(
No jest to jedyny powód, dlaczego ich jeszcze nie mam.
No proszę :)
Chyba muszę się podjechać z hamować i oblookać furkę :)
...kupiłem :)
http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-2008-felgi-aluminiowe-alufelgi-17-i3452213682.html
« Dodane: 30.08.2013, 17:46 »...a wczoraj jeszcze się troszke pobawiłem na rolkach, dalej lipa, jutro walczę dalej
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Nie no faktycznie lipa. Tylko 340 koni? Przecież ja to na wstecznym objadę :D
« Dodane: 30.08.2013, 18:41 »
Ale ciekawi mnie fakt co się dzieje przy 3200 obrotów... nagle dołek zamienia się w górkę :)
...hehehe, nie ten wykres, to bejca 3. biturbo z dzisiaj :D
to je moje :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Ta beta 690Nm, nieźle grubo :D A u Ciebie prawie 40KM i 80Nm więcej. Jak na sam program to coś pięknego :D
Na wykresie też fajnie widać jak silnik się ułożył - czerwona i niebieska linia.
Wyprostował się przebieg Nm.
...dokładnie, ale to prawdopodobnie zasługa Ford, który wypuszcza nowe z jakimś ogranicznikiem, dokładnie w tym miejscu boost spadał o 0.15 bar, teraz trzyma ciśnienie do końca
Mistrz NM z Ciebie ;-) ! Strasznie dużo Ci tych NM-ów wyszlo. Seria 400... a fabrycznie powinna miec 360! Po czipsie to juz w ogóle mistrzostwo. A tu przecież graty ori... przy jakim booście wychodził aktualny wynik ? Przy jakim chodziła seria ? Powiem tak : poważnie mysle czy nie poprawić u Ciebie programu ! ...ale chyba najpierw usunę wąskie gardo - ic fmic na jakiś Radtec - ale wtedy bez 480-500NM od Ciebie nie wyjade... konie nie ważne byleby moment byl zacniejszy niz aktualnie ;-)
seria 1.35...teraz 1.4bar
Nm będę starał się zdjąć, kucy dołożyć, takie płaskie 450/300 :)
480-500Nm zabije Ci napęd błyskawicznie :)
Sprzęgło RS, półosie ori... przy założeniu że nie bedzie (wielu) startów ze świateł z pełnym gazem to ile NM to wytrzyma ?
Aktualnie jest 430 nm i robi się trochu przymało ...
Kris jak poczujesz te 500Nm to uwierz że półosi nie wytrzyma zbyt długo :)
Kris, dla przyśpieszenia ważna jest moc, a nie moment obrotowy.
Nmonometry są odpowiedzialne za zrywanie przyczepności opon i ukręcanie wszystkich mechanicznych elementów.
Gdy będziesz miał dużą moc przy momencie o stabilnym przebiegu, to będziesz cieszył się przyśpieszeniami a samochód w rzeczywistości mniej ucierpi.
Napisałeś, że "robi się trochu przymało". Ale czego Ci mało?
Wychodzę z założenia, że przyśpieszenia. Ale może chodziło Ci o wydatki...
Heko dobrze gada. Jak jeździsz sportowo, umiejętnie wachlując biegami, to interesuje Cię w zasadzie tylko moc maksymalna.
Moment = elastyczność , wrażenie przyspieszenia (niekoniecznie ze startu zatrzymanego) przy np 270KM i 500NM jest większe jak przy 300KM i 430NM...
aktualna kreska u mnie taka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://imageshack.us/photo/my-images/94/xtgv.jpg/)
Heko - sorki za zaśmiecanie
« Dodane: 03.09.2013, 11:51 »Cytat: sseebbaa1 w 03.09.2013, 06:49Heko dobrze gada. Jak jeździsz sportowo, umiejętnie wachlując biegami, to interesuje Cię w zasadzie tylko moc maksymalna.
...tylko że właśnie Heko czipsuje tak że moment jest nadspodziewanie wysoki w stosunku do mocy i to jest prawidłowość jak patrzę na kreski chłopaków (Wilhelm,Dawpi,Carlos) którzy czipsowali STki u niego, chociażby na tle PRomotora , gdzie moment jest powiedzmy umiarkowany za to moc wysoka. Np u mnie lub u Vtec-a.
Polatałem trochę na aktualnym setupie i zwyczajnie głośno się zastanawiam nad korektami ale nie takimi które mnie zrujnują.
O ile dobrze pamiętam to Nm odpowiadają za przyśpieszenie na niższych obrotach, a koniki za osiągi i prędkość na wyższych.Podsumowując dołem ciągnie Nm a górą koniki. Mogę się mylić. Heko nam to pewnie wyjaśni.
Zależność pomiędzy mocą a momentem obrotowym :
Moc (przy określonych obrotach) jest to moment obrotowy pomnożony przez liczbę obrotów na minutę.
Już tylko z tej zależności można uzyskać odpowiedzi na wiele formułowanych tu pytań.
Cytat: sseebbaa1 w 03.09.2013, 06:49Gdy będziesz miał dużą moc przy momencie o stabilnym przebiegu, to będziesz cieszył się przyśpieszeniami a samochód w rzeczywistości mniej ucierpi.
sseebbaa1 - a to co widzisz na wykresie odpowiada Twojemu założeniu ? Jest optymalne czy warto pogmerać w programie ?
Zwróć uwagę jednak na fakt taki. Rajdówki WRC mają ok 300 KM ale 550 NM. Nie na odwrót
Cytat: Kris1976 w 03.09.2013, 17:11Rajdówki WRC mają ok 300 KM ale 550 NM. Nie na odwrót
Wynika to z przepisów ograniczających moc. :)
Co jak co ale wrażenie dużego momentu obrotowego jest bezcenne
To prawda. Jest to fajne uczucie kiedy samochód odjeżdża, a silnik wcale nie musi ryczeć.
Ale to i tak nie przesądza o maksymalnym przyśpieszeniu auta.
Najlepiej mieć szybko rosnący, a następnie płaski przebieg momentu i ciągnący się jak najdalej. Bo wtedy pomnożony przez obroty da pięknie wspinającą się moc. A taki ciągły wzrost mocy wraz z wchodzeniem silnika na obroty jest, jak dla mnie, jeszcze piękniejszy.
U mnie Nm jest płaski w zakresie od 2800-4400 (516Nm) a przy 6900 (370Nm)
...Ty masz turbo i wtryski z RS, więc niema problema dla osprzętu...a cylinderki i tak popękają :)
Wiem już raz 5-ty cylinder sobie strzelił, kompletny słupek od RS-a już leży i czeka na montaż :) Wtryski Też 750cc :)
heko jak teraz maszyna chodzi po korekcie programu ? jak to wygląda z serwisem po wirusie pytam ponieważ ford stosuje dziwną metodę usuwania niektórych błędów i od razu wgrywają aktualizację oprogramowania.
...zap...la, ale to początek dopiero, wykres paskudny, wczoraj miałem trochę czasu, to sobie sterownik uwaliłem i 5h stawiałem na nogi :(
...jeszcze mi żadnego ecoboosta zachipowanego nie zaktualizowali, więc niema tragedii
Mi ostatnio ecoboosta aktualizowali dlatego pytam, poinformowali mnie że jeżeli był jakiś program zrobiony to już go nie ma.
...i tak za każdym razem przy przeglądzie?
Nie wiem to była dopiero pierwsz wizyta, ecoboost za długo dogrzewał silnik czy coś takiego i zrobili aktualizację. Fakt że po aktualizacji temp 90c ma chyba po 60 sekundach od momentu odpalenia, wcześniej trochę to trwało. Jeżeli w momencie inspekcji auta wyjdzie jakiś błąd (w czasie trwania gwarancji ) , to procedura forda polega na aktualizacji oprogramowania. Info z ASO.
zapomnij wskazania temp na wskaźniku, to bzdura :P
Cytat: heko w 04.09.2013, 11:05
zapomnij wskazania temp na wskaźniku, to bzdura :P
A jak to działa u ciebie bo u mnie po odpaleniu nie zdążę wyjechać z ogrodu i nagle temp idzie do pionu.Chyba że to zasługa pakietu zimowego ??
..dupa, to lipa jest, podepniesz diagnozę to się okazuje że jak wskazówka stoi na pion, to ledwie 55st jest...je nie deptam długo, dopiero jak temp. oleju wstanie, bo patrząc na wskazania temp. silnika, zajechałbym motorownie szybciutko
90 stopni w 60 sekund?
To Mondeo ST220 chyba nie zagrzeje się tak szybko, a słynie z szybkiego grzania.
Zresztą chyba nawet czajnik nie dałby rady hehe !
A więc już wiem trochę więcej, podobno wszystkie ecoboost wyposażone są w dogrzewanie silnika w celu zmniejszenia zużycia paliwa.Panowie dzisiaj odpalili przy mnie innego eco... i tak samo szybko sie nagrzał do 90st. Co do wskazników także sugeruję się tylko i wyłącznie tem. oleju.
...ostatnio jakiś palant przywalił mi w błotnik i zrobił paskudnego wgniota, dzisiaj bylem w katowicach na naprawie, efekt oszałamiający :D
ostatnia fotka na dole http://dufal.pl/strona/pl/9/efekty-przed-i-po#
Faktycznie Grześ efekt oszałamiający, jakbym tego kogoś dorwał to ojojojojoj... mogłoby być różnie...
Kurcze naprawdę fajnie naprawione.
Ile dałeś za usunięcie tego wgniota?
po rabacie 250zeta
Myślę, że naprawa warta swojej ceny.
Pozostanie przecież fabryczna grubość lakieru.
A tego sprawcę wgniotu dorwałeś chociaż?
...dokładnie, nie chciałem malować
...no skąd, jakiś cichociemny...muszę jakąś kamerkę chyba zamontować...tylko taką co całą noc ogarnie, albo uruchomi się na ruch :)
Też myślałem nad kamerką, ale chyba za dużo moich grzechów by nagrywała :evil:
A sprawdzałeś czy w miejscu zdarzenia nie było jakiegoś monitoringu?
Czasami jakiś sklep w pobliżu ma kamery i można podejść i zapytać.
Za drobną opłatą zrzucą nagranie na płytę lub pendriva.
Mi już udawało się namierzyć tak sprawcę.
Tylko trzeba rozglądnąć się za rozmieszczeniem monitoringu.
...nie było
no i przeszedłem testy spalania:
80km autostrady (niemieckiej) prędkość cały czas
220...250 raz 270km/h śr. 17,2l.
80km autostrady tempomat
160km/h bez przerwy śr.
11,1l. 200km drogi z Bieszczad,
60...100km/h i co jakiś czas wyprzedzanie kolumny na pełnym bucie
7,9l :D
czyli w przeciwieństwie do diesla, zdecydowana zależność od prędkości, no i miłe zaskoczenie g:DD
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
A prędkość na podstawie licznika czy GPS?
Ja licznikom nie wierzę...
to prędkości z licznika, GPS:
licznik (tempomat) 160, GPS 155
200, GPS 193
250, GPS 241
W moim Mondeo ST220 licznik też podobnie przekłamuje.
Ale z kolei w S-Maxie podaje rzeczywiste wartości, ale dopiero po tym jak zamontowałem mu opony troszeczkę większe (225/55R17 zamiast 225/50R17).
:)
Czyli ile wyszła maksymalna prędkość w Twoim samochodzie (na płaskim, zgodnie z GPSem)?
Cytat: heko w 10.09.2013, 19:4880km autostrady (niemieckiej) prędkość cały czas 220...250 raz 270km/h śr. 17,2l.
a wskaźnik temperatury oleju skoczył trochę wyżej czy "stał" na środku skalomierza ?
...wyżej, ale nie tak wysoko jak na oleju fabrycznym, na Castrolu przy próbach 250km/h szybko szybował na ponad 120st, na Millersie nie miałem jeszcze więcej niż 115st
Kurde to czemu u mnie jest odwrotnie ?
na oleju z beczki z ASO nie podchodziło do czerwonego pola. Na Motulu 300V 0W40 przy v-max trzymanym powiedzmy przez ok 3 minuty wskaźnik włazi na czerwone ?!
...zmień na Millersa :D ...Przemek w RS-sie miłał to samo, a na Millersie daje radę :)
...skoro tak mówisz to zdaje się że nie mam wyjścia...jak się chce jeździć 250-260km/h :evil:
A Motul miał być najlepszy ... :E
...jak bedziesz zmieniał, daj znać, dobiorę Ci odpowiedni i podeślę :)
17-ki na zimę przygotowane, używki za 1000zeta z Kugi + renowacja za 400zł. proszkiem w graficie z metalikiem :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Może to nieźle wyglądać!
A jakie zimówki na to montujesz?
225/50/17 GY UG8 oczywiście :)
Świetny wybór, tylko że nie taki oczywisty... Bo takiej opony nie ma w tym rozmiarze... :)
W tym rozmiarze jest to opona UltraGrip 8 Performance. A jest to inny bieżnik.
Chcociaż myślę, że chodziło Ci właśnie o te Performance.
Ja bardzo lubię opony Goodyeara i z reguły je kupuję.
Na lato do swojego ST220 kupiłem Eagle F1 Asymmetric 2.
W poprzednim Mondeo MK3 TDCi miałem na zimę UG 8 (bez dopisku Performance) i były to w niezależnych testach naljepsze opony na mokrym. Jeździłem po 200km/h przy ujemnych temperaturach na suchym asfalcie. Na mokrym lub chlapie pośniegowej były bezkonkurencyjne. Połykałem zimą w zakrętach dużo mocniejsze auta.
I teraz na zimę też bedę musiał kupić oponki, bo mój ST ma tylko letnie. I będą to Goodyeary UltraGrip 8 Performance, bo takie są w rozmiarze 225/40R18.
Problem jest tylko taki, że za bardzo nie ma testów porównawczych, w których te UG 8 Performance mogłyby zmierzyć się z czołówką. Nigdy nie zawiodlem się na GY (zwłaszcza najwyższych modelach opon), ale fajnie byłoby obiektywnie porównać.
Dlatego ja poczekam z zakupem jeszcze co najmniej do końca września, bo wtedy powinny pojawić się aktualne testy zimówek na stronie ADAC. Tym testom wierzę.
PS. Ale i tak chyba kupię te GY tak jak Ty. 8)
ostatnie lata miałem:
Dunlop D3
GY UG 7+
GY UB 8
...zawsze dobierałem opony patrząc na testy ADAC i nigdy się nie zawiodłem, teraz mam propozycję na Conti TS830 w dobrej cenie, ale chyba poczekam jak dostanę cennik z hurtowni na ten sezon, wtedy zdecyduję :)
na Foce też mam teraz GY F1 Asym. 2 wydaje mi się że są mocno uniwersalne, niesamowita trakcja na mokrym, olbrzyma ochrona rantu felgi (juz 2x się przydała i spotkanie z krawężnikiem odbyło się całkowicie bezśladowo)...ale lekko miękka, pływająca, jeśli chodzi o zmiany kierunku jazdy
Też miałem wcześniej UG 7+. Bardzo dobre wrażenia.
Zresztą to one spowodowały, że później kupiłem następcę czyli UG 8.
A co do letnich opon Asymmetric2, to mam takie same odczucia. Na mokrym jeżdżę ST niewiele wolniej niż wcześniejszym TDCi na suchym.
Rzeczywiście Asymm.2 na suchej nawierzchni mogłaby minimalnie lepiej trzymać, ale ma za to inną bardzo cenną właściwość w jeździe po drogach publicznych. Duży zakres graniczny.
Opona ładnie pokazuje, że zaraz będzie puszczać. Dzięki temu tak naprawdę w normalnej jeździe jest się szybszym. Bo często można zareagować na nieprzewidzianą sytuację nawet przy ostrym pałowaniu. W zakrętach przy dużych prędkościach czuć jak tył powoli ucieka, ale jednak nie całkiem. To wpływa na bezpieczeństwo, bo opona nie zaskakuje nagłą utratą przyczepności.
Ale powiedz czy też to tak odczuwasz w Focusie ST? Bo ja pisałem o Mondeo ST który jest dłuższy.
Sorry za lekki OT bo pisałeś o zimówkach, ale interesuje mnie jak FF mk3 ST reaguje na znane mi opony letnie.
co do trakcji w całym zakresie, nie mam w ogóle zastrzeżeń, kleją doskonale i są 100% przewidywalne, tylko przy jeździe na wprost z większymi prędkościami jeśli ruszę kierą w lewo i w prawo, lekko pływa, jak bym jechał na 14-kach
Może to być spowodowane niezbyt twardymi bokami opon w GY.
Np. Bridgestone RE050A miały dużo twardsze boki i tym samym reakcja była trochę szybsza. Ale z kolei Bridgestone na mokrym był słabiutki. Te kilka procent przewagi na suchym nie rekompensowało ogromnej straty ma mokrym czy lekko wilgotnym.
A wracając do Twoich felg na zimę myślę, że dobrze dobrałeś model. Jakieś wieloszprychowe chyba nie pasowałyby.
Nie będą zbyt schowane w nadkolu? (myślę o ET)
...no właśnie o ET55 się martwię, założę to się okaże, ale 7.5" przy większym ET powinno być podobnie jak 8" przy mniejszymET
Cytat: heko w 15.09.2013, 14:217.5" przy większym ET powinno być podobnie jak 8" przy mniejszymET
Czy na pewno to dobrze policzyłeś?
Myślę, że niestety źle...
Węższa felga = mocniej schowane.
Większe ET = mocniej schowane.
a zatem
Węższa felga + większe ET = bardzo mocno schowane !
Policz to jeszcze raz :)
...no liczyłem i powinno być ok. mam 8" i ET 52, na zimę 7.5" ET 55 :)
http://www.felgi.pl/artykul/szerokosc-felgi-i-odsadzenie-et-offset
teoretycznie felga powinna wystawać odrobinę bardziej niż teraz
Mylisz się.
Większe ET oznacza że koło bardziej się schowa!
W porównaniu do swoich letnich zamiast ET52,5 zamontujesz ET55, co spowoduje, że koło będzie GŁĘBIEJ o 2,5mm.
A do tego zastosujesz jeszcze węższą felgę, która nie może bardziej wystawać, bo przecież jest ... węższa :)
W Twoim przypadku zewnętrzny rant nowych felg zimowych będzie schowany o 8,5mm bardziej niż masz to w swoich letnich.
zgadza się, dokładnie tyle... za to zostanie zachowane fabryczne ustawienie koła :p
no niestety, węższe koła na zimę w dodatku lekko schowane, no cóż, zima na polskich drogach to nie miejsce dla 300 konnych hot hatch-czy :(
Cytat: heko w 15.09.2013, 18:32za to zostanie zachowane fabryczne ustawienie koła
A jakie jest ET felg fabrycznych w Twoim Focusie?
...nie wiem...ale chyba 52 :D
heko mam pytanie , mój samochód został wystrojony na 517 Nm natomiast na innych hamowniach wychodzi prawie 600Nm o co tu chodzi ? Zaznaczę że konie wychodzą podobnie na wszystkich hamowniach na jakich mierzyłem.
600?...nie bardzo mi sie chce wierzyć, widziałem wykres u Mirasa, niema pików itd. na jakich innych hamowniach mierzyłeś< wrzuć wykresy, może coś zobaczę
Dzięki jutro wstawię foto.
heko sprawdzisz te moje wypociny z ELM-a na priv ?
...tak, trochę to chaotyczne :)
a miało być uporządkowane :}
« Dodane: 26.09.2013, 01:51 »
kąt wyprzedzenia zapłonu sprawdzić dokładniej wg wskazówek ?
Heko poddałeś się w moim temacie , nic nie odpisałeś ... :(
Heko, a jakie są hamulce z przodu w Twoim FF III ST ?
Chodzi mi o wymiary tarcz oraz rodzaj zacisków.
Czy to jest tak samo jak we wcześniejszej (drugiej) generacji Focusa?
tarcze 320mm, zacisk chyba nic nadzwyczajnego, nie wiem, wygląda standardowo :)
OK.
Myślalem, że zrobili jakiś upgrade który mógłbym wykorzystać do ST220.
Ale skoro nie, to zostają zaciski od FF II ST.
Dzięki.
pojeżdżawka Radom, ostatnia sobota :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
i Foczka w akcji
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
konkurencja bardzo mocna, ale udało się, Megny RS, Golfy R i Leony modzone na 300-350KM, jakiś Toyoty GT, Corvetty 500-600KM i wszystko objechane :D ...tylko dobrze przygotowane EVO X 400KM dało mi radę :)
gratulacje :D
Heheh moje gratulacje:D
Nie ma to jak FORD
No... no... nic tylko gratulować. To jakie parametry masz teraz?
Czy siódme auto od prawej (żółte) to Golf, na pierwszy rzut przypomina Octavię?
Zestaw samochodów boski, nic tylko pomarzyć. Wybieram Leona, potem eRkę. Na nową fokę mnie nie stać. ;)
Musiało być fajnie... :]
to Golf gti Pirelli edition zdłubany na 360KM :)
290KM 480Nm...ale na torze byłem na serii...258KM 400Nm
Ekipa pierwsza klasa.
Masz może filmik?
niestety, nie mam :(
były jeszcze inne furki, razem 20, ale uciekły przed finalnym foto (dla 600-konnej Corvetty porażka z "maluszkami" nie była im w smak :) )
Cytat: heko w 23.10.2013, 20:58tylko dobrze przygotowane EVO X 400KM dało mi radę
Taki wynik to głównie zasługa kierownika pojazdu!
Gratuluję.
A na jakich oponach byłeś na torze?
...spooooro za wąskich slickach yokohama 190 17"
No tak czułem, że zagrałeś trochę oponami.
Co slick to slick...
Ktoś jeszcze był na slickach?
właściwie większość, poza Golfem R i gti...ale te nawet nie próbowały nawiązać walki
... to co się będzie działo jak założysz lepszy zawias, stab, wydech , IC, strojenie...
...nie wiele będę robił z zawiasem, glebował nie będę w ogóle, bo to dupowóz na co dzień i muszę parkować "na osiedlu" no i jazda "terenowa" do firmy, zimą w góry itd.
stab z tyłu jest potężny, przedniego się nie rusza, bo straci trakcję
na slicku dupa jest nie do ruszenia, moim zdaniem stabilniejsza niż w ST2, więc co do zawiasa, jestem mega zadowolony, na seryjnym kole jest stabilnie, ale jest także chętny do zamiatania dupą, może komuś to przeszkadzać, ale daje to możliwość poprawy trakcji, jak zaczyna płużyć
strojenie koniecznie, bo teraźniejszy mod to prowizorka, 1000km na rokach i dalej jeżdżę na serii, bo parametry mi nie odpowiadają i nie chodzi o wyniki, bo 290KM to max na tym turbo (K03) ale muszę znaleźć sporo map, aby boost rósł tak jak w serii, progresywnie, moment zmniejszyć max do 450Nm itd. teraz dowaliłem tylko napełnianiem, boostem i zapłonem, lambda jest ok. a reszta lipa
w zimie skonstruuję DP 3", może wyleci środkowy tłumik, choć patrząc na jego gabaryty, może być za głośno, czytaj rezonans, a tego nie chcę...no i dalsze strojenie, mapy progresywnego boosta już znalazłem w międzyczasie :)
...na próbę może chociaż wyrzuć ten środkowy tłumik...
...to na 100% :)
...a takie GT86 to raczej nie mają polotu do Foki :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
No trochę inna moc :)
wagę tez mniejsza...to po prostu tylnonapędówka, więc trakcja na torze mizerna
heko, a jakie slicki miałeś wtedy na torze?
Ja zastanawiałem się kiedyś nad kupieniem slicków, żeby może przekonać się na własnym samochodzie jaki to efekt daje ( oczywiście na torze).
...miałem Yokohamy rajdowe, ale zbyt wąskie 17/190...ale różnica po rozgrzaniu w stosunku do serii jest spora
A to były takie całkowite slicki czy były nacinane?
Pamiętasz jaki to model Yokohamy?
Pytam z ciekawości bo sam nie mam doświadczenia ze slickami.
rajdowe, znaczy nacinane, ale to tylko takie krótkie kreski
jeśli będziesz potrzebował dobrać i kupić używki albo nówki, to mogę dać Ci namiar tel.
A jest sens kupowania używanych?
Ile tej opony tam zostaje jeszcze? I jak to wypada w porównaniu do cen używka/nowa?
...wystarczająco dużo na parę pojeżdżawek, używki ok. 1300...nówki od 2000 w górę...raczej sporo w górę
Kurcze heko, ale bardziej chodziło mi o porównanie % ceny nówki jaką musisz zaplacić za używane slicki, do tego ile % opony jeszcze zostało.
Czyli np. może jest tak, że musisz zapłacić 60% ceny nowych, a dostajesz tylko 40% opony. A może jest odwrotnie, że jest to bardziej opłacalne (w zasadzie chodzi o takie trochę matematyczne porównanie).
Potrafisz to jakoś oszacować? Ja nigdy nie widziałem jak mocno zajeżdżone są takie slicki, które ktoś zdecydował się odsprzedać...
slicki sprowadzane są zazwyczaj z zagranicy, z różnych zawodów itd. są naprawdę z niezłym stanie, 50% grubości mieszanki przy dobrze dobranej oponie, odpowiednio dopompowanej, daje możliwość pojeżdżenia w wielu pojeżdżawkach
nowy markowy slick zaczyna się od 600-700zł. możesz trafić za 1300zł. gumy zużyte w 50% warte jako nowe np. 4000zł.
za 2500 złą kupisz najtańsze, niezłe, nowe slicki 17"ki
Nowy markowy slick wyścigowy czy rajdowy to kosz ponad 1000pln za sztukę a dobre używki można kupić od 300 do 500pln
i nie ma sensu kupować nowych na pojeżdżawki, raz przehamujesz oponę i jesteś w plecy 1000pln bo będzie miała bicie.
Nowe kupuje się na tor na zawody.
Do upalania bez sensu nowe.
dlatego następne biorę też używki za ok 1200-1400zł. :P
OK. Dzięki Wam obu za wyjaśnienie.
W sumie to przekonaliście mnie.
Teraz to chyba wypadałoby kupić jeszcze dodatkowy komplet felg, na których od razu będą założone slicki.
A już tak całkiem na marginesie: czy lepiej kupować takie slicki teraz - jesienią, zimą?
Czy może ceny będą niższe w sezonie wyścigowym, kiedy jest więcej ich na zbyciu?
A może to nie ma wpływu na cenę?
ja tylko dodam że:
Do sprzedania posiadam w super stanie slicki 2 szt. Pirelli RX7 w rozmiarze 225/650 oraz w średnim stanie 2 szt. Michelin o rozmiarze 215/45 250/640/18 w mieszance średniej.
Idealne na Poznań, Kielce lub Ułęż. Te drugie opony jeździły jeden trening na tylnej ośce w FWD na Ułężu. Pirelli nie zdążyłem użyć. Przerzuciłem się na mniejszy rozmiar felg, w związku z czym towar zalega.
Sprzedaję tylko komplet.
Do obejrzenia w centrum Warszawy.
Cena opon 1150zł
zdjęcia w linku poniżej:
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65976-slick-2szt-michelin-i-2szt-pirelli-rx7/
fajne cyferki :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
no i chwilkę później...ale to szybko leci, dopiero odebrałem, a tu już 10 000km
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Jak coś fajne to i fajnie się jeździ. Widze że silnik tyle co dobrze dotarty:D
Cytat: vtec w 23.11.2013, 22:37
ja tylko dodam że:
Do sprzedania posiadam w super stanie slicki 2 szt. Pirelli RX7 w rozmiarze 225/650 oraz w średnim stanie 2 szt. Michelin o rozmiarze 215/45 250/640/18 w mieszance średniej.
Idealne na Poznań, Kielce lub Ułęż. Te drugie opony jeździły jeden trening na tylnej ośce w FWD na Ułężu. Pirelli nie zdążyłem użyć. Przerzuciłem się na mniejszy rozmiar felg, w związku z czym towar zalega.
Sprzedaję tylko komplet.
Do obejrzenia w centrum Warszawy.
Cena opon 1150zł
zdjęcia w linku poniżej:
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65976-slick-2szt-michelin-i-2szt-pirelli-rx7/
Cena wydaj się przystępna tylko moim zdaniem Pirelli trosze przegrzane tak przynajmniej wyglądają jak by popłynęły trochę ale do trackday'ów idealne
Michały widać ze wcześniej jeździły w rajdówce bo są otwarte (docięte) i pamiętajcie by opony zakładać rowaki dociętymi do wewnątrz tak by na zewnętrznej części opona była gładka bo inaczej zabijecie oponę w kilka kółek.
Natomiast pirelki które sa nie docięte można zakładać jak się chce - tak gdzie więcej mięsa dajemy na zewnątrz.
a btw dałem twoje ogłoszenie o oponach na fejsa do grupy rajdowe graty więc ew może ktoś zadzwonić
Cytat: walec w 27.11.2013, 01:59
a btw dałem twoje ogłoszenie o oponach na fejsa do grupy rajdowe graty więc ew może ktoś zadzwonić
thnx, ale myślę że od ręki sprzedam w marcu, a teraz to posucha ;)
Gdyby to była opona 15" sprzedała by się na pniu :D
dawno mnie tu nie było a temat Grzesia aż 19str. sporo jeździsz 2kkm/mc
...zacząłem jeździć po urlopie, wiec tak naprawdę, jeżdżąc "dookoła komina" wychodzi śr. 2,5kk/mc :)
no i przyszedł czas na zmiany, wczoraj wpadł downpipe i dekat 3"
dzisiaj wpada słuszniejsze turbo, więc będzie zabawa :D
seryjny IC leci do śmieci...temp. w dolocie 60st!!!
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(https://imageshack.com/i/n9xidkj)
A jaką temperaturę w dolocie uważasz za graniczną?
Wiadomo, że im niżej tym lepiej. Ale gdzie Twoim zdaniem granica?
40-45st
na hamowni zaliczyłem nawet 70st...tnie wtedy górę dość poważnie
porównania:
wysokość
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed12135716143571.html)
grubość
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20c6fef1d849eae9.html)
przed
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3ca0121e72ea9e2.html)
po
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc7886f3300fd20f.html)
orurowanie
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9281986a5d4e866c.html)
montaż MAP i wyjście z IC 67mm
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71d85c7c16a8da17.html)
ori dyfuzor
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e367443a31891f3.html)
Turbo gotowe ? :p
no jasne, już na pokładzie :)
No to czekamy na rezultat... :)
o kurtyna :) jestem ciekaw ile będzie, dużo to na pewno ale ciekawe jak bardzo :)
niezły ten seryjny "łapak" wiatru, skoda że u mnie nie montowali :(
no i duża chłodnica i to jaka gruba :D
...no i wyniki końcowe przeróbek mechanicznych, teraz strojenie :(
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/364c80fae585bbfa.html)
No jeszcze ciut ponad 10kuników do magicznej granicy:d
Gratuluje:D
to musi być znacznie więcej niż słabe 3 z przodu...chyba bym się zastrzelił, biorąc pod uwagę inwestycje :D
I tego Ci życze:D
No dobra heko - ja Cię sprawdzam :)
Na ile szacujesz moc po strojeniu? Co mówi Twoje doświadczenie?
Później sprawdzimy czy się pomyliłeś w ocenie hehe!
350...gdyby wylot z głowicy do turbo nie był taki ciasny...320 powinno pękać
bedzie 340KM +/- 3KM.
za powyższe liczę na jakiś drobny upust podczas strojenia u Ciebie, o ile kiedyś dojdzie do skutku ;)
jak trafiłeś, to bedzie raaaabat :D
obstawiam 350 :)
Cytat: vtec w 27.05.2014, 22:32
bedzie 340KM +/- 3KM.
za powyższe liczę na jakiś drobny upust podczas strojenia u Ciebie, o ile kiedyś dojdzie do skutku ;)
Witek też na strojenie do Heka !? :P
« Dodane: 28.05.2014, 09:49 »Cytat: heko w 27.05.2014, 20:12
to musi być znacznie więcej niż słabe 3 z przodu...chyba bym się zastrzelił, biorąc pod uwagę inwestycje :D
Jaki to IC ? fmic czy jakiś angol ?
Na agola nie wyglada :)
największy FMIC przerobiony z wysokości
jak daje radę, to po co przepłacać :) Lepiej dać 500 niż 2-3k
Same graty już dużo dały... ! wieksze przyrosty jak w ST225
po strojeniu szykuj Heko sianko na sprzęgło bo pewnie pod 500NM będzie
nieeee...będe walczył ile sił, aby Nma nie ruszać...miałem już 490Nm i do niczego mi to nie potrzebne
max 450 jaki bym chciał
Cytat: heko w 27.05.2014, 22:51
jak trafiłeś, to bedzie raaaabat :D
wg moich obliczeń, tyle powinno być, plus minus te 3KM ;)
...jak to wyliczyłeś ?
a ...z innej beki - nowy ST 5 miejsce na 7 aut w teście porównawczym w Motorze...ale rywali miał chyba trochę za silnych...
Golf R, S3, Bmw M235i, Leon Cupra 280,Astra OPC, Megan RS 265
większość z tych aut to sportowe . wersje R...RS itd. powinny stawać z Focusem RS...a to tylko rodzinne ST :D
jakoś na torze w zeszłym roku wyglądało to troszkę inaczej :P
zobaczymy 7-ego czerwca na Miedzianej :D
Grzesiu wynik bez strojenia jak u mnie po modachi programie a twój silnik jest wykastrowany z jednego cylindra więc wynik super.
Ja stawiam 335km a Nmon w okolicy 440 :D
tak mi się marzy
jutro spróbuję :D
hehe to będzie/a może juz jest/ najmocniejszy - krajowy - ST mk3
sobota na torze Kielce
start z Seat Racing zakończony, Foka objechała wszystkie :D
https://www.youtube.com/watch?v=UdRHmzHg7Bg
gratulacje ! jaka moc/nm aktualnie ? 320km ? a moment ?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/979ecd817163cf5c.html)
« Dodane: 08.06.2014, 16:29 »jeszcze sporo roboty na hamowni, ale jest progres :)
Opony nie miały lekko. :)
Ciężko to już nazwać oponami, pewnie kleją jak wściekłe :evil:, a na tym długim łuku to się przydaje
Ale trzeba uczciwie przyznać, że kierowca daje radę. :D
slick Maragoni Zeta 225/17...na 3-im okrążeniu zaczynały piszczeć
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c456f72a815c911.html)
Chciałbym kiedyś coś takiego do siebie założyć :)
Cytat: skoti79 w 08.06.2014, 22:17
Chciałbym kiedyś coś takiego do siebie założyć :)
...inne auto !
« Dodane: 09.06.2014, 00:53 »Cytat: Tomasz w 08.06.2014, 18:31
Ale trzeba uczciwie przyznać, że kierowca daje radę. :D
...no... kierownik jest konkretny :evil:
ooo..dzięki, dzięki, już troszkę doświadczenia się nabiera, II wizyta na torze :D
Cytat: heko w 08.06.2014, 19:52slick Maragoni Zeta 225/17...na 3-im okrążeniu zaczynały piszczeć
Bo się dogrzały a wcześniej zimne nie piszczały tylko się ślizgały troszkę pewnie.
Kielce z zasady są mocno śliskie szczególnie karting.
Tak czy inaczej fajna oponka + fajny program i mody w aucie /= ogarnięty driver i jest fun z jazdy :D
karting śliski, ale jakoś kleiło :)
Cytat: heko w 08.06.2014, 16:15
sobota na torze Kielce
start z Seat Racing zakończony, Foka objechała wszystkie :D
https://www.youtube.com/watch?v=UdRHmzHg7Bg
A to Clio to co tam za potwór był ??
Clio jak Clio, wyścigówka z serwisem na Sprinterze itd. lekka i zwinna, nie do objechania :D
:D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b6e415e025a8ab9.html)
Liczniki kłamią.
Ile wtedy pokazywał GPS?
...to jasne jak słońce...268km/h
Nieźle. Jaki komfort przy takiej jeździe?
100% komfortu :)
koleś który ze mną jechał, nie miał zielonego pojęcia ile jedziemy, dopiero jak mu pokazałem, wyskoczył szybko z fonem i pstryknął fotę :)
Pięknie :D
Fajna foczka Heko ! tylko jeden detal mi się w niej nie podoba...ta cholerna szpara między maską a zderzakiem
No rzeczywiście na zdjęciu nr 2 wygląda jakby jechał z otwartą maską :)
....no chyba że to są celowo przez Forda zaplanowane wloty :stupid:
tak ma :D
Projekt skończony czy są następne plany ?
nie skończony...stroić muszę dalej :)
Heko powiedz czy Focus ST mk3 ma zainstalowane dysze natryskujące olej na denka tłoków?
Jeżeli tak, to jak to jest zrobione w tym silniku? Ewentualnie jakieś wizualizacje?
nie mam pojęcia, ale nie widzę inaczej, pewnie coś jest :)
Heko jaki jest symbol skrzyni biegów w Twoim autku?
M66? MMT6?
heh, a skąd mam to wiedzieć?? :D
Chociażby po nr VIN na stronie http://www.etis.ford.com/?lang=pl&country=PL (w zakładce Pojazd)
Chodzi o to, że szukając szpery Quaife do swojego Mondeo ST220 z 6-biegową skrzynią ze zdziwieniem stwierdziłem, że ta sama szpera ma pasować do Focusa mk3 ST 250.
W moim samochodzie jest skrzynia biegów MMT6, a np. w Focusie mk2 ST jest M66.
Sprawdź proszę jak to jest u Ciebie.
MMT6 :P
« Dodane: 07.10.2014, 19:21 »
ile ta szpera?
Wstrzymaj się jeszcze z tydzień z tym pytaniem, bo jeden z kolegów pracuje dla mnie nad dobrą ofertą na kilka sztuk i wtedy będę szukał na forum chętnych na wypełnienie minimum ilościowego w zamówieniu.
Obecnie taka szpera w Polsce kosztuje 3848zł, co jest ceną zabijającą (mimo, że Quaife daje dożywotnią gwarancję).
Dam Ci znać, bo wiem, że na torze też lubisz przegonić swojego kanarka :)
jak widać, skrzynie w Fordach są "wieczne" bez zmian ładują to samo od lat :D pewnie obudowa inna
No i przyszedł czas na rozstanie z st-kiem
koniec lutego odbieram nowego RS-sa i niestety z wielkim żalem muszę pozbyć się ST-ka
rok prod 2013
przebieg 50tkm
pełna gwarancja Forda 5 lat 120tkm
serwisowany co 10tkm (olej itp.)
może być w 2 wersjach:
seria 250KM 82 000zł.
stage3 320KM (turbo, DP, IC wystrojony prze zemnie i perfekcyjnie jeżdżący na tym setupie od 20tkm 87 000zł. (koszt kompletnego setup na 320KM 10 000zł.)
w komplecie alusy 17-ki z zimówkami
kontakt:
tel. 511 506 806
grzegorz@gcstuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/0ba09f9cdf713ea2)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/f4c0fafe91e02b4e)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/b77a67a713bb1fe0)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/3ed50e31a9ee0d2b)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/6a0ccda86d4d4af2)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b4b3661b9f60de1)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/e2f97c69e0c799ac)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
(http://www.fotosik.pl/zdjecie/a550e45a56ecdda1)
ooo chole....aaaa
gratuluję RS-a
Jak tam? STejk sprzedany?
na razie czekam na potwierdzenie RS-a, jest szansa na koniec marca, więc st-ejk czeka na przygarnięcie :)
Czyli jednak obsuwa? Miał być przełom luty/marzec...
Cześć,
macie gdzieś tu na forum opisane i ofotografowane te wasze RSki?
A gdzie tam, wszyscy sie kryją, podobnie na forum focusa. A juz zmówić sie, przejechać z takim wlascicielem RSa III na spocie to juz naprawde musi zdarzyć sie cud ;)
Cytat: vtec w 29.09.2016, 17:40
A gdzie tam, wszyscy sie kryją, podobnie na forum focusa. A juz zmówić sie, przejechać z takim wlascicielem RSa III na spocie to juz naprawde musi zdarzyć sie cud ;)
No nie bądźcie samolubami:) obiecuję czteropak:)
Cytat: pawle w 26.09.2016, 16:07
Cześć,
macie gdzieś tu na forum opisane i ofotografowane te wasze RSki?
Aut jest/będzie ok 100 szt na całe PL...a Ruska mafia samochodowa na bank już dostała zlecenia...nie ma się co za dużo chwalić i obnosić... :evil:
A serio to trza się oczywiście zgadać na spot, ale ja po mieście nie będę zapitalał...za dużo pkt mi się nazbierało a lejce są mi potrzebne w pracy ;)
Cytat: Kris1976 w 02.10.2016, 20:38
Aut jest/będzie ok 100 szt na całe PL...a Ruska mafia samochodowa na bank już dostała zlecenia...nie ma się co za dużo chwalić i obnosić... :evil:
A serio to trza się oczywiście zgadać na spot, ale ja po mieście nie będę zapitalał...za dużo pkt mi się nazbierało a lejce są mi potrzebne w pracy ;)
Bywasz w ciągu dnia w Galmoku? Masz taki szary jak w avatarze?:)
W galmoku nie bywam, ale do Marek z Tarchomina mam już w miarę niedaleko. RSik magnetic grey
Cytat: Kris1976 w 03.10.2016, 19:14
W galmoku nie bywam, ale do Marek z Tarchomina mam już w miarę niedaleko. RSik magnetic grey
Zapytałem, bo widuję takiego właśnie tam:) Chętnie bym popatrzył:)
Grześ,
To "Twój"?
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-ford-focus-st-320km-463nm-salon-polska-ID6DvPtJ.html?
możliwe :)
nie mogę znaleźć mojego VIN
Właśnie chcę go kupić i miałem się pytać czy Twój.
Jeśli masz jeszcze umowę kupna sprzedaży to tam będzie vin.
Tak, to jest fura heko. Tak przynajmniej powiedział mi obecny właściciel.
ooo, no to łezka mi się zakręciła, doskonale go wspominam :D