Witam forum od dłuższego czasu borykam się z błędem P061A i nadal nie mogę dotrzeć czym jest spowodowan.Wymilem już boost selenoid map sensor wszystkie podciśnienia sprawdzona szczelność może ktoś jeszcze może coś podpowiedzieć z góry dziękuje czy zainstalowany filtr powietrza stożkowy może generować ten błąd ??
To błąd od obliczenia momentu obrotowego. Pomiar brany głównie z przepływki i położenia pedału gazu. Nie pamiętam już ale chyba są parametry do monitorowania Moment obrotowy oczekiwany i aktualny. Jak są puść wykresy, popatrz czy idą równo i baw się gratami.
Cytat: bzyq w 08.08.2021, 17:46To błąd od obliczenia momentu obrotowego. Pomiar brany głównie z przepływki i położenia pedału gazu. Nie pamiętam już ale chyba są parametry do monitorowania Moment obrotowy oczekiwany i aktualny. Jak są puść wykresy, popatrz czy idą równo i baw się gratami.
Przepływie już wymieniałem na drugą i błąd pojawia się nadal więc znakiem tego mam celować w pedał gazu ze przekłamuje ??
Komp i popatrz na wskazania. Szczegolnie jak sa wartosci oczekiwane i aktualne. Coś musi odbiegać od normy. Dodatkowo jak się zapisuje błąd to masz zrzut aktualnych parametrów przy jakich wystąpił. Nie ma tam wszystkiego ale może coś będzie podejrzane.
Witaj.
Mnie tez dopadł błąd P061A.
Auto odpalam i póki trzymam gaz to obroty trzyma w okolicy 1,5k i ani grama więcej.
Jak puszczę auto gaśnie. Poradziłeś sobie z tym
Edit.
U mnie rozeszła sie rura od IC na łączeniu z kolankiem.
po podłączeniu kompa SHRTFT1(%)- wychodził mi na - 25, co wskazywało że strasznie go zalewa paliwem i brakło korekt