Najmocniejsza i najszybsza- 2 foki by Ford Germaz Wrocław

RSSSS, 01.10.2010, 21:10 « poprzedni - następny »

RSSSS

Idąc chronologicznie- 2 foki:

Ford Focus RS mk1 (najszybsza- 13,4s. 1/4 mili)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Tuning optyczny:
Reflektory bixenonowe Hella
Lampy tylne LED
Klapka wlewu paliwa Ford Mustang
Folia lustrzanka na szybach
Końcówka wydechu 10 cm MG
Dystanse WOLF 2x15mm na tył
Lista płac na progu
Gleba - sprężyny H&R (-25mm)
maska karbonowa (JK_automotive) oraz karbonowa podkładka przedniego zderzaka (Rieger)
Customowa rozpórka (przód góra)


Silnik:
Sterowanie komputer typu stand-alone Autronic
Turbo Garett GT28RS
Kolektor rurowy,downpipe i pełen przelotowy układ 2,5 cala- custom
Dolot ze stożkiem Pipercrossa w "customowej" obudowie
Większa chłodnica (chargecooler) płynu z wodnego IC- Proalloy
Pompa paliwa Walbro (wydajność 400-450PS)
Sprzęgło spiekowe (Radzikowski)
BOV Bailey 26DVsi


Wnętrze:
Dodatkowe wskaźniki Autometer (temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura wody) i Greddy- boost;
Przełącznik lotniczy - sterowanie podtrzymaniem Turbo.


Osiągnięcia:
Mistrz Polski w wyścigach na 1/4 mili w klasie Street-FWD anno domini 2007!
+ inne niezliczone pojeżdżawki

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/view_play_list?p=1BD1D44AB3B6A09C



Ford Focus RS mk2 (najmocniejsza- 367PS i 512NM)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Tuning optyczny:
Dystanse tył 15mm


Silnik:
Decat
Większy IC
Program- 367 PS i 512NM


Osiągnięcia:
Bułki nie zdążyły wystygnąć... ;-)


Pzdr.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

T

Obie świetne :mask:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Petersan

w MK II trakcja się znalazła?  :]

RS, czy mi się coś pomieszało, czy Ty miałeś też w łapach RS 500?
Ciekawi mnie, czy to rzeczywiście nowa jakość, czy dobrze policzony marketingowy pomysł Forda?
pzdr
Peter

Cobretti

1. MK I - jakie to są felgi ?
2. MK II - kto robił "chipa" ?? bo do Wolfa trochu brakuje (360KM/560Nm) ;)
[color=blue]Ford Fan ;) [/color]
Ford Connect 1.8TDCi 90KM@109KM i 230NM@260NM by chip V-tech - Frozen White
Ford Fiesta MKV 1.3i 60KM - black panther

RSSSS

Cytat: Petersan w 02.10.2010, 12:10
RS, czy mi się coś pomieszało, czy Ty miałeś też w łapach RS 500?
Ciekawi mnie, czy to rzeczywiście nowa jakość, czy dobrze policzony marketingowy pomysł Forda?

Mamy na sprzedaż RS500, ja jestem pod dużym wrażeniem tego auta, live prezentuje się zadziornie i choć wiadomo, że to kolejne tricki marketingowe, żeby zwiększyć sprzedaż i dochodowość danego modelu, to uważam, że jak kogoś stać to spokojnie powinien sobie takie auto kupić za te 30 000zł więcej.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Cytat: Blade w 02.10.2010, 16:22
1. MK I - jakie to są felgi ?

Za takie pytanie na tym forum może grozić ban ;-).
Przecież to są seryjne RSowe OZety.

Cytat2. MK II - kto robił "chipa" ?? bo do Wolfa trochu brakuje (360KM/560Nm) ;)

A widziałeś wykres Wolfa...? Chyba nikt nie widział!
Zrobić max moment w piku to żadna sztuka ale porządne indywidualne strojenie polega nie na uzyskiwaniu max wartości w bezsensownych pikach, tylko na uzyskaniu optymalnego momentu w całym zakresie obrotów, mając na uwadze parametry techniczne auta i wynikające z nich ograniczenia (jak choćby rodzaj napędu).
Z punktu widzenia FWD pikowanie momentu do wartości 560NM to tylko IMO marketingowy zabieg, który nijak się potem ma do osiągów auta na drodze.
Wolf może i jest zadowolony bo cyferki fajnie wyglądają w internecie ale co mają powiedzieć klienci, którym auto najpierw boksuje, a jak złapie trakcję to w górnym zakresie obrotów puchnie?

A jeśli chodzi o moc aut, to żeby być zgodnym z prawdą, trzeba stwierdzić, że to im brakuje!
Bo "pikując" moment zaniżyli parametry auta przy wyższych obrotach.

W trakcie strojenia udało się uzyskać w moim RSie ponad 530NM ale to odbyło się kosztem mocy w górnym zakresie obrotów- wyszło około 350koni. Gdy wyluzowaliśmy z doładowaniem (i co za tym idzie z momentem) z dołu, auto dostało moc górą i udało się dojść do 367 koni.

Reasumując ;-) - uzyskane parametry to odzwierciedlenie moich wskazówek i zdrowego rozsądku użytkownika, ponieważ wolałem mieć moc górą, niż ogromny moment z dołu, którego auto FWD i tak nie potrafiłoby wykorzystać i przenieść na asfalt.
Już 512NM jest zmorą dla tego auta na pierwszych 3 biegach. Pierwszy komplet opon poszedł po niecałych 10 000km codziennej jazdy (mniej niż pół roku)...

Pzdr.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

T

Po za tym pytanie czy u Wolfa tyle wychodzi w praktyce, czy tylko na papierze...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

RSSSS

Cytat: Tomasz w 02.10.2010, 17:24
Po za tym pytanie czy u Wolfa tyle wychodzi w praktyce, czy tylko na papierze...

Tego się nigdy nie dowiemy bo o dziwo takie i im podobne firmy nie pokazują wykresów, a jak już to wrzucają do sieci  jakieś narysowane odręcznie krzywe.

Pierwszy przykład z brzegu:
-Superchips UK

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

MAG

Oba auta sa zajebiste

Niebieskiego "na żywca" miałem okazję oglądać na zlocie MKP we Wrocku (byłem na Rakietowej swoim starym Escortem RS2000, bo ST200 jeździł wtedy pod kołem polarnym  :evil:-

Szkoda, że wtedy pogoda była taka fatalna, bo przez nią praktycznie niewiele mozna było odnośnie osiagów twojego auta pokazać.


Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

RSSSS

No fakt,troche padalo
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

Lukasz-no1

No i zajefajne Foczęta  :] jak będę we Wrocku będzie trzeba się kiedyś ustawić
(pogadać, bo baty dostane, to więcej niż pewne)

Co do RS500 osobiście bym nie dał więcej 30kpln, za co... Folia, lekko zmieniony środek,
pomalowane zaciski, zoptymalizowany down-pipe, lepszy IC,  poprawiony soft...

Ale wrażenie robi i tak megaa!


A co do wykresów i mocy z UK to  przestałem w nie wierzyć,
zawsze to lepszy chwyt marketingowy :) 

Pozdrawiam
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

T

Cytat: Lukasz-no1 w 13.10.2010, 19:48
Co do RS500 osobiście bym nie dał więcej 30kpln, za co... Folia, lekko zmieniony środek,
pomalowane zaciski, zoptymalizowany down-pipe, lepszy IC,  poprawiony soft...
Większość modeli "okolicznościowych" tak się przyrządza. Kilka zmian, parę gadżetów i dużo wyższa cena. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

RSSSS

Cytat: Lukasz-no1 w 13.10.2010, 19:48
No i zajefajne Foczęta  :] jak będę we Wrocku będzie trzeba się kiedyś ustawić
(pogadać, bo baty dostane, to więcej niż pewne)

Co do RS500 osobiście bym nie dał więcej 30kpln, za co... Folia, lekko zmieniony środek,
pomalowane zaciski, zoptymalizowany down-pipe, lepszy IC,  poprawiony soft...

Ale wrażenie robi i tak megaa!


A co do wykresów i mocy z UK to  przestałem w nie wierzyć,
zawsze to lepszy chwyt marketingowy :) 

Pozdrawiam

Jako ciekawostkę powiem, że udało nam się sprzedać jednego za 190 tyś.! ;-)
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

walus90

nie było cię ostatnio może w Zakopanem ???? Bo widziałem identyczną białą fokę :P
każdej mordzie dobrze w FORDZIE!!!! hahaha :D

RSSSS

Odpada, w zakocu byłem kiedyś 2 razy- pierwszy i ostatni ;)
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

Polarny

Kiedyś wybrałem się do Germazu z myślą, że oglądnę sobie tego RS500, bo liczyłem, że trzymacie do w środku na wystawce. A tutaj niestety nie ma. A szkoda.
Daj znac jak będzie on wystawiony, to podjadę dotknąć (-: