Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

MAG

Może sie myle, ale mam wrażenie że skoro i tak masz zwężkę na przepływomierzu, to wieksza średnica dalej dużo nie pomoże ...

Poza tym cena - w przybliżeniu 750-800zł za kawałek rurki alu ...

No i pytanie, czy przy Twojej docelowej mocy będzie to niezbedny wydatek - czy nie lepiej skupić się na innych rzeczach ...


btw - mam kontakt na podobno bardzo dobrego kolesia robiacego customowe wydechy (dp tez robi) w 3-mieście - jak cos to pw ;-)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

thomas198

Szkoda kasy na takie bzdury i tak nic więcej z tego nie będzie mocy, to lepiej dystans założyć bo tam będzie różnica, ja śmigam na ori rurze i moc jest nic się nie dławi. A wymienić trzeba w przypadku jak się przechodzi na turbo z RSa bo wtedy nie pasuje, oczywiście żadna z kupnych nie będzie pasować do filtra z ST i turbo RS, rura jest wygięta pod innym kątami  
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

vtec

Cytat: snafu w 02.12.2014, 12:29
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8298/3254/elevate_large_bore_intake_pipe___ford_focus_st
mam taką z drobną modyfikacją, strona 18 mojego wątku, tyle że zapłaciłem za nią połowę ceny, kumpel przysłał mi z USA. nic nie trzeba modyfkować. natomiast rurka idzie od samego turbo, a nie tak jak teraz za turbo jest jeszcze gumowa rura, oraz jest większej srednicy, plus mam przeróbkę w dolocie (w oryginalnej puszcze), co przyczynia się do braku potrzeby instalowania "dystansu" ECU.

MAG

Pytanko na szybko - czy przy wymianie DP na nową 3" może zostać stara uszczelka pod turbo?
Znaczy w tym sensie, czy fabryczna będzie pasować, czy trzeba ja zmieniać na jakąś inną?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

Fabryczna jest ok, ale polecam zakupić śruby z blokadą, inaczej prędzej czy póżniej DP się odkręci.

thomas198

Ale o której uszczelce mówicie,  jak po miedzy DP i turbo to tam nie ma uszczelki. 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

Jak to nie ma? Ja mam... To coś takiego:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.com/product-Turbo-to-Downpipe-O-Ring-Gasket-Suits-Focus-ST225-and-RS-Mk2_1170.jsp

thomas198

03.12.2014, 14:36 #322 Ostatnia edycja: 03.12.2014, 14:37 by thomas198
Ja sam rozbierałem moją turbinę i nie było,myślałem ze to jakiś błąd ze strony forda,ale po przeanalizowaniu wszystkiego tej uszczelki tam nie mogło byc bo DP ma krawędź (kołnierz)  która wchodzi idealnie na krawędź turbiny. Przy turbo z RSa było to samo i DP 3" ma tą samą krawędź.  I dodam ze nigdy nie miałem problemów z odkręcającymi się śrubami przy turbo.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

U mnie była oryginalnie, a jak zmieniałem DP to dałem nową, nie było kłopotów z montażem. Ale jedna śruba była luźno i już nie trzymała, druga dała się odkręcić prawie bez użycia siły, a tylko ostatnia trzymała jeszcze jak trzeba. Z tego co wiem był to pierwszy demontaż DP od nowości samochodu, więc przez ładnych kilka lat było ok. Mimo to wolałem o tym już nie myśleć i kupiłem śruby z blokadą.

snafu

Kolejne graty na pokładzie. Info co tam siedziało dla potomnych.

Tarcza RS z dystrybucji Forda = LUK stemplowany FoMoCo
Docisk RS z dystrybucji Forda = LUK stemplowany VOLVO
Chłodniczka oleju RS = BEHR stemplowany VOLVO (bez jakichkolwiek dodatkowych przewodów)
Wysprzęglik tylko wybite FoMoCo.

Czas się umawiać na wymianę.

MAG

Ile Cię to kosztowało - o ile to nie tajemnica...

No i gdzie kupowałeś?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Tarcza, docisk, wysprzęglik 2500.

Tu przepłaciłem dla własnego spokoju. W InterCars jest zestaw ok 500-600 zł taniej (bez zniżek) ale Valeo + Sachs. Info jest, że też się sprawdza dobrze. 
Sachs na allegro za ok 800 to dla mnie już było zbyt duże ryzyko = china.

Chłodniczka 1100 (niestety niewiele mniej niż w ASO).
Gdyby ktoś niebawem na używkę się pisał w dobrej cenie, thomas198 wie kto ma do sprzedania :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://ford.sklep.pl/

MAG

Jak wymienisz sprzegło, to starego nie wyrzucaj, bo może bym wziął pod katem oddania do wzmocnienia - może byłoby taniej niż taki zestaw jak twój...

Chłodniczkę będę szukał uzywkę, ale to dopiero przed samym strojeniem - teraz szkoda mi na na to kasy...




btw - Czytałeś priva ode mnie? Będziesz się z kolesiem kontaktował?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

thomas198

Mag ja bede miał chłodniczkę na sprzedaż,  jak by co to pisz na priva.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

MAG

Kolejne pytanie na szybko - żeby wymienic DV trzeba ściągać turbo, czy da sie to zrobić "bez demolki"?

Bo rano wyskoczyła mi jedna sprawa i zakup DV w tej chwili (znaczy teraz, a nie w ogóle) troszke pod znakiem zapytania stanął...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0