[Mondeo] ST220 Nie spadają obroty przy jeździe, falujące obroty na luzie.

Essio, 27.03.2012, 12:14 « poprzedni - następny »

Essio

Się nachwaliłem i nadal te same objawy, sondy z przodu wymienione. Auto 1,5 dnia spędziło w warsztacie, wszystko sprawdzili i dali diagnozę, że bocznikowy do wymiany. To, że obroty lekko falują to nic, jednak obroty same z siebie rosną do 4tyś. Nie wiem czy wymieniać bocznikowy, czy szukać innego mechanika.

Piszę dlatego, że też robili mi drzwi, które opadły od strony kierowcy i pewien warsztat (inny niż ten, co robił teraz drzwi i problemy z obrotami) stwierdził, że same bolce nie pomogą tylko całe zawiasy trzeba wymieniać, malować i rozbierać deskę. Wycenił dwie strony drzwi za prawie 1k. Do tych co jeżdżę z autem są dobrzy. Zawsze diagnozy 100%, no i mam dylemat. Krokowy 350zł jak to nie pomoże...  :/
Oberslejzen!

NeroN

Mówiłem że nie krokowy :)

FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Essio

Cytat: NeroN w 06.04.2012, 22:04
Mówiłem że nie krokowy :)
Ty zarobiony jesteś, jeżdżę kombinuję i pupcia zbita.
Oberslejzen!

NeroN

odepnij przewód podciśnienia z regulatora paliwa. Pojeździj tak troche i zobacz co i jak.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Essio

Oki, jutro spróbuję. Jakich rezultatów mam się spodziewać?
Oberslejzen!

NeroN

opadania :)

FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: Essio w 06.04.2012, 21:17Się nachwaliłem i nadal te same objawy, sondy z przodu wymienione. Auto 1,5 dnia spędziło w warsztacie, wszystko sprawdzili i dali diagnozę, że bocznikowy do wymiany. To, że obroty lekko falują to nic, jednak obroty same z siebie rosną do 4tyś. Nie wiem czy wymieniać bocznikowy, czy szukać innego mechanika.
Podmień z kimś, to będziesz miał pewność (tylko po wymianie trzeba zrobić reset i autoadaptacje, bo inaczej nawet z dobrym może być źle). Zresztą sprawność bocznikowego da się sprawdzić dość dokładnie komputerem. No i lewego powietrza poszukaj (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś), to bardzo częsta usterka i tania w naprawie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Essio

Dzisiaj byłem u drugiego mechanika (polecali go z forum MKP) i dał taką samą diagnozę.
Bocznikowy do wymiany, więc zakupiłem u jedno kolegi z forum i po weekendzie będzie wiadomo. ;)
Oberslejzen!

eng

Kupiłeś nowy czy używany od tego kolegi z forum?

Essio

Po naradzie domowej, decyzja padła na używkę.  :) koszta 100 zł z przesyłką.
Jak to nie pomoże kupię nowy.
Oberslejzen!

eng

Mogłeś zapytać na forum czy warto. Moim zdaniem nie warto. Używka po krótkim czasie zacznie pokazywać dokładnie te same objawy. Wiem bo już to przerabiałem.

Essio

@eng, wiem o tym. Jednak to nie duże koszta. Inaczej do tego podszedłem, jak na tym będzie git, to będzie super.
Żeby się nie okazało, że mój problem leży gdzie indziej.
Ja już przerabiałem nie raz temat z używkami i dwa razy traciłem. Także, wolę nowe części, teraz zrobiłem wyjątek. :)
Oberslejzen!

Adrenalina

Witam mam podobny problem z obrotami trzymając 2000 tyś. obr i spadają powoli około 5 sek.  a po odłączeniu silnika krokowego jest ok obroty pracują bez problemu teraz pytanie czy silnik powinien zgasnąć po odłączeniu silnika krokowego ??????? 
Patrol

T

Mój gaśnie. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Adrenalina