Focus ST 08' / pomarańcza Krisa

Kris1976, 28.05.2012, 00:10 « poprzedni - następny »

Kris1976

29.12.2014, 19:02 #420 Ostatnia edycja: 29.12.2014, 19:09 by Kris1976
Skoti o zmiany w sofcie mi chodzi a nie o te paździerze  :stupid:

« Dodane: 29.12.2014, 19:09 »

Cytat: vtec w 29.12.2014, 18:44
mi wychodzi nie mniej jak 380KM, a na wtryskach RS-a przejechałem już ponad 5kkm, nic się nie dzieje. Soft sam powinien dostosować sie do nowych urządzeń na pokładzie....
No dobra Panowie...to potwierdziliście że to bangla bez problemów i w dodatku mniej pali.
Muszę jednak dopisać do planów na 2015 r
Mam nadzieję że polift nie ma jakiś zmian które spowodują że to nie zadziała....
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

skoti79

Cytat: Kris1976 w 29.12.2014, 19:02
Skoti o zmiany w sofcie mi chodzi a nie o te paździerze  :stupid:

« Dodane: 29.12.2014, 19:09 »
No dobra Panowie...to potwierdziliście że to bangla bez problemów i w dodatku mniej pali.
Muszę jednak dopisać do planów na 2015 r
Mam nadzieję że polift nie ma jakiś zmian które spowodują że to nie zadziała...


:evil:

Kris1976

...patrząc na przykład poliftowego (słabszego) sprzęgła niczego nie można być pewnym
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TAM

Wracając do tematu wtrysków kilka postów wcześniej - gdy się je zmieni, to wbrew pozorom nic się nie rozjedzie, a dokładniej to rozjedzie się na moment i od razu zapiszą się nowe wartości STFT. Jeżdżąc dłużej utworzą się nowe tabele LTFT, a STFT powróci do zera. ECU w ST/RS jest bardzo sprytne. Wszystko to oczywiście przy założeniu, że nie stosuje się ekstremum - nowe wtryski muszą się zmieścić w granicach możliwości adaptacji ECU, a przy zmianie standardu na 440 tak właśnie jest. Ale gdyby zmienić je na jeszcze większe, to już "check engine" gwarantowany. Natomiast mniejsze spalanie na 440 wynika z tego, że mają o wiele lepszą konstrukcję i skuteczniej i precyzyjniej rozpylają paliwo.

weksla

Czyli reasumując mozna śmiało zmieniac nawet samemu na 440. Przypomnijcie jakie ST ma w serii?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Z tego co pamiętam 370. Możesz sprawdzić po nr Boscha: 0 280 158 096

snafu

MAG a jak u ciebie skończyło się z adaptacją? Był jakiś problem pamietam. Może S-maxy mają gorsze ECU - nie uczy się tak jak te od ST?

T

30.12.2014, 11:47 #427 Ostatnia edycja: 30.12.2014, 11:53 by badger
Cytat: skoti79 w 29.12.2014, 14:06Kris, zaczynasz piep... głupoty.
Proszę o nie zwracanie się do siebie w ten sposób na forum.

« Dodane: 30.12.2014, 11:53 »

Cytat: TAM w 29.12.2014, 21:34Wracając do tematu wtrysków kilka postów wcześniej - gdy się je zmieni, to wbrew pozorom nic się nie rozjedzie, a dokładniej to rozjedzie się na moment i od razu zapiszą się nowe wartości STFT. Jeżdżąc dłużej utworzą się nowe tabele LTFT, a STFT powróci do zera.
Ha, a nie wierzyłeś mi, że podobnie jest w Mondeo mk3. :)

Cytat: TAM w 29.12.2014, 21:34Natomiast mniejsze spalanie na 440 wynika z tego, że mają o wiele lepszą konstrukcję i skuteczniej i precyzyjniej rozpylają paliwo.
Taki efekt jest oczywiście, w pewnym zakresie, możliwy, ale:

Cytat: skoti79 w 29.12.2014, 18:38Ale teraz po mieście robię ponad 350km,  a kiedyś było 300.
To jest spadek o ok. 15%, raczej charakterystyczny dla porównania silnika z wtryskiem pośrednim i bezpośrednim. Naprawdę te seryjne wtryskiwacze są tak beznadziejne?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

skoti79

My z Krisem się lubimy, to było pieszczotliwie :)
Ale będę grzeczny....

A co do wtryskiwaczy to są dobre do pewnej mocy, a później, jak ustawiasz większą dawkę, to zaczynają lać, a RS-owe dają "mgiełkę". Żeby nie było, to ja nie widziałem czy tak jest faktycznie, ale tak słyszałem :). Coś w tym musi być...

Kris1976

30.12.2014, 12:59 #429 Ostatnia edycja: 30.12.2014, 13:04 by Kris1976
Cytat: TAM w 30.12.2014, 01:17
Z tego co pamiętam 370. Możesz sprawdzić po nr Boscha: 0 280 158 096
Ori ST 375
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7975/2629/bosch_440cc_focus_rs_mk2_fuel_injectors___set_of_5_
ale dla kogo i do jakiej mocy robi się takie wtryski : ... !?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8649/3650/deatschwerks_1000cc_fuel_injector_set___ford_focus_st
...pod 500KM chyba  :evil:

« Dodane: 30.12.2014, 13:00 »

Cytat: skoti79 w 30.12.2014, 11:59Prywatna wiadomość (offline) E-mail
   
My z Krisem się lubimy, to było pieszczotliwie Smiley
Ale będę grzeczny...
...no ! bo dostaniesz bana  :P


« Dodane: 30.12.2014, 13:01 »

Cytat: skoti79 w 30.12.2014, 11:59A co do wtryskiwaczy to są dobre do pewnej mocy, a później, jak ustawiasz większą dawkę, to zaczynają lać, a RS-owe dają "mgiełkę".
Też chcę taką mgiełkę ...TAM - masz jeszcze na stanie 440cc ?


« Dodane: 30.12.2014, 13:04 »

Cytat: TAM w 29.12.2014, 21:34Wszystko to oczywiście przy założeniu, że nie stosuje się ekstremum - nowe wtryski muszą się zmieścić w granicach możliwości adaptacji ECU, a przy zmianie standardu na 440 tak właśnie jest. Ale gdyby zmienić je na jeszcze większe, to już "check engine" gwarantowany.
A do zmodzonych (nie ori) ST możliwy jest przeskok na 550 bez check enginu ?
Czy to działa na zasadzie 440 do ST bez problemu a 550 do RS bez problemu ?
bez możliwości przeskoku o dwie półki
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TAM

30.12.2014, 13:10 #430 Ostatnia edycja: 30.12.2014, 13:31 by TAM
Cytat: Tomasz w 30.12.2014, 11:47Ha, a nie wierzyłeś mi, że podobnie jest w Mondeo mk3.
Musiałem uwierzyć, z faktami się nie dyskutuje ;) Byłem tylko mocno zdziwiony, że jest tak duża różnica między ECU z poliftowego Cougara a ECU z Mondeo.

« Dodane: 30.12.2014, 13:31 »

Cytat: Kris1976 w 30.12.2014, 12:59Też chcę taką mgiełkę....TAM - masz jeszcze na stanie 440cc?
(...)
A do zmodzonych (nie ori) ST możliwy jest przeskok na 550 bez check enginu?
Czy to działa na zasadzie 440 do ST bez problemu a 550 do RS bez problemu?
 bez możliwości przeskoku o dwie półki
1. Nie mam, ale w ciągu 3-4 dni moge mieć nówki z gwarancją w bardzo dobrej cenie i na fakturę.
2. To zależy tylko od tego jaki jest mod, a konkretnie pod jakie wtryskiwacze jest przygotowany. Można się o tym przekonać sprawdzając wartośc LTFT - jeśli jest w okolicy 0%, to się da, ale tak jak napisałeś "o jedną półkę" wyżej. Ja miałem dokładnie taki przypdek, czyli soft pod 440, a wstawiłem 550 przy okazji jakiegoś serwisu, bo wiedziałem, że i tak lada moment będę mieć nowy soft przeznaczony dla 550 cc. Dlatego na 99% można wstawić 550 cc do RS-a, tyle że na ori mapie to nic nie da, bo konstrukcja obu typów wtryskiwaczy jest identyczna.

weksla

Tam, a w jakiej cenie możesz miec nówki 440?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

cliner

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/product-NEW-Focus-RS-Mk2-440cc-Bosch-Injector-set---Multi-hole_1014.jsp
Tomek

Kris1976

jak już to tu jest taniej
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7975/2629/bosch_440cc_focus_rs_mk2_fuel_injectors___set_of_5_
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

thomas198

Jak chcecie wtryski jest gość z Krakowa który ma jeszcze taniej.  Poszukam wam namiaru .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/