[Mondeo] Falujące obroty silnika a alternator

weksla, 03.02.2013, 22:01 « poprzedni - następny »

alibizi

Nie wydaje żadnych dźwięków. Będę widział to ślizganie gołym okiem?

bishop

Cytat: alibizi w 19.01.2016, 12:08Został chyba tylko alternator i/lub regulator napięcia bo wydaje mi się to ściśle połączone z przygasaniem zegarów
Miałem to samo. Najpierw przygasanie zegarów, później zapalała się kontrolka ładowania. Wymiana regulatora napięcia pomogła.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

alibizi

Cytat: bishop w 19.01.2016, 15:09
Miałem to samo. Najpierw przygasanie zegarów, później zapalała się kontrolka ładowania. Wymiana regulatora napięcia pomogła.
Chyba zaryzykuję i alternator pójdzie do regeneracji bo inaczej chyba nie wymienią regulatora. Trochę szkoda bo zainwestowałem ostatnio trochę niepotrzebnie w nową cewkę i przewody, koszt niemały.

bishop

Falujące obroty w ST220 to jest jego pięta achillesowa. Ciężko znaleźć przyczynę oraz mechanika który by chciał w ogóle podjąć się tego. Zazwyczaj jest to nieszczelność ale znaleźć ją jest często trudno. A pytałeś się wcześniej na forum z tymi przygasającymi zegarami?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

alibizi

Tak, pytałem też na mondeoclub. Wszelkie nieszczelności sprawdzone, auto było na wszystkich wymianach i poszukiwaniach u polecanego tam mechanika który serwisuje też niektóre auta z tego forum. Korekty są ok, żadnych błędów. Po prostu w momencie obciążenia elektrycznego jak się samochód nagrzeje i startują wentylatory zaczyna chodzić nierówno, bardzo delikatnie ale jednak jest to odczuwalne i irytujące. Do tego jeżdżę na LPG i to paliwo jest jeszcze bardziej wymagające.
Uprzedzając pytanie, był robiony reset PCM i jazda na benzynie i skutki są takie same także to nie wina LPG.
Mam wrażenie, że to jednak coś z prądem ze względu na to mrugające podświetlenie i czasem przed ułamek sekundy na zegarach jakiś dziwny symbol mrugnie.

bishop

Cytat: alibizi w 19.01.2016, 15:34jakiś dziwny symbol mrugnie.
Coś ala np jakaś cyfra ale nie do końca wyświetlona?  Dokładnie to samo miałem. 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

alibizi

Dokładnie tak. Mrugnie przez ułamek sekundy, mam na tyle podzielną uwagę że to zauważam ale nie mogę złapać co to.

bishop

Wszystkie oznaki miałem. U mnie winny był regulator.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

alibizi

Ok, chyba czas się zabrać za ten alternator. Liczę, że to pomoże w końcu na obroty.

bishop

Ok, daj znać. A akumulator masz sprawny?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

alibizi

Tak, akumulator raczej sprawny. Spróbuję w miarę szybko ten alternator ogarnąć ale najgorsze, że nie ma czasu na mechaników.