[Mondeo] ST 220 kombi

bishop, 03.03.2013, 12:37 « poprzedni - następny »

bishop

Ok, kolejne mody doszły do czarnucha. A więc na początek poszło:
Rozwiercenie przepustnicy i polerowanie środka:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Porównanie oryginalnej przepustnicy i mojej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Thin blade był już wcześniej wykonany.
Następnie spolerowane zostały wyjścia z kolektora. Mało widać trochę ale w rzeczywistości wygląda to ładniej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zostały załatane nieszczelności na odmach.  Teraz zero szarpnięć i falowania obrotu. Po modach czarnuch pojechał na hamownie.
Hamownia v-tech obciążeniowa. No i oto wykresik. Jak na swój wiek to myślę że dobry wynik.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Przemas, dzięki za wszystko.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

weksla

Super. trzyma parametry założone przez fabrykę:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Falubaz 1


sseebbaa1

Klasyczna dla ST220 linia momentu obrotowego, z wyraźnym (odczuwalnym podczas ostrego przyśpieszania) przyrostem od około 4.200 obr/min.
Gratuluję. Zdrowa sztuka.

Kurcze też muszę zabrać się chociaż za cienkie ostrze :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Falubaz 1

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.3dtuning.com/

Polecam dla wszystkich kreatywnych.

T

Bardzo sensowne zmiany i ładny wykres.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

SAGAL

Ja do swojego włożyłem TRW i wszystko jest super nie pylą i są ciche
Ford Mondeo Kombi ST220
Ford Mondeo Mk 5 hachback

sseebbaa1

17.06.2015, 23:24 #142 Ostatnia edycja: 17.06.2015, 23:28 by sseebbaa1
Cytat: SAGAL w 17.06.2015, 19:55Ja do swojego włożyłem TRW
Ja zraziłem się do TRW od czasu kiedy przednie tarcze TRW w standardowym rozmiarze 300 mm współpracujące z klockami TRW okazały się straszliwie wadliwe w Mondeo mk3 TDCi 115 KM.
Ostatecznie to uważam, że to tarcze TRW były strasznie kiepskie, a nie klocki, ale zraziłem się w ogóle do TRW.

Tarcze przy takiej umiarkowanej mocy auta (TDCi) przegrzały się jakoś tak dziwnie, że zmieniły swoją strukturę :S
Inaczej "brały" w miejscach gdzie były puste przestrzenie w tarczy (nad wewnętrznymi otworami wentylacyjnymi), a inaczej w miejscach gdzie były poprzeczki wewnętrzne tarcz wentylowanych. Tej zmiany strukturalnej nie było zbyt dobrze widać i trzeba było się przyjrzeć pod światło. Ale w trakcie hamowania zmienna struktura tarczy powodowała po prostu terkotanie - co kilka centymetrów powierzchni roboczej tarczy zmieniała się przyczepność i przez to szarpało tarczą. Działo się tak nawet na zimnych tarczach. Przy powolnym dojeżdżaniu do świateł, to wręcz miałem wrażenie, że blacha o blachę trze, a w rzeczywistości klocka było pod dostatkiem.

Podkreślam, że to nie było w ST220, a we wcześniejszym mułowatym dieselku. Niby męczyłem go też po swojemu, z hamowaniami z blisko 200, ale to jednak nie był ST220.

Chociaż z drugiej strony, tak jak napisałem, była to bardziej wina tarcz. Więc może klocki TRW nie są aż takie kiepskie...

Ale z trzeciej strony :D ceny klocków do Mondeo są tak niewielkie, że kupienie dużo lepszych klocków oznacza dopłacenie zaledwie kilkudziesięciu dodatkowych złotych. Ja bym nie oszczędzał.

Ależ się wynurzyłem :stupid:
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

morhot

U mnie zestaw TRW tarcze focus ST170+ klocki mondeo III działa na przodzie nieźle od ponad 40 tyś. km ale niestety klocki bardzo mocno pylą. Jest to jedyna wada jaką zauważyłem. 
Mruczenie widlastej szóstki jest jak balsam na udręczoną codziennością duszę.

bishop

Zdecydowałem się na zestaw na tył:
-tarcze: zimmermann gładkie;
-klocki: ebc green stuff.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

custom

Bedzie Pan zadowolony

bishop

Kolejny krok do zostania całkowitym czarnuchem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Ps1. Jak zdemontować dolny grill?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

yayko

On jest chyba wkretami od sroka zamontowany :)

sseebbaa1

Za kilka dni oddaję swojego smoka do zrobienia przodu, w tym do malowania przedniego zderzaka.
Poproszę kolegę-lakiernika o sprawdzenie tego. Zresztą on chyba będzie musiał ten dolny grill wykręcić/odczepić przed lakierowaniam.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

dolny grill jest zamontowany na takich dziwnych spinkach, latwo jest je zgubić :|