[Focus] St 06 W-wa

steveno, 07.02.2014, 11:17 « poprzedni - następny »

vtec

dupy nie urywa ... na samym programie niektóre tyle mają.

Kris1976

Jaki dolot założyłeś ?
hamowanie u promotora ?

« Dodane: 01.07.2014, 23:40 »

Cytat: vtec w 01.07.2014, 23:13
dupy nie urywa.... na samym programie niektóre tyle mają.
Witek Ty się przejedź na dowolną inną hamownie niż promotor...bo być może 300+km na innej wyjdzie 280...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

skoti79

Ten pik w Nm jakiś dziwny. Czuć to, czy tylko na wykresie?
Wczoraj ja zakładałem BS i DV :)

steveno

02.07.2014, 11:18 #33 Ostatnia edycja: 02.07.2014, 11:19 by steveno
Odrobinę czuć ,ale może się ustawi. Na 5 biegu miał 10 koni więcej i 40 momentu heheh Hamownia obciążeniowa koło Piaseczna.
Dolot poszerzany w seryjnym żaden stożek po prostu wydajniejszy przez delikatne poszerzenie.

« Dodane: 02.07.2014, 11:19 »

V-TEC dupy nie urywa:) fakt ,ale na razie mi starczy :) Nie mam na razie kasy i chęci na większe zmiany za dużo się namęczyłem z tymi. Zobaczymy jak to będzie się sprawowało.

PS. Ma ktos dostęp do amorów z przodu w dobrej cenie?
Do przodu!!!

GIZIU

Steveno, ja mam komplet seryjnych sprężyn jeśliby Cię to interesowało ;)

skoti79

W sumie to i u mnie leży seria :)

steveno

A co jest w serii ? I na co zamieniliście i jak wrażenia?
Do przodu!!!

skoti79

W serii jest coś forda, nawet nie wiem :)
Ja mam B8 (kupiłem w zestawie ze sprężynami Eibacha i chętnie bym się pozbył spingów).
Generalnie są spoko, tylko jak dla mnie za miękkie.
Teraz bym brał Koni. Mam w innym samochodzie i są rewelacyjne (mam ze sprężynami vogtlanda).

U mnie BS, chyba też źle założony, bo mam te same objawy co u Ciebie.

T

Cytat: skoti79 w 02.07.2014, 19:06Teraz bym brał Koni. Mam w innym samochodzie i są rewelacyjne (mam ze sprężynami vogtlanda).
Za "twardość" odpowiadają głównie sprężyny, oczywiście siła tłumienia dobicia w amortyzatorze ma na te odczucia jakiś wpływ, ale stosunkowo niewielki. Poza tym nie można porównywać wrażeń z dwóch różnych aut, bo nawet identyczny, pod względem nazewnictwa, zastaw, w dwóch różnych autach może zachowywać się inaczej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

skoti79

Może źle to napisałem,  ale chodziło mi o twardość sprężyn,  bo to ich bym się pozbył :).
A jakbym kupował i amorki, to wtedy koni + jakieś twardsze sprężyny,  nie eibacha.

T

Faktem jest, że Eibach Pro-Kit to jest typowy progresywny zestaw na ulice, trochę twardszy, ale pozwalający zachować komfort. Nawet Eibach tego nie ukrywa. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

skoti79

Cytat: Tomasz w 05.07.2014, 20:05
Faktem jest, że Eibach Pro-Kit to jest typowy progresywny zestaw na ulice, trochę twardszy, ale pozwalający zachować komfort. Nawet Eibach tego nie ukrywa. :)
A co twardszego polecasz? Tak, żeby nie obniżać więcej niż -20mm. Może być TWARDE :)

st-power

Weitec lub H&R-to są naprawdę twarde sprężyny.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

skoti79

A co sądzicie o sprężynach APEX 40-8220. Tomek mi polecił, ale nie wie czy będą twardsze.

Kris1976

Skoti szykuje torowego killera ;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !