[Focus] ST 2010 Performance Blue

ehaw, 15.01.2015, 12:24 « poprzedni - następny »

vtec

a czy objawy nie zdarzają się przypadkiem podczas np. stałej jazdy na 5-6 biegu na wyższych obrotach? włączenie i wyłączenie pojazdu pewnie załatwia sprawę?
jak tak, to tą samą przypadłość miałem przez dłuższy czas w STku. Dodam jedynie iż problem ustał dopiero po zmianie programu przez kolejnego właściciela.

weksla

05.01.2016, 18:52 #46 Ostatnia edycja: 05.01.2016, 18:53 by weksla
Bardzo możliwe. Ja miałem np problem falowania boost miedzy 1.2 a 1.3 bara i w zakresie 3.000 do 4.500 obr. Nie miałem pojecia co to jest eliminując po koleji dv, boost selenoid oraz aktuator. Problem był. Teraz swap silnik RS i caly osprzęt Rs zmieniny na próbę na seryjny dv i boost selenoid. Program póki co ten co był z ST. I co mamy?  Falowanie boost przy pełnym bucie tylko nieco wcześniej bodajże od 0.9 bara. Teraz już wiem na 100% że problem leży po stronie softu mimo iż jest od ST na bebechach RS
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

ehaw

Cytat: vtec w 05.01.2016, 17:59
a czy objawy nie zdarzają się przypadkiem podczas np. stałej jazdy na 5-6 biegu na wyższych obrotach? włączenie i wyłączenie pojazdu pewnie załatwia sprawę?

Dokładnie tak. Ale vtec z tego co kojarzę, to Ty miałeś soft od promotora albo kreatora mocy prawda? W każdym razie jakiś custom. Wgrywając BlueFina myślałem, że tego typu problemów uniknę.

vtec

soft jak to soft. zawsze mogl jakis blad sie wkrasc.... lub cos mu nie pasuje "mechanicznie"

TAM

Trochę cierpliwości i starań i raczej da się coś z tym zrobić – ja przcież też miałem kiedyś BF stage3 i takie zjawiska nie występowały.

Kris1976

07.01.2016, 15:24 #50 Ostatnia edycja: 07.01.2016, 15:27 by Kris1976
Ja się będę upierał że trza pojechać np do Grześka Heko i dać sobie wystroić po bożemu. Jakoś wgrywanie gotowców mnie nie przekonuje.
Gotowca wgrał mi i nie tylko mi (Vtecowi też) Promotor i ...dopiero po Hekowym wirusie auto zaczęło normalnie jeździć.

« Dodane: 07.01.2016, 15:25 »

kto wie czy winy częściowo nie ponosi też ten wątpliwej jakości chiński DV....

« Dodane: 07.01.2016, 15:27 »

Cytat: weksla w 05.01.2016, 18:52Ja miałem np problem falowania boost miedzy 1.2 a 1.3 bara
1.2 to w większości przypadków zdłubanych STków max , a Ty jeszcze podajesz zakres 1.2-1.3...to ile Ci pompuje max ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

fabio210

07.01.2016, 15:34 #51 Ostatnia edycja: 07.01.2016, 15:35 by fabio210
Mam ten sam zestaw co ty ehaw, mam to samo, ale to ustalo po jakiś 300km, mały reset kompa i od nowa, ja sobie to tłumaczę twardą sprężyna w actuatorze i że ECU musi się dostroic od nowa do.modów, jeśli się to nie poprawi, pewnie na wiosnę odwiedzę heko. Lub jak piszecie, poszukam przyczyny w dv.

weksla

Kris. To było już na hybrydowym turbo
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

ehaw

Panowie, czy ST i RS mają różne DV? Nie chce mi się bawić w robienie zamówienia w UK i znalazłem w polskim sklepie, ale ten opis mnie średnio przekonuje i po prostu wolę mieć pewność. Pisanie o Focus ST250 MK3 z silnikiem 2.5 Turbo nie wzbudza mojego zaufania do końca... A jeśli nie w tym sklepie - polecicie coś polskiego?

yayko

Tu się zapytaj mają ori graty :) Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tomson.com.pl/

ehaw

Dokładnie tutaj patrzyłem :) Ale ten opis mnie lekko zbił z tropu... Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tomson.com.pl/product-pol-1864-Zawor-upustowy-recyrkulacyjny-Forge-Motorsport-Ford-Focus-RS-Mk2-Focus-ST250.html

TAM

Dla RS i ST MK2 są identyczne. Istnieją natomiast 2 wersje, które różnią się sposobem wyprowadzenia kroćca - albo jest prosty albo zgięty pod kątem prostym. Oba pasują; zgięty troche łatwiej założyć. Ważne jest żeby miały żótą sprężynę. Zielona nadaje się tylko do standardowego setupu.

Kris1976

29.01.2016, 01:01 #57 Ostatnia edycja: 29.01.2016, 01:04 by Kris1976
Cytat: ehaw w 28.01.2016, 18:07
Dokładnie tutaj patrzyłem :) Ale ten opis mnie lekko zbił z tropu... Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tomson.com.pl/product-pol-1864-Zawor-upustowy-recyrkulacyjny-Forge-Motorsport-Ford-Focus-RS-Mk2-Focus-ST250.html
Kupowałem właśnie u nich swojego forge'a. Opis może i ma mały błąd ale towar jest właściwy.
Dobra firma, terminowa. Żadnych kwasów nie było. W komplecie jest żółta sprężyna.

« Dodane: 29.01.2016, 01:04 »

Btw...widziałem Cię dzisiaj koło 20.10 w okolicy urzędu gminy Białołęka. Dobrze mruczy mimo że lecialeś spacerkiem
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

ehaw

Cytat: Kris1976 w 29.01.2016, 01:01
Kupowałem właśnie u nich swojego forge'a. Opis może i ma mały błąd ale towar jest właściwy.
Dobra firma, terminowa. Żadnych kwasów nie było. W komplecie jest żółta sprężyna.
Ok, skoro sprawdzone to właśnie złożyłem zamowienie.

Cytat: Kris1976 w 29.01.2016, 01:01Btw...widziałem Cię dzisiaj koło 20.10 w okolicy urzędu gminy Białołęka. Dobrze mruczy mimo że lecialeś spacerkiem
Dzięki, miło słyszeć :) O takie właśnie mruczenie mi od samego początku chodziło.

danieloos

Nie planujesz sprzedać auta? :D