Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

barti87

Zdjęcie z PromotoRa:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://promotormocy.pl/gallery/show/photo/img_0143_1064.jpg
A tu wykres:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=204726486229628&set=a.166108970091380.27259.166106913424919&type=1&theater

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Musze pomyśleć o hamulacach bo wczoraj sie troszke spaliły, ostatnio wymieniałem klocki ale widze ze musze zainwestować w dobrą tarcze i dobry klocek bo 30 min jazdy i hamulców brak  :evil:
Co do programu będzie mała poprawka ale musi się troszeczek ochłodzić  :]

Vtec co do spota 4 czerwca może być ciężko bo mam szkołe w ten week. Ale postaram się.

Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

22.05.2011, 19:50 #76 Ostatnia edycja: 22.05.2011, 22:14 by badger
Może lepiej pomyśl o jakichś większych tarczach? Bo "lepszymi" wiele nie uzyskasz, no chyba, że obecne masz wyjątkowo podłe...

« Dodane: 22.05.2011, 22:14 »

Jeszcze jedno. Focus ST ma nawiew na przednie tarcze? Jeśli nie to zrób, ponoć daje to bardzo dobre efekty, a nic nie kosztuje. Ja będę robił u siebie w wakacje.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lukasz-no1

W końcu    :]

Co do hampi, to może taki set jaki jest u mnie  8)
U mnie wytrzymuje to już ponad dwa lata i jeszcze nie narzekałem więc polecam  :wink2:

W większe tarcze bym się nie pchał bo koszt jest straszy jak się patrzy.

Korektę softu zrób sobie jak wstawisz dolot, zawsze kilka kucy przy okazji się ugra
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://en.bsr.se/products/4900706/
dla mnie jedyny sensowny dolot bo można wymienić stożek na lepszy,
w tych kitach co w UK sprzedają filtr jest naprawdę mikry.

I czekamy aż wysypie się sprzęgło w pozytywnym słowa tego znaczeniu.

Cytat: Tomasz w 22.05.2011, 19:50
Bo "lepszymi" wiele nie uzyskasz, no chyba, że obecne masz wyjątkowo podłe...

Uzyska  :)

Pozdrawiam
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

barti87

Cytat: Lukasz-no1 w 23.05.2011, 07:03
W końcu    :]

Co do hampi, to może taki set jaki jest u mnie  8)
U mnie wytrzymuje to już ponad dwa lata i jeszcze nie narzekałem więc polecam  :wink2:

W większe tarcze bym się nie pchał bo koszt jest straszy jak się patrzy.

Korektę softu zrób sobie jak wstawisz dolot, zawsze kilka kucy przy okazji się ugra
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://en.bsr.se/products/4900706/
dla mnie jedyny sensowny dolot bo można wymienić stożek na lepszy,
w tych kitach co w UK sprzedają filtr jest naprawdę mikry.

I czekamy aż wysypie się sprzęgło w pozytywnym słowa tego znaczeniu.
Uzyska  :)

Pozdrawiam
A co tam u siebie masz? I gdzie kupowałeś?
Co do dolotu powiem tak, hamowaliśmy auto z filtrem K&N z oryginałem i bez i na oryginalnym było lepiej niż bez i bardzo podobnie między oryginałem a K&N. Z tego co rozmawiałem z promotorem twierdzą ze dolot nie koniecznie pomoże, a nawet może pogorszyć osiągi.

I pytanie czy ktoś wie gdzie i za ile robią hybrydy? (i czemu tak drogo :P ) chyba ze ma ktoś dostęp do suszary z RS'a ale w dobrej cenie :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Cytat: Lukasz-no1 w 23.05.2011, 08:03Uzyska
Co konkretnie? Jeśli chodzi o odporność na przegrzanie to tarcze mają wpływ minimalny (o ile są w tym samym rozmiarze), klocki mają znaczenie, ale takie wytrzymujące naprawdę ekstremalne temperatury niezbyt dobrze działają na zimno. Ogólnie różnica subiektywna może być spora, ale obiektywna jednak niewielka (przypominam, że mówimy cały czas o odporności na przegrzanie, a nie innych cechach).

Większe hamulce dadzą ogromną różnicę we wszystkich właściwie aspektach, kwestia, czy coś się da dopasować (szczególnie tarcze na ten rozstaw, bo zaciski zawsze się da). Na początek może wyjdzie nieco drożej (bo trzeba kupić nowe zaciski), ale późniejsza eksploatacja będzie tańsza.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lukasz-no1

Cytat: barti87 w 23.05.2011, 21:21
A co tam u siebie masz? I gdzie kupowałeś?
EBC Turbo Grove przód/tył
klocek przód DS Performance, tył red staff  
przewody Goodrich przód/tył
płyn Motul RBF600

Cytat: barti87 w 23.05.2011, 21:21
I pytanie czy ktoś wie gdzie i za ile robią hybrydy? (i czemu tak drogo :P ) chyba ze ma ktoś dostęp do suszary z RS'a ale w dobrej cenie :)
Ja jak się dowiadywałem przed strojeniem to cena ok 1000-1200PLN
zmieniana jest zimna strona na ciut większa, czyli tak samo jak w hybrydzie z UK jeśli dobrze pamiętam...

Zapomniałeś jeszcze o suszarkach z volvo np. V70R i reszta z serii R :D

Jeszcze jedno w jakie moce celujesz bo moim zdaniem 20-30KM i jakieś 40-70Nm więcej nie jest warte tej kasy,
chyba że chcesz robić samochód do podjeżdżawek itp no to wtedy już koszta będą rosły w szybkim tempie.
Silnik w ST to nie to samo co w RS, bezpiecznie dla naszej motorowni to ok 330KM i 470Nm

Cytat: Tomasz w 24.05.2011, 01:56
Co konkretnie? Jeśli chodzi o odporność na przegrzanie to tarcze mają wpływ minimalny (o ile są w tym samym rozmiarze), klocki mają znaczenie, ale takie wytrzymujące naprawdę ekstremalne temperatury niezbyt dobrze działają na zimno. Ogólnie różnica subiektywna może być spora, ale obiektywna jednak niewielka (przypominam, że mówimy cały czas o odporności na przegrzanie, a nie innych cechach).

Większe hamulce dadzą ogromną różnicę we wszystkich właściwie aspektach, kwestia, czy coś się da dopasować (szczególnie tarcze na ten rozstaw, bo zaciski zawsze się da). Na początek może wyjdzie nieco drożej (bo trzeba kupić nowe zaciski), ale późniejsza eksploatacja będzie tańsza.

To wytłumacz mi jedno, przykład u mnie hamowanie z 200km/h do zera trzy razy pod rząd i hamulce się nie palą
ani nie widać żadnego dymu później jeszcze trochę zabawy z samochodem i nic nie wskazywało na zmęczenie.

Seria po trzech takich hamowaniach jest albo przypalona albo się pali.

Większe hamulce jak i w zakupie tak i w eksploatacji nie będą tanie,
śmiem tak twierdzić bo temat przerabiałem a do ST225 jest ciężko coś
sensownego dopasować żeby było P&P chyba że gotowy set za worek pieniędzy,
ale moim zdaniem jest to sztuka dla sztuki jeśli samochód nie będzie
przewietrzany często na torze.

Pozdrawiam

"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

vtec

Cytat: Lukasz-no1 w 24.05.2011, 07:34
To wytłumacz mi jedno, przykład u mnie hamowanie z 200km/h do zera trzy razy pod rząd i hamulce się nie palą
ani nie widać żadnego dymu później jeszcze trochę zabawy z samochodem i nic nie wskazywało na zmęczenie.

Seria po trzech takich hamowaniach jest albo przypalona albo się pali.

Większe hamulce jak i w zakupie tak i w eksploatacji nie będą tanie,
śmiem tak twierdzić bo temat przerabiałem a do ST225 jest ciężko coś
sensownego dopasować żeby było P&P chyba że gotowy set za worek pieniędzy,
ale moim zdaniem jest to sztuka dla sztuki jeśli samochód nie będzie
przewietrzany często na torze.

Już Ci tłumaczę ... Tomasz chce kupić okazyjnie zaciski od Bartiego ;)
Jeśli chodzi o dolot to wkładkami dużo nie zdziałasz ... chyba że coś takiego:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.dreamscience-automotive.co.uk/images/stories/dsci_induction_kit_fitting_instructions.pdf
Zastanawia mnie tylko fakt, jak podawane jest świeże powietrze do dolotu? Możliwe, że należy zdjąć/uciąć osłone przy IC, aby poza nadmuchem na IC powietrze trafiało rówież do układu. Jest też kwestia utrzymania czystości filtra, bo jest on zdecydowanie nisko od gleby położony ...

andro998

Barti, pomyśl nad heblami "DBA BRAKES" planowałem ich zakup. I kupię je jeśli mi się nie sprzeda eSTek w najbliższym czasie :D
Podobno są nie do zajechania. Kosztują co prawda kupę kasy, ale moim zdaniem są tego warte.
Był ST220 jest S14A :)

barti87

Sprzęgło powiedziało bye bye  :o i tak jak na oryginalne z przebiegiem 142tyś sporo wytrzymało.

« Dodane: 29.05.2011, 20:25 »

A w poniedziałek zawita 6 szt slicków wyścigowych dunlopa A46D a tu kiszka ze sprzęgłem, a chciałem przetestować :/
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

wilhelm

będziesz wsadzał jednomas tak jak łukasz?

Lukasz-no1

Cytat: barti87 w 29.05.2011, 20:11
Sprzęgło powiedziało bye bye 
A nie mówiłem  ;)

Naturalna kolej rzeczy, zawsze coś musi się wysrać żeby można było wstawić coś lepszego.

Pozdro
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

wojoo

 parkujesz może autko na senatorskiej :)?
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

barti87

Cytat: wilhelm w 29.05.2011, 22:23
będziesz wsadzał jednomas tak jak łukasz?
Nie
Cytat: Lukasz-no1 w 30.05.2011, 06:28
A nie mówiłem  ;)

Naturalna kolej rzeczy, zawsze coś musi się wysrać żeby można było wstawić coś lepszego.

Pozdro
spodziewałem się tego wiedziałem że w końcu nadejdzie ten moment
Cytat: wojoo w 31.05.2011, 19:20
parkujesz może autko na senatorskiej :)?
tak, bo tam pracuje :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

wojoo

hihihi ... a masz AC :wojoo: ?
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

barti87

Cytat: wojoo w 01.06.2011, 17:45
hihihi ... a masz AC :wojoo: ?
hmmm?
A cos niepokojącego sie dzieje :P
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)