Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Mondeo TDDi 115

Ry2y, 13.11.2011, 20:14 « poprzedni - następny »

wilhelm

jak wydech nagrywasz rok po założeniu, to ciekawe kiedy lampy poskładasz :)


« Dodane: 28.01.2013, 17:40 »

BTW, świetnie brzmi

Ry2y

Wydech nagrałem bo wreszcie wszystko się poukładało i poprzepalało. A tak przy okazji to... nie denerwuj mnie :D
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

wilhelm

Zimowy wieczor i piwko, w sam raz na dokonczenie lamp

caqerr

Jeszcze nie skończyłeś... :D ?

darecki1

Może to trochę przyspieszy temat ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Ry2y

Wreszcie mam chwilę :) Dzięki Darek za wyjaśnienie, ale mam większy problem z kablami wychodzącymi z przetwornicy. Obiecałem sobie że dokończę lampy jak tylko cieplej się zrobi. Masz może fotki jak przykręciłeś soczewki do tego wkładu? Bo u mnie chyba jakaś lipa lekka jest. Dekielki z tyłu od standardowych lamp dotykają starterów, a maskownice z przodu lekko haczą o klosz... Przodem się nie martwie bo maskownice lekko spiłuję, ale z tyłu jest bardzo ciasno. Może dekielki z tyłu w xenonach są głębsze?

« Dodane: 19.02.2013, 18:40 »

No i z newsów raczej zmienię felgi na lato... Te od ST mi nie podchodziły ze względu na to że są strasznie gęste. Będą prawdopodobnie inne 18tki
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

darecki1

Spoko, looknij w mój temat na MKP sa zdjęcia maskownic i o ile je musiałem przerobić, ( spawałem plastik lutownicą ) żeby się całość zmieściła:]. Nie mam pojęcia jak ludzie wsadzają bi-xenon i domyka im się tylny dekiel, te od xenon w cale nie są głębsze. Nie chce nawet wspominać co dzieje się kiedy musisz tam zmieścić startery nowego typu - wtedy dopiero zaczyna się kłopot z miejscem. Da się to obejść przerabiając tylne dekle:]

auchim

Cytat: Ry2y w 19.02.2013, 17:38No i z newsów raczej zmienię felgi na lato... Te od ST mi nie podchodziły ze względu na to że są strasznie gęste. Będą prawdopodobnie inne 18tki

:D i dobrze mi też ST-kowe się nie widziały od samego początku.

Ry2y

Dawno nie pisałem. Z nowości to samochód stoi u mechaników i ma zmieniany prawie cały układ hamulcowy.
Z tyłu zaciski poliftowe, klocki i tarcze.
Z przodu zaciski z Foki ST, klocki i tarcze.
Do tego poliftowa dzwignia ręcznego bez samoregulatora i przewody hamulcowe w oplocie.
No i przy okazji zmiana oleju oraz pompy wspomagania/wody.

Dostałem od mechsów takie fotki. Felga 17":

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Ładnie, wreszcie będziesz miał hamulce. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

No mikody i klocki ate poddały się po ponad 2 latach. Z dnia nadzień przestaly hamować, tylko zaczęly wydawać dziwne dzwieki :)
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

To i tak długo. Masz fotki jak wyglądały przed demontażem?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

21.06.2013, 19:11 #192 Ostatnia edycja: 22.06.2013, 10:35 by Ry2y
Na razie nie mam, może mechanicy nie wyrzucą. Ale tarcze były zjechane tak, że nacięcia byly już okropnie płytkie. Miały może dziesiętną część mm. Zero pęknięć w nawierconych otworach. Klocki to już okładziny zostały.

« Dodane: 22.06.2013, 10:35 »

Ciekawy jestem jak ten zestaw klocków tarcz będzie się sprawował. Wszystko jest ATE oprócz przednich klocków, które są Ferodo DS. Moje poprzednie klocki ATE strasznie piszczały jak hamowałem z niskich prędkości np. w korku. Ale może to wina nawiercanych tarcz. Teraz wszystkie tarcze są gładkie.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

auchim

lepsze hamulce są to wypadałoby coś  podziałać żeby moc i Nm poszły trochę w górę  :stupid:

Ry2y


wlazły dosłownie na styk.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko