[Mondeo] ST220 Nie spadają obroty przy jeździe, falujące obroty na luzie.

Essio, 27.03.2012, 12:14 « poprzedni - następny »

roki

Ja mam panowie nowy problem tego typu ze, o po odpaleniu rano autka po nocy odpala elegancko 1400obr na ssaniu...i jade autkiem jakis czas auto nagrzewa sie juz prawie cale a obroty dalej na 1400 1300...nawet jak mu przygazuje mocno to nic niedje...obroty zawieszaja sie nawet na 2tys obr...i dopiero wylaczenie silnika i ponowne wlaczenie powoduje ze wszystko jest ok wracaja obr na 0.8 Jaki moze byc powod?zalalem ostatnio pol baku paliwa na agip a normalnie tankuje 100 v power :/ pozdroo
roki

Wilu117

Czujnik położenia przepustnicy sprawdź na kompie czy nie pokazuje zbyt dużego uchylenia przepustnicy.
Przy zamkniętej to ok 18%

MotoManiaq

I mnie dopadł problem wieszających się obrotów ;( jest to problem NA RAZIE sporadyczny wystepujacy najczesciej gdy pociagne powyzej 3tys to potem mam ten efekt "tempomatu" ... gdy przegazuje bez biegu to potem juz normalnie pracuja obroty... dodam , ze krokowca wymienilem, mam tez zamontowany komplet kolanek z marsila (odpowietrzenie silnika przod i tyl oraz taki gruby wąż z tylu, nie wiem od czego) ... jakie przewody jeszcze zostaly ew. do sprawdzenia??? czy to moze byc efekt zacinajacej sie przepustnicy? linki gazu?

st-power

Cewka zapłonowa
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

MotoManiaq

Cytat: st-power w 08.01.2016, 12:42Cewka zapłonowa

cewka wymieniona w czerwcu 2015 w ASO razem ze świecami zapłonowymi. 

T

Pewnie któraś uszczelka w dolocie puszcza.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Jeśli jeszcze nie wymieniałeś przewodów podciśnienia to je wymień (koszt nie wielki) a powinien być spokój skoro układ zapłonowy masz nowy i krokowiec również . Jeśli te problemy z obrotami pojawiły się dopiero po wymianie kolanek odmy (gdzie ściągany był kolektor ssący) to warto również wymienić uszczelki kolektora.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

MotoManiaq

Cytat: st-power w 08.01.2016, 18:18(gdzie ściągany był kolektor ssący) to warto również wymienić uszczelki kolektora.
Kolektor ssacy nie byl ruszany, a te przewody pdocisnienia to ile sztuk ich jest?

gdzie one są???

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


st-power

Ten wchodzący w pokrywę zaworów i jest jeszcze jeden,ale nie wiem który - nie byłem przy tym jak mi wymieniano.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

MotoManiaq

Mowisz o tym zaznaczonym na czerwono? jesli tak to mam wymienione to kolanko oraz z tylu silnika tez drugie
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


st-power

Ja wymieniałem całe przewody, nie tylko kolanka. A krokowca kupiłeś oryginał czy zamiennik? Ciężko Ci coś podpowiedzieć, może wymień te uszczelki kolektora ssącego jak Tomasz pisał. ( Ja przewody wymieniłem zaraz po zakupie tak po prostu na wszelkie "ale" a gdy później obroty mi wariowały to na pierwszy strzał poszedł krokowiec, a później gdy objaw wrócił wymiana cewki zażegnała problem).
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

MotoManiaq

 dzis zrobilo sie cieplej, tj. okolo 0 stopni, problem NA RAZIE sie nie pojawił  :] hmm pomyślę nad tymi uszczelkami kolektora. Krokowiec ERA z Intercarsu kupiony ...  :ghost:

MotoManiaq

Cytat: MotoManiaq w 09.01.2016, 22:09
dzis zrobilo sie cieplej, tj. okolo 0 stopni, problem NA RAZIE sie nie pojawił  :] hmm pomyślę nad tymi uszczelkami kolektora. Krokowiec ERA z Intercarsu kupiony...  :ghost:

wraz ze wzrostem temperatury problem powrócił.... :( im wiecej urzadzen na pokladzie wlaczonym tym falowanie wieksze (klima, grzanie luster, szyby), problerm wytepuje na gazie i benzynie - ale na gazie jest bardziej zarysowany... przy chamowaniu i dadtkowo gdy do hamowania dolaczony jest skret kierownicy (pompa sie dolacza) auto potrafi zgasnac.... dodam, że alternator w pelni zregenerowany, regulator sprawdzony... jakieś pomysły>>>?

MotoManiaq

Edit, czy takie objwy moga dawac niesprawne lub konczace sie kable zaplonowe? zauwazylem, ze jakies zwierzatko podgryzalo troche koszulki przewodow WN. Podsumowujac, objawy zalezne od temp, w cieple dni ewidentnie problem jest bardziej uwidoczniony , w zimne prawie zanika, o co kaman???

bishop

Odłączałeś krokowca? Silnik zgasł?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html