[Cougar] Ford Cougar 2.5 SVT '00

Venomus, 20.07.2012, 11:20 « poprzedni - następny »

T

Cytat: Venomus w 22.07.2012, 14:22Trzeba by skompletować dane i długości by było idealnie. Bo na "oko" to nie ma sensu, zrobi się jeszcze gorzej.
Jeśli o to chodzi, to w zasadzie wiadomo jak to powinno być zrobione. Być może zresztą byłbym zainteresowany kompletem, ale bez y-pipe.

Cytat: Venomus w 22.07.2012, 14:22Ogólnie jest strasznie zalewany od dołu aż do góry, czuć aż paliwo wewnątrz. Problem ze spalaniem już od bardzo dawna mnie nurtuje, raz jest ok, a później wraca.
W takim razie to raczej nie te gniazda, one powodują głównie wyższe spalanie na niskich obrotach (gdy spalin jest mało) i raczej nie aż tak duże jak u Ciebie. Może jakiś czujnik niedomaga?

Cytat: Venomus w 22.07.2012, 14:22Jak usłyszałem ile mój wypluł to się normalnie załamałem Tongue Silnik jest w 100% idealnej kondycji, także to nie problem mechaniczny.
Ten wynik jak na Twoje modyfikacje i brak strojenia nie jest zły. A już szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że auto jeździ zapewne na zbyt bogatej mieszance. No i jak na 2,5 wydech masz zdecydowanie zbyt luźny, co raczej nie wpływa pozytywnie na osiągi (ale z tym różnie bywa).

Cytat: Venomus w 22.07.2012, 14:22Po rozmowach z kilkoma osobami tracę na takim gorącym stożku nawet 20KM i tyle samo momentu.
Bardzo wątpię, szczególnie, jeśli auto było hamowane z otwartą maską.

Cytat: Venomus w 22.07.2012, 14:22Tutaj 2 filmiki jak brzmi od środka i na zewnątrz
Wewnątrz brzmi rewelacyjnie. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Venomus

Cytat: Tomasz w 25.07.2012, 00:01Ten wynik jak na Twoje modyfikacje i brak strojenia nie jest zły. A już szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że auto jeździ zapewne na zbyt bogatej mieszance. No i jak na 2,5 wydech masz zdecydowanie zbyt luźny, co raczej nie wpływa pozytywnie na osiągi (ale z tym różnie bywa)..

Dlaczego zbyt luźny? Totalny dekat i przelot raczej to same plusy i powinno dać pozytywne wyniki :)

Co do wyniku na hamowni, to raczej z tym wszystkim powinno po strojeniu wyjść ST200. Mam takową nadzieję, jak nie to dalej będę walczyć by tak było :)

Co do problemów z czujnikami, zrobię loga wszystkiego co się da i będzie wiadomo co jest nie tak.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

RSSSS

Bez przesady, ciepłe powietrze w N/A nie powoduje 20 koni strat!

Silniki N/A mają to do siebie, że nawet wiele zmian i wiele włożonej pracy nie przynosi oszałamiających przyrostów mocy.

Pozdr.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

Venomus

Jak wszystko ogarnę, to hamownia prawdę powie ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

T

Cytat: Venomus w 25.07.2012, 01:51Dlaczego zbyt luźny? Totalny dekat i przelot raczej to same plusy i powinno dać pozytywne wyniki
Chodzi mi o średnicę. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

RSSSS

Cytat: Venomus w 25.07.2012, 01:51
Dlaczego zbyt luźny? Totalny dekat i przelot raczej to same plusy i powinno dać pozytywne wyniki :)

Bo w N/A przelot nie zawsze oznacza poprawę osiągów.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

T

...aczkolwiek ten akurat silnik bardzo dobrze reaguje na "przelot". :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

RSSSS

Dlatego napisałem "nie zawsze", w przypadku silników wolnossących nie ma po prostu reguły.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

Venomus

Zrobiłem sobie jak na razie tylko 2 logi. Jeden na jałowym, a drugi but do 120. Padła mi bateria w lapku.
Jutro zrobię więcej, ale i tak nie wiem czy dobrze. Dlatego prośba do znawców o ocenę, czy mam coś jeszcze dołożyć do sprawdzania, a może totalnie źle zrobione.

Kolega Monsun napisał mi, żeby sprawdził:  ECT, load, FT1L, FT2L, OpenLoop, Airflow, MAF Volts< FT1S, FT2S, Timing(zapłon), KMH, Injectors, RPM, TPS, Sondy Lambda oraz IMRC.

Ogólnie to wyskoczyło mi pełno PIDów do wyboru i niestety jestem jak na razie w pierwszej klasie podstawówki w tym temacie, od rana siedzę i się uczę co jest co. :)

Miałem 4 błędy, z czego 3 usunąłem. 3 były od MAFu i IAT. Czwarty to P1000, czyli standard i nie wiem czy mam coś z tym zrobić czy nie.

Logi robiłem ScanXl-em 3.5 Pro ze wszystkimi dodatkami.

Logi:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www63.zippyshare.com/v/70402491/file.html
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www63.zippyshare.com/v/83645435/file.html
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

wilhelm

Ja bym mierzył na 4 lub 5 biegu, od 2k obrotów do odcięcia.

T

Cytat: Venomus w 30.07.2012, 19:07Miałem 4 błędy, z czego 3 usunąłem. 3 były od MAFu i IAT. Czwarty to P1000, czyli standard i nie wiem czy mam coś z tym zrobić czy nie.
Jakie to konkretnie były błędy? Raczej nie powinno być żadnych...

Cytat: Venomus w 30.07.2012, 19:07Logi robiłem ScanXl-em 3.5 Pro ze wszystkimi dodatkami.
Mój (starszy) mi ich nie otwiera. Możesz wyeksportować do CSV i gdzieś wrzucić?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Venomus

IAT już naprawiłem wiązka była uszkodzona :D Jestem ciekaw czy spalanie wróci do normy, chodź wydaje mi się, że brak IAT powodowałoby spalania ok 25l/100.

Niestety temperatura ponad 40st. w dolocie, gorący stożek robi swoje, niestety obudowa a'la FIPK u mnie nie daje rady. Także jutro będę działać z zaprzyjaźnionym tjunerem by zrobić u mnie CAI.

Tak u mnie teraz jest, fotka bez zamontowanej obudowy a'la FIPK.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tak chcę to CAI zrobić. Gotowy zestaw od Nautillusa kosztuje ok 300$ + przesyłka. Także chora cena, za rurki.

Przykłady:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jeżeli to nie zda egzaminu kupuję puchę ST200.

Tomasz, prześlij mi na pw swojego maila to wyślę Ci wszystko. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

Venomus

Spalanie chyba już ogarnąłem, chodź za mało przejechałem, ale chyba ok.

Dzisiaj spotkały mnie 3 przykre niespodzianki :/

1. Próbuję odpalić i nic, padł aku, musiałem na kable z ojca Transita odpalić. Aku nowy Centra Futura 72Ah 720A, alternator zrobiony.

2. W aucie w głośnikach słychać pisk im wyższe obroty tym bardziej piszczy, czyli jakieś przebicie, pewnie dlatego aku padł.

3. Słuchać u mnie dziwne puknięcia na jałowym, mają różną częstotliwość, czasami kilka razy puknie pod rząd, a czasem raz i chwila ok i znowu stuk. Po tym stuknięciu/stuknięciach silnik zadrży i po chwili znowu ok i tak cały czas. Jak dodaję gazu i trzymam dane obroty słychać ten stukanie coraz szybsze, trzeba się dobrze wsłuchać.

Co to może być? Mówiąc szczerze to mam dosyć tego silnika, także jeżeli da się z tym jeszcze jakiś czas jeździć to pojeżdżę, bo i tak 3.0 chcę wsadzić. Z drugiej strony, moja góra pójdzie do dołu 3.0, także chyba lepiej o tą górę zadbać i nie pozwolić jej się totalnie rozsypać.

Filmik nagrałem tego pukania: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=jZLGVZqm3Gg . Czasami takie tuk tuk na filmiku słychać, trzeba się dobrze wsłuchać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

NeroN

Chodzi jak traktor - jakieś stuki słychać ale nie wiem czy to o te chodzi :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Venomus

Zaczął właśnie tak chodzić i te stuki doszły też.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D