Alternatywa dla MSDS

T, 05.07.2010, 04:02 « poprzedni - następny »

NeroN

Czyje takie fajne ?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Jakiegoś membera CEG. :) Nie są produkowane seryjnie (i raczej nigdy nie były).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Tu są całkiem niezłe kolektory, razem z y-pipe. Nie wiem tylko jak z adaptacją do ST220.

OStatnio licytacja skończyła się na 122 funtach, "kup teraz" są po 179 :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK2-2-5-V6-ST200-EXHAUST-MANIFOLD-Y-PIPE-/200697213021?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eba7c705d#ht_911wt_1037


T

To właśnie to, o czym dyskutujemy. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Na fotce inaczej wyglądały i troche drozsze ;)


« Dodane: 08.01.2012, 16:57 »

Kleber coś wspominał że w ST220 ciężko odkręcić kolektory, jest słaby dostęp przez duże katy i prawdopodobnie trzeba wyciągać silnik. Jak to w końcu jest?

NeroN

Ponoć się da po odkręceniu jakichś sanek czy coś. Poza tym katy też można wcześniej wykręcić.

Chyba te same bloki (zewnętrznie) są w ST220 ST200 i Vce 2,5.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

wilhelm

Dzisiaj kolektory poszły za 119 :)

Szkoda że przesyłka do PL kosztuje u nich aż 39F. Orientujecie się czy zamawiając takie kolektory z UK trzeba płacić dodatkowo cło?

NeroN

Nie wiem, ale prawie zalicytowałem. Odświeżyłem konto na ebay i paypal...

Ale stwierdziłem, że jeszcze nie... jeszcze nie... :D
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 09.01.2012, 19:42Chyba te same bloki (zewnętrznie) są w ST220 ST200 i Vce 2,5.
Nieśmiało ponownie zauważam, że kolektory przykręca się do głowic, a nie do bloku. :)

...a bloki zewnętrznie są podobne w mk3 V6, w mk2 były pewne różnice (choć możliwe, że egzemplarze z 2000 r. też mają już to samo).

« Dodane: 09.01.2012, 22:29 »

Cytat: wilhelm w 09.01.2012, 21:37Orientujecie się czy zamawiając takie kolektory z UK trzeba płacić dodatkowo cło?
Nie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Cytat: Tomasz w 09.01.2012, 22:29Nieśmiało ponownie zauważam, że kolektory przykręca się do głowic, a nie do bloku. ...


Piwa byś się napił, a nie skróty myślowe wyłapywał :P

FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

NeroN

ST220 i ST200 ma takie same uszczelki pod kolektor wydechowy (REINZ 71-34307-00) - więc myślę że mocowanie jest takie samo. Kąt rozwarcia głowic taki sam więc musi pasować.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Ale jaki masz dylemat? Bo przecież ja mam głowice ST220, blok z Jaga (to samo co w ST220) i kolektory takie same albo podobne, w każdym razie dedykowane do mk2.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

No to było napisać że pasują, a ja się głowię kto mi toto potem będzie przypasowywał. Zwłaszcza po opisach na Cougar forum jak to palnikiem jechali, klepali i cieli flasze żeby pasowała :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Myślałem, że to oczywiste. ;)

Ten gość z CKP trafił chyba na jakiś kiepski egzemplarz z krzywą flanszą. Z tego co kojarzę greku też musiał je splanować, ale on miał chyba używane. Z kolei u Klebera były źle zrobione gniazda na lambdy...

U mnie jest nieco źle zrobione gięcie w taki sposób, że y-pipe by nie pasowała, ale jej nie montuję, więc to dla mnie bez znaczenia. Poza tym wykonanie ok.

Czyli podsumowując, jeśli to to samo (a pewnie tak, a w każdym razie nic lepszego, bo tańsze) to nastaw się, że być może będą konieczne jakiegoś rodzaju poprawki. Różnie to bywa. Odsyłać do UK z reklamacją niespecjalnie się opłaca. Ale za tą cenę nie ma co narzekać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Aha, no to już wiem wszystko :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]