[Mondeo] ST 220 kombi

bishop, 03.03.2013, 12:37 « poprzedni - następny »

bishop

Przyjechały graty do wymiany. Hamulce oraz oleje.  Czekam tylko na filtry i do mechanika.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Tarcze oraz calutki zestaw z drugiego zdjęcia identyczny jak u mnie!

Świetna inwestycja.
Będziesz zadowolony, a zwłaszcza Twój czarny "stealth" będzie zadowolony!

:mask: :mask: :mask: :mask: :mask:
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Hamulce na miejscu, olej i filtry wymienione.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

bishop

Przy montażu dolnego grila którego pomalowałem na czarno:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Tak z ciekawości zrobiłem fotki mojego wydechu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Rozejście do tłumików końcowych jak w hatchbacku:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


I na końcu tłumiki ultera (nie rdzewieją za bardzo jak na 4 lata?)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


rury przelotowe 57mm. Y-pipe również. rury do tłumików końcowych mniejsze ale nie zmierzyłem.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

bishop

Panowie mam problem. Pisałem w innym wątku o problemach z falowaniem obrotów po włączeniu klimy. Oddałem auto do mechanika, on za dużo nie zrobił. Podpiął pod kompa, zero błędów i zresetował do ustawień fabrycznych (nie wiem za bardzo co to znaczy jeżeli o auto). Teraz efekt jest taki że nie spadają obroty poniżej 800 ale jakby był ciągle na ssaniu. Po wciśnięciu sprzęgła, obroty rosną. Po 2-3 sekundach obroty spadają bardzo powoli na 1200-1300 i później na 800. Puszczam gaz to jakbym na tempomacie jechał, wręcz sam przyspieszał. Krokowiec przeczyściłem, zero poprawy.
Czy po takim resecie kompa trzeba zrobić samoadaptację?
dokładnie mam coś takiego:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://youtu.be/IycqbB8ExKU

« Dodane: 18.07.2015, 14:45 »

Czy takie objawy mogą coś mieć z wymianą filtra paliwa?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

st-power

Ja bym jeszcze przyjrzał się cewce zapłonowej oraz przewodom podciśnienia - jeśli nie były wymieniane to wymień.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

bishop

Cewka była dwa lata temu, przewody też. Sprawdzałem odmy nie widzę żadnych śladów przetarć itp. Przeczyściłem przepływomierz, Teraz objaw jest taki: po wciśnięciu sprzęgła, obroty schodzą do 800 a po chwili do góry na 1400-1500. Wrażenie jakbym na sprzęgle gazował.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

WojtasS

Cytat: bishop w 18.07.2015, 11:49Krokowiec przeczyściłem, zero poprawy


czasami samo czyszczenie już nie pomaga i tylko wymiana, spróbuj pożyczyć od kogoś i sprawdź ;)
Niech Gra Muzyka i GAAAZ Do Dechy! ]:->
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z433/4337609/big/1.jpg

bishop

ok, ciąg dalszy zabawy. Ściągnąłem na androida forscan, podłączyłem do auta: i wyskoczył błąd P1504
Code: P1504 - IAC circuit fault
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
IAC circuit fault
A circuit or PCM fault has been detected during self-test.
This DTC may be caused by :
Open circuit
Short to Ground
Short to VBATT.
Short to VREF.
Component Internal Failure
PCM defective.
Czy to oznacza że krokowiec  padł całkowicie?

« Dodane: 20.07.2015, 20:14 »

Coś ostatnio mój St-ek mnie nie lubi. Dodatkowo wyskoczyły błędy:
C1235
C1280
C1236
Coś się dzieje że czujnikami ABS? Czy takie coś może wystąpić po złym" montażu tylnych tarcz i klocków?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

T

Błędy z "circuit fault" oznaczają zwykle, że dany element nie działa w ogóle pod względem elektrycznym.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

bishop

Cytat: Tomasz w 21.07.2015, 10:38Błędy z "circuit fault" oznaczają zwykle, że dany element nie działa w ogóle pod względem elektrycznym.
A czy taki błąd mógłby być zapisany jak odłączyłem krokowca przy włączonym zapłonie w celu sprawdzenia czy działa?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Logika wskazuje, że tak. Skoro brak w ogóle urządzenia (i prąd nie przepływa), to daje to objaw identyczny jak przerwa w instalacji...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: bishop w 21.07.2015, 11:45A czy taki błąd mógłby być zapisany jak odłączyłem krokowca przy włączonym zapłonie w celu sprawdzenia czy działa?
Tak.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

bishop

21.07.2015, 12:04 #163 Ostatnia edycja: 21.07.2015, 18:53 by bishop
Cytat: sseebbaa1 w 21.07.2015, 11:56Logika wskazuje, że tak. Skoro brak w ogóle urządzenia (i prąd nie przepływa), to daje to objaw identyczny jak przerwa w instalacji...
Cytat: Tomasz w 21.07.2015, 12:02Tak.
Ok, dzięki. Zrobię reset błędów, jeżeli się nie pojawi ponownie to będzie oznaczać że tak właśnie było.


« Dodane: 21.07.2015, 18:53 »

Zrobiłem znowu pomiar forscanem (pełna wersja na win). Wyskoczyło mi coś takiego:
Próba otwarcia IAC...
(WARN) [18:03:29.553] IAC reacts worse than expected. Expected: 100%, Factual: 70%
(OK) [18:03:29.609] Obroty silnika wzrosły jak oczekiwano
(ERR) [18:03:36.111] Reset pozycji IAC nie powiódł się
(WARN) [18:03:36.111] Test zakończony, wykryto usterkę.
Parę razy test przeszedł pozytywnie pomimo że Factual był 67%.
Krokowiec?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

bishop

Podłączyłem IDS (dobrze czasami korzystać z forum forda, znalazłem użytkownika z kompem diagnostycznym za free. ASO chciało 190zł). Nie przeszedł testu IAC (krokowiec) oraz czujnik położenia przepustnicy. Wywaliło mi dodatkowo błąd: P1709 oraz P1127. Auto jeżdzi jak diesel, trzęsie budą, spadają obroty...jest źle;/
ps. ma ktoś numer seryjny czujnika położenia przepustnicy?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html