[Focus] ST'06 Electric Orange by Walec

walec, 17.07.2013, 19:15 « poprzedni - następny »

Venomus

To już kwestia tego co lubisz :) Dla mnie tylko i wyłącznie połysk . Czarne połyskujące felgi jak się wypucuje wyglądają zarąbiście :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

walec

wiem bo mam takie w połysku na lato 18 orginały, jedyny minus to co dziennie na myjkę bo pył z klocków powoduje że robią się momentalnie matowe :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

T

IMHO jak 16" w takim wzorze to na pewno czarne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

walec

Panowie z innej beczki, mam problem z drżeniem kierownicy, od momentu jak kupiłem się z tym męczę, najpierw biło przy hamowaniu i przy prędkości od ok 80 do 130km/h poniżej i powyżej było ok.
Zmieniłem tarcze, klocki i przestało bić przy hamowaniu ale w sakresie 80-130 dalej bije, widać na kierownicy.
Wyważałem już 5 razy koła, dzisiaj założyłem 17 koła od volvo V70 na próbę i jest to samo.
Rozmawiałem dzisiaj także z kumplem który ma volvo S60 T5 (czyli ten sam motor) i miał takie same objawy i okazało się że to półosie mają bicie.
Ma ktoś jakiś pomysł??
Z chęcią podmieniłbym na chwilę koła z którym s kolegów z WWA żeby mieć pewność że to nie wina kół.
Pomoże ktoś ??
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

T

U mnie takie efekty powodowała krzywa piasta.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

walec

możesz rozwinąć temat?? Krzywa piasta wyszła by chyba na geometrii a geometrię mam fabryka, krosy, pochylenia itp są fabryczne.
Chyb że łożysko w piaście ale to chyba byłby luzy na łożysku.
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

Venomus

Ja miałem u siebie taki problem w Cougarze, pomogła wymiana przednich obu łożysk . Wymieniałem wszystko po kolei i dopiero wymiana łożysk pomogła.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

walec

a były luzy na łożyskach??
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

Venomus

Bardzo delikatne, spec mówił, że to nie to, ale ja wymieniłem i jest git :) .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

holo

Ja mam to samo w focusie żony (Mk2 1.6). Wcześniej jeszcze przy małych prędkościach szarpało kierą, ale to była wina opon. Na nowych zimówkach i letnich ustało, ale w tym zakresie co pisałeś drga nadal. 5 mechaników póki co rozkłada ręce, a nie mam zamiaru wymieniać wszystkiego po kolei...
Holo

barti87

Z tym drganiem mam to samo, początkowo przy hamowaniu, po zmianie tarcz problem ustał przy hamowaniu, lecz w tym zakresie co opisujecie kierownica drga i też nie wiem od czego.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

holo

Cytat: barti87 w 30.08.2013, 14:52Z tym drganiem mam to samo, początkowo przy hamowaniu
No to widzę, że scenariusz jest powtarzalny i nie zależy od modelu... Cóż zatem może być wspólnego dla 1.6 i 2.5? Przegub zewnętrzny, piasta z łożyskiem?
Holo

walec

ale tak się nie da jeździć przy prędkości przelotowej 90-130km/h jest masakra, a jeśli tak się dłużej pojeździ to zaraz się wywalą końcówki drążków a następnie maglownica, gumy zawieszenia,   łożyska, znowu sie tarcze pokrzywią, bez sensu jest tak jeździć, wg mnie mogą to być:
- krzywe opony (felgi mam wyważone 5 razy z czego 3 razy sam osobiście wyważałem na maszynach dokładnością do 0gr i chciałbym zweryfikować podmieniając koła od kogoś kto nie ma tkaiego problemu żeby wyeliminować koła
- uszkodzonepółosie =-nie wyważone, lub uszkodzone krzyżaki w przegubach
- tak jak tu już pisaliście łożyska piast przednich
- mogą być jeszcze wywalone gumy przednich wahaczy lub gumy przedniego stabilizatora

Ktoś z Wawy pomoże przy podmiance kół najchętniej 18" z STka - mogę podjechać z żabą i kluczem i podmienić u kogoś na miejscu

Może ktoś majeszcze jakieś pomysły
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

vtec

ja cały zestaw woże w aucie, tj. żaba, krzyżak i 4 felgi 18 - także kwestia umówienia, zapodaj nr na pw. u mnie drgań nie ma, ale w zeszłym roku wymieniałem tylne (te duże) gumy wahaczów, ale to raczej wyszło na przeglądzie, a nie od drgań.
półosie nie powinny mieć nic do tego.
jak łożyska wywalone to wyjdzie po podniesieniu koła ...
ps. w ten weekend jestem w wawie, kolejne najbliższe poza, w tygodniu krucho z czasem

holo

Ja w małym te duże gum z przodu już wymieniłem i na drgania nic to nie pomogło.
Holo