Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

Najstarszy w Polsce klub miłośników szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz ich tuningu


Mondeo mk3 ST220 hatchback po drugim lifcie

sseebbaa1, 18.09.2013, 21:47 « poprzedni - następny »

Rijndael

Wyglądają fajnie, ciekawe jaki będzie w praktyce efekt montażu. :)
Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. :)
Garażowa wyprzedaż części tuningowych z mojego byłego auta: kliknij tutaj.

wilhelm

 Ale masz czyste fotele  :o

weksla

Jfajne, też chciałbym takie:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps
Ford Focus ST225--------------------> 400ps

sseebbaa1

Stan foteli to nie tyle moja zasługa, co po prostu niewielkiego przebiegu auta.
Jeżdżę zazwyczaj sam, tylko z teczką za przednim fotelem :)


A montaż tulei Powerflexa w przyszły wtorek.
Natomiast teraz na weekend auto oddaję na poprawki lakiernicze i zamontowanie osłony pod przednim zderzakiem oraz nowego przedniego nadkola.

Czyli przygotowania pełna gębą do ogólnopolskiego spota FORDTUNING w Łodzi :D
(4.07.2015)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy

Lymok

Taki to pożyje... cały czas sobie dogadza :P
Nirimov / Dawid

steveno

Cytat: sseebbaa1 w 25.06.2015, 23:18
Stan foteli to nie tyle moja zasługa, co po prostu niewielkiego przebiegu auta.
Jeżdżę zazwyczaj sam, tylko z teczką za przednim fotelem :)


A montaż tulei Powerflexa w przyszły wtorek.
Natomiast teraz na weekend auto oddaję na poprawki lakiernicze i zamontowanie osłony pod przednim zderzakiem oraz nowego przedniego nadkola.

Czyli przygotowania pełna gębą do ogólnopolskiego spota FORDTUNING w Łodzi :D
(4.07.2015)


Co znaczy poprawki lakiernicze? Masz kogoś zaufanego?
Do przodu!!!

sseebbaa1

26.06.2015, 11:04 #741 Ostatnia edycja: 26.06.2015, 11:09 by sseebbaa1
W Gorzowie mam kolegę poznanego przez FCP. Jeszcze sam nic u niego nie robiłem, ale widziałem efekty jego pracy na innych autach.
A że ostatnio doposażył się w spawarkę do plastiku, to pasuje mi oddanie do niego, bo dolna osłona lekko się przytarła przednią częścią o asfalt, kiedy odpadła przy ponad 220 km/h :)
Zanim wyhamowałem, to sam rozumiesz...

« Dodane: 26.06.2015, 11:09 »

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy

bishop


sseebbaa1

Cytat: bishop w 26.06.2015, 11:19
COBI?

Tak.
Cobi tak to robi :)

Na skórze własnego smoka sprawdzę co potrafi.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy

yayko

ile takie tuleje na tył?

« Dodane: 26.06.2015, 13:08 »

i w czy kombi są takie same ?:)

sseebbaa1

Cytat: yayko w 26.06.2015, 13:05
ile takie tuleje na tył?

« Dodane: 26.06.2015, 13:08 »

i w czy kombi są takie same?:)

Akurat do kombi Powerflex nie ma oferty na tył.

Ale z kolei Olkusz proponuje kompleksowe rozwiązanie, które jest nawet tańsze.
Tu masz pełną ofertę do Mondeo mk3:
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/ford_mondeo_mk3


Moje tylne tuleje Powerflexa (te wszystkie które pokazałem na zdjęciach) wyniosły mnie łącznie 750 złotych z przesyłką.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy

yayko


sseebbaa1

03.07.2015, 20:07 #747 Ostatnia edycja: 17.10.2019, 22:21 by sseebbaa1
Hip hip hurra!
Auto przestało "pływać tyłem"!
Opisywałem to w poście #720

Teraz jestem po wymianie czterech tulei tylnej ramy pomocniczej na poliuretany Powerflexa i pomogło!

Na moja prośbę mechanicy zrobili kilka fotek z instalacji, ale muszę je od nich zrzucić.
Ja przy odbiorze auta zrobiłem tylko takie jedno zdjęcie:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Problemem jest to, że tuleje tylnego stabilizatora nie mogły być założone, co zresztą widać na powyższym zdjęciu (jest czarna guma, a nie fioletowy poliuretan).
Kiedy brałem tuleje to miałem do wyboru rozmiar 20 mm lub 22 mm, a zmierzony przeze mnie wymiar stabilizatora wyszedł ok. 21,2-21,4 mm. Człowiek ze sklepu internetowego powiedział, że lepiej wziąć ten większy (22 mm), bo można dociąć tuleję w miejscu gdzie jest ta tuleja i tak rozcięta. Brzmiało to logicznie.
Takie dopasowanie tulei do średnicy stabilizatora.

Niestety dopiero w trakcie montażu wyszło, że przez ten większy wymiar wewnętrznej średnicy cała tuleja jest chudsza i zewnętrzna obejma nie może odpowiednio ścisnąć tulei aby przylegała do stabilizatora. Czyli powstał luz pomiędzy tuleją a zewnętrzną obejmą.
Zatem należało wziąć tuleję 20 mm...

Nie wiem teraz co mam zrobić, bo mogę mieć duży problem ze zwrotem, gdyż gościu doradzał mi telefonicznie i nie mam tego nawet na e-mailu :(
Chociaż teoretycznie można wykorzystać tę tuleję przy zastosowaniu "ciaśniejszej" obejmy zewnętrznej.
Moja obecna gumowa tuleja jest w dobrym stanie, więc nie ma pośpiechu, ale myślałem, że będę miał wszystko wymienione.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 256 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy

bishop

Czyli fiolet docelowo ma wchodzić w żółty?  Dobrze rozumiem?  W jakim stanie był to coś  gumowego;] (tam gdzie teraz jest żółty)?

st-power

Cytat: sseebbaa1 w 03.07.2015, 20:07Hip hip hurra!
Auto przestało "pływać tyłem"!
Opisywałem to w poście #720

Teraz jestem po wymianie czterech tulei tylnej ramy pomocniczej na poliuretany Powerflexa i pomogło!


A nie mówiłem :)
Każdemu doradzam wymianę tulei w tylnym zawieszeniu bez względu czy Powerflexa czy oryginał,jeśli tego jeszcze nie robił, bo właściwości auta zwiększają się bardzo i tyłek idzie do góry, co poprawia wizualnie efekt na Eibachach- jest klin :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi