Mondeo mk3 ST220 hatchback po drugim lifcie

sseebbaa1, 18.09.2013, 21:47 « poprzedni - następny »

T

Wyglądają fajnie, ciekawe jaki będzie w praktyce efekt montażu. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club


weksla

Jfajne, też chciałbym takie:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sseebbaa1

Stan foteli to nie tyle moja zasługa, co po prostu niewielkiego przebiegu auta.
Jeżdżę zazwyczaj sam, tylko z teczką za przednim fotelem :)


A montaż tulei Powerflexa w przyszły wtorek.
Natomiast teraz na weekend auto oddaję na poprawki lakiernicze i zamontowanie osłony pod przednim zderzakiem oraz nowego przedniego nadkola.

Czyli przygotowania pełna gębą do ogólnopolskiego spota FORDTUNING w Łodzi :D
(4.07.2015)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Lymok

Taki to pożyje... cały czas sobie dogadza :P
Nirimov / Dawid

steveno

Cytat: sseebbaa1 w 25.06.2015, 23:18
Stan foteli to nie tyle moja zasługa, co po prostu niewielkiego przebiegu auta.
Jeżdżę zazwyczaj sam, tylko z teczką za przednim fotelem :)


A montaż tulei Powerflexa w przyszły wtorek.
Natomiast teraz na weekend auto oddaję na poprawki lakiernicze i zamontowanie osłony pod przednim zderzakiem oraz nowego przedniego nadkola.

Czyli przygotowania pełna gębą do ogólnopolskiego spota FORDTUNING w Łodzi :D
(4.07.2015)

Co znaczy poprawki lakiernicze? Masz kogoś zaufanego?
Do przodu!!!

sseebbaa1

26.06.2015, 11:04 #741 Ostatnia edycja: 26.06.2015, 11:09 by sseebbaa1
W Gorzowie mam kolegę poznanego przez FCP. Jeszcze sam nic u niego nie robiłem, ale widziałem efekty jego pracy na innych autach.
A że ostatnio doposażył się w spawarkę do plastiku, to pasuje mi oddanie do niego, bo dolna osłona lekko się przytarła przednią częścią o asfalt, kiedy odpadła przy ponad 220 km/h :)
Zanim wyhamowałem, to sam rozumiesz...

« Dodane: 26.06.2015, 11:09 »

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Cytat: sseebbaa1 w 26.06.2015, 11:04W Gorzowie mam kolegę poznanego przez FCP
COBI?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Cytat: bishop w 26.06.2015, 11:19
COBI?
Tak.
Cobi tak to robi :)

Na skórze własnego smoka sprawdzę co potrafi.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

yayko

ile takie tuleje na tył?

« Dodane: 26.06.2015, 13:08 »

i w czy kombi są takie same ?:)

sseebbaa1

Cytat: yayko w 26.06.2015, 13:05
ile takie tuleje na tył?

« Dodane: 26.06.2015, 13:08 »

i w czy kombi są takie same?:)
Akurat do kombi Powerflex nie ma oferty na tył.

Ale z kolei Olkusz proponuje kompleksowe rozwiązanie, które jest nawet tańsze.
Tu masz pełną ofertę do Mondeo mk3:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://poliuretany.olkusz.pl/pl/ford_mondeo_mk3


Moje tylne tuleje Powerflexa (te wszystkie które pokazałem na zdjęciach) wyniosły mnie łącznie 750 złotych z przesyłką.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

yayko


sseebbaa1

03.07.2015, 20:07 #747 Ostatnia edycja: 17.10.2019, 22:21 by sseebbaa1
Hip hip hurra!
Auto przestało "pływać tyłem"!
Opisywałem to w poście Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.#720

Teraz jestem po wymianie czterech tulei tylnej ramy pomocniczej na poliuretany Powerflexa i pomogło!

Na moja prośbę mechanicy zrobili kilka fotek z instalacji, ale muszę je od nich zrzucić.
Ja przy odbiorze auta zrobiłem tylko takie jedno zdjęcie:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Problemem jest to, że tuleje tylnego stabilizatora nie mogły być założone, co zresztą widać na powyższym zdjęciu (jest czarna guma, a nie fioletowy poliuretan).
Kiedy brałem tuleje to miałem do wyboru rozmiar 20 mm lub 22 mm, a zmierzony przeze mnie wymiar stabilizatora wyszedł ok. 21,2-21,4 mm. Człowiek ze sklepu internetowego powiedział, że lepiej wziąć ten większy (22 mm), bo można dociąć tuleję w miejscu gdzie jest ta tuleja i tak rozcięta. Brzmiało to logicznie.
Takie dopasowanie tulei do średnicy stabilizatora.

Niestety dopiero w trakcie montażu wyszło, że przez ten większy wymiar wewnętrznej średnicy cała tuleja jest chudsza i zewnętrzna obejma nie może odpowiednio ścisnąć tulei aby przylegała do stabilizatora. Czyli powstał luz pomiędzy tuleją a zewnętrzną obejmą.
Zatem należało wziąć tuleję 20 mm...

Nie wiem teraz co mam zrobić, bo mogę mieć duży problem ze zwrotem, gdyż gościu doradzał mi telefonicznie i nie mam tego nawet na e-mailu :(
Chociaż teoretycznie można wykorzystać tę tuleję przy zastosowaniu "ciaśniejszej" obejmy zewnętrznej.
Moja obecna gumowa tuleja jest w dobrym stanie, więc nie ma pośpiechu, ale myślałem, że będę miał wszystko wymienione.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Czyli fiolet docelowo ma wchodzić w żółty?  Dobrze rozumiem?  W jakim stanie był to coś  gumowego;] (tam gdzie teraz jest żółty)?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

st-power

Cytat: sseebbaa1 w 03.07.2015, 20:07Hip hip hurra!
Auto przestało "pływać tyłem"!
Opisywałem to w poście #720

Teraz jestem po wymianie czterech tulei tylnej ramy pomocniczej na poliuretany Powerflexa i pomogło!

A nie mówiłem :)
Każdemu doradzam wymianę tulei w tylnym zawieszeniu bez względu czy Powerflexa czy oryginał,jeśli tego jeszcze nie robił, bo właściwości auta zwiększają się bardzo i tyłek idzie do góry, co poprawia wizualnie efekt na Eibachach- jest klin :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi