[Mondeo] ST220 '03 FL HB b/g

caqerr, 21.09.2013, 09:02 « poprzedni - następny »

yayko

Przez was mnie żona z domu wywali ;) chyba też założę zaciski od foki ;)

« Dodane: 12.12.2014, 10:06 »

A kupowałem ten samochód z myślą że nie da sie go już modzić :)

wilhelm

Bierz DS2500 ;) na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://brakeparts.pl/ mają je w dobrej cenie

caqerr

Cytat: yayko w 12.12.2014, 10:05chyba też założę zaciski od foki

Ja w dniu w którym kupiłem STka kupiłem również zaciski od foki ;p Po tygodniu je założyłem. Na serii nie da się jeździć :P

Cytat: sseebbaa1 w 12.12.2014, 08:10W najbliższych dniach będę robił generalny przegląd auta i sprawdzę jak dokładnie wyglądają teraz tarcze.
Zobaczymy czy jeszcze żyją

Pod moim butem gładkie ate przetrwały ledwo ponad rok :P
Z czego już dawno temu je pokrzywiłem...

sseebbaa1

12.12.2014, 12:41 #168 Ostatnia edycja: 12.12.2014, 12:49 by sseebbaa1
Ja też zmasakrowałem swoje ATE PowerDisc w około 7.000 kilometrów :D , ale one były w standardowym rozmiarze (300 mm średnicy).
Nie zdążył się jeszcze dobrze rant na tarczy zrobić (ok. 1 mm), a tarcza już praktycznie w rozsypce :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 12.12.2014, 12:49 »

ale były ciągle proste!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: wilhelm w 12.12.2014, 11:27Bierz DS2500 Wink na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://brakeparts.pl/ mają je w dobrej cenie
Robiłeś bezpośrednie porównanie DS Performance i DS 2500?

PS Co do sklepu, to ja polecam Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.hamulce.net. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Nie, od razu brałem 2500. W porównaniu do seryjnych nie zauważyłem, żeby gorzej hamowały na zimno.

caqerr

Przecież u Ciebie pierwsze hamowania po nocy jest takie minimalnie gorsze dizel. Ale to tak minimalnie, wręcz niezauważalnie :P

caqerr

Ło, ale temat spadł...
Auto poskładane po dziku, pare detali do ogarnięcia jeszcze mam żeby to miało ręce i nogi ale pierw mechanicznie chce porobić...
Auto oddane w końcu na poprawke wydechu bo irytowało mnie już to pierdzenie :D
Przy okazji będzie sprawdzona skrzynia... Jak się uda to będzie to zrobione.. :D
A i w końcu może hamulce zrobie :D
A na wiosne trzeba sie zbroić... I dolot w końcu zrobić! :evil: :evil: :evil:

sseebbaa1

Cytat: caqerr w 19.03.2015, 09:08
A na wiosne trzeba sie zbroić...
Oooooo! Panocku! To już mało czasu. Do dzieła!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

Nie powiedziałem ,że na wiosne 2015 :p  :stupid:  :D

caqerr

Eh
Z tym autem nigdy nie ma łatwo... :|
Hamulce zrobione, oczywiście krzywa piasta jedna była...
Wymieniona na nową oczywiście, do tego łożysko... Ehh
Hamulce ferrodo + klocki ATE.
Płyn bosch DOT 5.1...
Oczywiście skrzyni nie udało się uratować, kupiłem nową...
Przy wymianie oczywiście większość śrub zapieczonych/ukręconych... No co, to tylko stary ford  :stupid: :love:
Przepustnica z mustanga zarezerwowana, pozostaje skompletować resztę dolotu...
Regeneracja felg chyba poczeka...  :stupid: :pig:

sseebbaa1

No to niezła kumulacja wydatków. Fajnie, że nie zniechęcasz się do usprawniania ST220, które jednak jest unikatem i wyzwaniem dla większości mechaników :)

A jak to się stało, że piasta krzywa? Taki kawał żelastwa skrzywić?

No i napisz dlaczego nie dało się uratować skrzyni, bo ja sam niedługo będę rozkładał MMT6...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

W sumie nie wiem, może przez krzywe tarcze... Jeździłem jakiś czas z tym bo nie miałem czasu tego zrobić tak samo jak i skrzyni...
Sama wymiana piasty to już ładna sumka... :D A to tylko kawałek stali... :D
Co do skrzyni... Najprawdopodobniej padł synchronizator przez mój brak czasu/lenistwo. Linka 2giego biegu się zblokowała i nie dopinała dwójki do końca. Co jakiś czas zgrzytło... Aż na zakończenie sezonu nie wystartowałem pare razy pod rząd na ćwiartce... I dwójka sie skończyła heh. A , że nowa skrzynia = 500zł to lepiej tak niż rozbierać starą i uj wie co w niej remontować...
No i jeszcze pasek osprzętu nowy wpadł :D

caqerr

On żyje... :D

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po majówce myślę ,że dolot będzie skończony :) Czekam na ostatni element układanki... ;)

bishop

Cytat: caqerr w 28.04.2015, 16:25On żyje...
Impossible! It's alive!!
Cytat: caqerr w 28.04.2015, 16:25dolot będzie skończony
Co tam pakujesz?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html