[Focus] St 06 W-wa

steveno, 07.02.2014, 11:17 « poprzedni - następny »

steveno

Mody mody na razie wydajniejsze hamulce zimmermana nawiercane + klocki ferodo. Większych modów NA RAZIE nie bo znowu zacznie się skarbonka bez dna a przy sprzedaży białą gorączka ,,,ale pożyjemy Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.zobaczymy.Na razie za M5 i GTR-a mi nadąża;)
Do przodu!!!

vtec

Cytat: steveno w 27.02.2014, 18:13
Na razie za M5 i GTR-a mi nadąża;)
chyba z emerytami za kierą ;)

sseebbaa1

Dzięki uprzejmości kolegi miałem okazję prowadzić Nissana GT-R i wiem, że są tam przyśpieszenia wręcz motocyklowe.
Żaden ST nie ma szans z takim potworkiem. No chyba, że tak jak pisze vtec, kieruje taką maszyną ktoś kto nie ogarnia przesunięć w przestrzeni :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

marcin uk

Cytat: vtec w 27.02.2014, 20:25Na razie za M5 i GTR-a mi nadąża;)
na prostej może, ale na zakretach już pewnie odpuścisz :)

Nie wiem do mnie te male auta nie przemawiają w M3 miejsca mało zwaszcza na nogi, kolana. Cupra to samo. Nissan siedizsz na podlodze :)

Ja preferuje wygode dlatego mondziak wymiata ;)
Swoją drogą nie pogardzę S6 ;) czy amg z sześciolitrowym silniczkiem ;) o muskularnym FORDZIE mustangu z V8 nie wspomnę to są auta z charakterem


steveno

 :)Nie liczy sie auto tylko kierowca powyżej 200 po zakrętach ciężko znależć wariata:) Na 100% pewnie nie jechał aleponad  200 /h leciał m5 nawet 240 bo mi przy 220 na zimówkach zaczęło odmawiać przyczepności.
Mieć a umieć jeździć to różnica...Koleś z GTI ,który z nami jechał równo z nami 200/220 i też tylko 200 kucy a nie ponad 400 jak w M5.
Do przodu!!!

vtec

Cytat: steveno w 28.02.2014, 16:02
:)Nie liczy sie auto tylko kierowca powyżej 200 po zakrętach ciężko znależć wariata:)
Tak ... do pierwszego drzewa czego Ci nie życzę, bo wątpie aby przedmiotowa sytuacja miała miejsce na drodze dwupasmowej lub więcej ...
jedz sobie na jakiś tor, po upalaj, wtedy zrozmiesz i poznasz auto.
zapewniam cie, iż na drodze nigdy tak nie wyczujesz auta jak na torze ...

marcin uk

Bezpieczniej pojeździć na bardzo ostrych zakretach, ktoree ograniczają znacznie predkość tym samym my mamy więcej czasu na reackcje bo przy 200km/h cięzko o szybką korektę ;)

Jak już się bawić, a nie jest to TOR to albo parking nocą gdzieś pod hipermarketem (osobiście stosowałem z bmw ;) ) , albo droga z ostrymi zakretami oczywiscie gdzieś na odludziu gdzie jedynie co to mozna wjechac w pole, a nie w drzewo ;)

Wariatów jest dużo, mnie na dwupasmówce na dość fajnym zakręcie wyprzedziło SAXO ;) z oponkami cienkimi jak kolo taczki. Ja miałem na blacie 210 km/h. Nie chciałem go pogonić bo pewnie by się zabił więc dałem mu chwile radości. Nie wiem jak w moim ST220 bo dobiero go szlifuje i mu nie ufam :) ale moja stara ex 535i zamykała się na 250km/h i dalej już blokada elektorniczna :)

steveno

Tor zawsze tylko czasu brak.A propo aut po 500 kucy mieć a miec gdzie je wykorzystać to zupełnie inna kwestia. Już dawno tak dawno nie jechałem tak szybko i tak długo czasem ma sie farta i kogoś z kimś można pojechać szybciej.
Wszystkie sytuacje oczywiście sa opisane na niemieckiej autostradzie:)
Ps. Zapraszamy na zloty i gokarty zawsze można bezpiecznie porywalizować  :]
Do przodu!!!

T

No cóż, prawda jest taka, że różnica pomiędzy dobrymi autami 250 KM i 500 KM jest w zakrętach mniejsza różnica niż pomiędzy słabym i dobrym kierowcą. :) Nawet te 250 KM na drogach publicznych trudno w pełni wykorzystać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

steveno

18.03.2014, 11:14 #24 Ostatnia edycja: 18.03.2014, 19:28 by steveno
Po 1 modach upiększających zaciski i szyby.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://imageshack.com/a/img822/1905/t1gx.jpg

« Dodane: 18.03.2014, 19:28 »

Cały cza zastanawiam sie nad chipem,ale zawsze jest jakieś ale:)
Do przodu!!!

Kris1976

Cytat: steveno w 28.02.2014, 16:02
:)Nie liczy sie auto tylko kierowca powyżej 200 po zakrętach ciężko znależć wariata:) Na 100% pewnie nie jechał aleponad  200 /h leciał m5 nawet 240 bo mi przy 220 na zimówkach zaczęło odmawiać przyczepności.
Mieć a umieć jeździć to różnica...Koleś z GTI,który z nami jechał równo z nami 200/220 i też tylko 200 kucy a nie ponad 400 jak w M5.
eee lekko ponad 220 to jedzie moje nowe najlepsze auto świata (służbowe) ;) z bardzo sympatycznym motorkiem 1.6 ecoboost 160KM...oczywiście na razie fabryka ale korci mnie czips ..a ten motorek jest podatny na czipsowanie ! ...a wtedy nie jeden będzie zdziwiony że w lusterku wciąż widzi upierdliwe "zwykłe" mondeo
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

steveno

IC już wymienione i jest bardzo duza roznica  osiagach jutro chip i na razie finito 270 kucy wystarczy
Do przodu!!!

baki

Staveno pozdrowienia z Aurisa na S8 dziś ;)
2.0 TDCi 167KM 388 Nm

steveno

Pozdro 600:)
Do przodu!!!

steveno

Już po bólu. Bluefin stage 1 IC ,Dolot,Zawór upustowy oraz kilka innych pierdółek rezultat 258 km i 414 nm.:)
Nie długo wrzucę wydruk z hamowni i fotki po dokładce dyzyzora.
Mocy przyzywaj...
Do przodu!!!