Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


ST220

boner, 13.07.2010, 00:02 « poprzedni - następny »

boner

Odpowiem prawie po roku :)
pedał hamulca stał się wyraźnie twardszy.

A i wymieniająć zaciski nie dokręciłem jednego :)  (to nie jest śmieszne mogło się skończyć tragicznie)
całe szczęście niedługo potem jak z juz z kolegą wymienialiśmy przewody hamulcowe kolega to zauważył !
Troche się tylko wstydU najadłem i dostałem zjebke. Jeżeli chodzi o samochód to skończyło się tylko na pokrzywionej tarczy, która do dziś się sama już wyprostowała i z bicia nie ma ani śladu.

A w tym czasie nie pisania o samochodzie wymieniłem wszystkie drzwi bez rdzy z czarnego ST ze Szwajcarii pasowały bez lakierowania. Tylko musiałem je wypolerować i odrazu cały samochód przyjął polerke :]

Ogólnie samochód teraz jest "igiełka" (bardzo mi sie podoba to określenie z Allegro)
A było jeszcze zabranie dowodu za szybe pękniętą, ale juz jest nowa.
Noi doszła jeszcze wymiana maty grzewczej siedzenia mojego.
Mate mi wymieniali w ASO i mile sie zaskoczyłem bo dostałem 18% rabatu na czesci i robocizne, kierownictwo w ten sposób chce zachęcić użytkowników starszych aut do serwisu. Jak dla mnie super i patrząc obiektywnie nie widziałem w tych dniach żadnego mondeo mk3 na serwisie.
   
Tak wygląda przepalona mata:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Także jak widzicie tylko bierzące naprawy żadnych modyfikacji stylistycznych czy technicznych, ale tak jak mówie samochód 'igiełka" :]

kubek

pokaz swoje auto na felgach zimowych, chce do siebie takie sprawić a akurat mamy klony.

boner

Śmieszna sprawa ale właśnie mi uświadomiłeś że nie mam żadnego zdjęcia na tych felgach  :/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


kubek

Najwyższa pora... Bardzo proszę ;]
Strasznie się chowają w nadkola, ciekawe jakie te felgi mają ET

T

52,5, jak każde seryjne 16" z mk3. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

kubek

stalówki też tyle mają?

T

Chyba tak.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

RSSSS

Cytat: boner w 13.07.2010, 00:02
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jeździłem identycznym przez kilka lat,mam sentyment do tego auta.

Pamiętam jak dziś, że jak jako motoryzacyjny młokos przesiadałem się do tego auta to moc mnie porażała.

Z czasem było mało i brak perspektywy przyrostów (silnik NA) rzucił mnie w kierunku Turbo.

Pozdr
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

Essio

Prawie się poryczałem, czytając twój pierwszy post...  ;(
Ile bym dał, żeby kupić nowego ST220. Zjadłeś zęby na tym stejku, szacun.
Oberslejzen!

boner

Panowie Witam, po dłuższej przerwie tym bardziej mnie cieszy że to forum nadal żyje mimo starzejących się właścicieli i ich STeków :)
Ostatnie dwa lata miałem dosyć ciężkie zmiana pracy, dom, rodzina nie było czasu na samochód, znaczy trochę go zaniedbałem i trochę się tego wstydze :) Jedyne co robiłem to wymieniałem części eksploatacyjne. Nawet go ostatnio nie gazowałem powyżej  5 tys. a gdy już to zrobiłem coś mnie zmartwiło. Otóż jak wszyscy wiemy powyżej tej wartości NAsze silniki zawsze dostawały wigoru, czuć było "doładowanie" a tu wczoraj silnik przy 5,5 tys praktycznie stanął. Co jest grane ? Z tego co mi wiadomo to "doładowanie" było spowodowane otwarciem kanałów dodatkowych z powietrzem, ale to na marginesie. Jeszcze mogę powiedzieć że nie dosyć że samochód przestał jechać to jeszcze spod maski zaczęły dochodzić jakieś dziwne dzwięki powyżej 5 tys obrotów. Ktos orientuje się co się dzieje z moim silnikiem ? W środę jestem umówiony na zdjęcie kolektora dolotowego ale nie mam pojęcia co dalej ?
P.S Jak trwoga to do Boga dlatego Was pytam.

T

Cytat: boner w 19.01.2015, 22:05Z tego co mi wiadomo to "doładowanie" było spowodowane otwarciem kanałów dodatkowych z powietrzem, ale to na marginesie.
W ST220? ;)

Cytat: boner w 19.01.2015, 22:05Jeszcze mogę powiedzieć że nie dosyć że samochód przestał jechać to jeszcze spod maski zaczęły dochodzić jakieś dziwne dzwięki powyżej 5 tys obrotów.
Może katalizatory umarły?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boner

20.01.2015, 08:40 #41 Ostatnia edycja: 20.01.2015, 09:26 by boner
Hmm myślałem o katalizatorach tylko jak to sprawdzić ? A wiesz może coś o tych dodatkowych kanałach ? Jak to działa ?

« Dodane: 20.01.2015, 09:26 »

Zresztą osobiście nie słyszałem o zapchanym katalizatorze w silniku benzynowym, dlatego ten pomysł upadł ...

T

Cytat: boner w 20.01.2015, 08:40A wiesz może coś o tych dodatkowych kanałach? Jak to działa?
W ogóle nie działa, bo to było tylko w 2,5. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boner

Panowie wszystko działa, po wymianie cewki jest siekiera. Jednak po 2 dniach pałowania posłuszeństwa odmówiła pompa paliwa, musiałem zakupić nową i znów siekiera :)
Mam jednak pytanie czy po tylu latach na uszkodzonej cewce mogło to troche zapchać katalizatory ?
Otóż na początku słabo wkręcał powyżej 5 tys obrotów a teraz po każdym kolejnym pałowaniu chodzi coraz lepiej. Czy możlliwę że teraz przepala to niedopalone paliwo sprzed lat ?
Także teraz już mogę powiedzieć że chodzi bez zarzutów, ale korci mnie żeby te katalizatory sprawdzić jeszcze...










steveno

Gratuluje Auta i opisu przymierzałem się 2 razy ale przeczytałem cały dzięki za przecieranie szlaków i dzielenie się wiedza .Ps.najlepsza konfiguracja mondka Burdello w środku klasa na zewnątrz ;)
Do przodu!!!