[Focus] Półosie Focus RS

thomas198, 03.07.2014, 21:10 « poprzedni - następny »

TowerST

napisz do któregoś ze sprzedawców, czemu wystawia sanki jako do Focusa RS, a nie jako uniwersalne do każdego mk2.
RS Mark III / było ST225 / ST150

sseebbaa1

Cytat: TowerST w 05.07.2014, 10:50
napisz do któregoś ze sprzedawców, czemu wystawia sanki jako do Focusa RS, a nie jako uniwersalne do każdego mk2.
Logiczne pytanie...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

thomas198

05.07.2014, 20:34 #17 Ostatnia edycja: 05.07.2014, 21:10 by thomas198
Cytat: sseebbaa1 w 05.07.2014, 11:30
Logiczne pytanie...
Głupie pytanie sami sobie możecie odpowiedzieć.

« Dodane: 05.07.2014, 20:37 »

Cytat: skoti79 w 05.07.2014, 00:44
Ja mam dystanse 20mm tył i 15mm przód i trze jak wściekłe, więc nie mów że jest ok. Oczywiscie mam obniżony samochód -20mm przód i -25mm tył.
U ciebie trze u mnie nie ! A żeby foka dobrze jeździła to wcale nie trzeba obniżać , są inne sposoby .

« Dodane: 05.07.2014, 21:10 »

Zawiacho różni się tylko stabem i zwrotnica revoknuckle . Musze jeszcze sprawdzić co amorami .

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


URL=Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://imageshack.com/i/ncp1i3j]

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

[/URL]
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

thomas198, zamiast być niepotrzebnie opryskliwym, może wspólnie ze wszystkimi zastanów się, dlaczego u ciebie jest ok, a u skotiego nie. Czy to aby na pewno tylko kwestia obniżenia?
Amorów możesz nie sprawdzać - w RS-ie są inne, sprężyny też. Co do reszty, to jesteś w 100% pewny, że nie ma już innych różnic? Chodzi mi głównie o układ kierowniczy.

thomas198

Cytat: TAM w 08.07.2014, 03:11
thomas198, zamiast być niepotrzebnie opryskliwym, może wspólnie ze wszystkimi zastanów się, dlaczego u ciebie jest ok, a u skotiego nie. Czy to aby na pewno tylko kwestia obniżenia?
Amorów możesz nie sprawdzać - w RS-ie są inne, sprężyny też. Co do reszty, to jesteś w 100% pewny, że nie ma już innych różnic? Chodzi mi głównie o układ kierowniczy.
Nie jestem niepotrzebnie opryskliwy ,to jest zycie ,jak ktos sie nie zna to idzie i kupuje a potem sie okazuje ze przeplacil ,bo kupil to samo co jest montowane w zwyklej wersji .
Jezeli chodzi o tarcie u mnie nie wystepuje , sprezyny jeszcze ori i nie mysle zmieniac , tak jak mowilem sa inne sposoby zeby focus trzymal od opon po drazek reakcyjny ,dobre amory i szerszy roztaw kol .
A co do roznic w zawieszeniu miedzu ST a RS to inne amory i sprezyny , inna zwrotnica , dluzsze drazki ukladu kierowniczego , grubszy sfozen pod zwrotnica , inne mocowanie drazka reakcyjnego (do zwrotnicy) .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

skoti79

08.07.2014, 22:57 #20 Ostatnia edycja: 08.07.2014, 22:58 by skoti79
Thomas, dużo błędów popełniłem przy swoim samochodzie i ten to jest pikuś :).
Masz wiedzę, którą wyczytałeś albo sam zdobyłeś i miło, że się nią dzielisz. Może jak poczytam Twoje posty to kolejnych wpadek przy modach nie popełnię. Nie ma co się kłocić, bo skonczy się to jak na FKP z Jimmim, a tutejszy Moderator może nie być taki wyrozumiały.

« Dodane: 08.07.2014, 22:58 »

A tak W OGÓLE jest tu jakiś dział, żeby się na jkiś browar w stolnicy umówić?? :)
Są chętni??

thomas198

A jak ktos chce miec rozstaw kol z tylu jak w rsie wystarczy wymienic lozyska z piasta i zaciski z RSa . Jest tam mala roznica bo drazek reakcyjny jest inny , sprezyny i przedni duzy wachacz , boczne z tego co widzialem sa takie same . Ale  przy wymianie lozyska z piasta i zacisku to nie przeszkadza .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TowerST

rozumiem, że doszedłeś do punktu, w którym sam się przekonałeś, że Revoknuckle w ST bez błotników od RS nie wejdzie, a poszerzanie samego przodu (bez tyłu) to mówiąc dyplomatycznie średni optycznie pomysł. Jeśli jednak będziesz chciał rzeźbić dalej to lekcja nr 2 - revoknuckle działa poprawnie dla konkretnych kątów, które są pochodną odpowiednich odległości w całym zawiasie łącznie z odpowiednim ET felg. Ja bym odpuścił ten temat, bo bardzo wielu próbowało - polecam (niestety płatną) subskrybcję na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.focusstoc.com. Jeśli jednak Ci się uda wsadzić i będzie to działało (zaznaczam w ori błotnikach) to masz u mnie dobre whisky, co tu i teraz publicznie oznajmiam (((:
RS Mark III / było ST225 / ST150

thomas198

Cytat: TowerST w 09.07.2014, 00:10
rozumiem, że doszedłeś do punktu, w którym sam się przekonałeś, że Revoknuckle w ST bez błotników od RS nie wejdzie, a poszerzanie samego przodu (bez tyłu) to mówiąc dyplomatycznie średni optycznie pomysł. Jeśli jednak będziesz chciał rzeźbić dalej to lekcja nr 2 - revoknuckle działa poprawnie dla konkretnych kątów, które są pochodną odpowiednich odległości w całym zawiasie łącznie z odpowiednim ET felg. Ja bym odpuścił ten temat, bo bardzo wielu próbowało - polecam (niestety płatną) subskrybcję na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.focusstoc.com. Jeśli jednak Ci się uda wsadzić i będzie to działało (zaznaczam w ori błotnikach) to masz u mnie dobre whisky, co tu i teraz publicznie oznajmiam (((:
No widzisz nic nie rozumiesz , ja już mam szerokość RSa z przodu a z tylu o 1 cm szerzej i wszystko się mieści w błotniku. Nie będę robił zawiecha z RSa tylko dla tego, ze będę musiał się pozbyć moich zacisków, bo się nie zmieszczą nawet jak bym przerobił adaptery i tarcze na dzwon alu z bieżnia przykręcana . Wiec idę w skrzynie i półosie z rsa z zewnętrznym przegubem z volvo , półoś oczywiście będzie skrócona . W ten sposób wszystko mi spasuje bez większej rzeźby .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TowerST

jesteś kolejną osobą z kilkunastu (jakim kibicowałem), które chciały to zrobić i niestety kolejną, która tego nie zrobi. Choć Twój powód na tle innych, przyznam, jest oryginalny, co nie zmienia faktu, że znowu fail i dalej nie ma na świecie focusa st z przednią zawiechą rs, bez poszerzania błotników. I to czy coś tu ja rozumiem, czy nie zupelnie nie zmieni tego faktu.
RS Mark III / było ST225 / ST150

thomas198

09.07.2014, 20:21 #25 Ostatnia edycja: 09.07.2014, 20:25 by thomas198
Tu dobrze widać tył jak jest szeroko
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 09.07.2014, 20:23 »

A to przód
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 09.07.2014, 20:25 »

Cytat: TowerST w 09.07.2014, 20:14
jesteś kolejną osobą z kilkunastu (jakim kibicowałem), które chciały to zrobić i niestety kolejną, która tego nie zrobi. Choć Twój powód na tle innych, przyznam, jest oryginalny, co nie zmienia faktu, że znowu fail i dalej nie ma na świecie focusa st z przednią zawiechą rs, bez poszerzania błotników. I to czy coś tu ja rozumiem, czy nie zupelnie nie zmieni tego faktu.

Jak byś wydal na przednie hamulce tyle co ja to tez byś nie chciał się ich pozbyć , a do tego hamują . To są zaciski z panamery 550 Ps .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TowerST

(;
RS Mark III / było ST225 / ST150

snafu

TowerST, z doświadczenia. Półośki przy takiej normalnej jeździe, bez strzałów przy ruszaniu, też da radę ukręcić? Cz to już raczej przy upalaniu tylko? Zaczynam mieć obawy. Ale przy 300-320KM i momnecie raczej przycinanym chyba nie będzie problemów?

Ale auto to s-max więc dochodzi spora waga do ruszenia.

TowerST

kwestia podejścia do auta. Ja podszedłem do tematu w następujący sposób - "nie będą mi półosie ograniczać potencjału auta" i to one musiały się przystosować do moich preferencji, a nie ja do nich. Po wielu przebojach wygrałem, ale nie ukrywam, że miałem moment, że chciałem pozbyć się auta przez te france. Zdecydowanie półosie w ST to wtopa Forda i jedna z "kultowych" wad tego auta.
RS Mark III / było ST225 / ST150

thomas198

Gdzie dorabiales półosie,  czy samem nie w Raciborzu?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/